De fabrikanten/winkelieren hebben echt geen monopolie op het doen van onderzoeken. Iedereen mag onderzoek doen naar de gemiddelde levensduur van producten. Uiteindelijk zal de rechter zelf bepalen wat hij geloofwaardiger vind: "telefonisch heb ik vernomen dat..." of "uit dit onderzoek is gebleken dat...".
BBCS schreef:Dat doen de fabrikanten en winkeliers dus wel.
Ik kan je melden dat het mij niet eens één keer is gemeld bij het kopen van een PC.
Quote: Jor
Nattuurlijk hoor, De grote fabrikanten bellen met jou om even te vertellen hoe het zit.
BBCS
Nee, ik heb hun gebeld.
En wat bewijst dat nu? Ik heb ook gebeld en krijg een totaal ander antwoord, is dat nu mijn bewijs?. Waarom vermeld je op je eigen site deze info over de grens( 3 jaar ) aan het gebruik dan niet?.
Okee back ontopic dan maar weer.
De service van Acer is op zijn zachtst gezegd grote bagger.
Nu vlak voor het verstrijken van de garantieperiode het lcd scherm van mijn laptop het heeft begeven moet ik maar zelf voor de kosten van 280 euro opdraaien als ik het gerepareerd wil hebben tenminste.Schade is van binnenuit ontstaan terwijl er met de laptop werd gewerkt en is zeker niet ontstaan door het sluiten van het deksel zoals Acer suggereerd.De helpdesk die totaal ondeskundig is draait constant hetzelfde plaatje af en luisteren helemaal niet naar je.Het is slikken of stikken bij Acer.Voor mij geen Acer meer alleen al vanwege de gebrekkige support en onkunde van het personeel.
Tuurlijk kun je van Acer wel een nieuwe accu krijgen, alleen zit daar een prijskaartje aan.
ik vind het verschrikkelijke nakkerij dat een accu een maand na zijn garantie kapot gaat en dat acer daar voor de rest niets aan wil doen zonder een flink bedrag te krijgen, een nieuwe accu los in de winkel kopen is goedkoper dan de hele laptop naar acer sturen.
Dacht je nu werkelijk dat je garantie hebt die gelijk is aan de technische levensduur?
ik zou het wel zo eerlijk vinden dat ik een accu krijg ja
Quote:
Dacht je nu werkelijk dat je garantie hebt die gelijk is aan de technische levensduur?
ik zou het wel zo eerlijk vinden dat ik een accu krijg ja
Je kunt alleen binnen de garantieperiode van de accu een nieuwe accu krijgen als blijkt dat een accu kapot is gegaan door een fabricagefout.
En na zes maanden moet de consument met het bewijs komen dat de accu door een fabricagefout kapot is gegaan en ook nog met het bewijs komen dat een eventueel defect al tijdens de koop aanwezig was.
En na zes maanden moet de consument met het bewijs komen dat de accu door een fabricagefout kapot is gegaan en ook nog met het bewijs komen dat een eventueel defect al tijdens de koop aanwezig was.
en hoe moet ik dat bewijzen? tijdens de koop had ik ook al een probleempje: als ik de laptop aan deed, kreeg ik soms eerst een zwart scherm en dan startte hij niet op. maar als ik de laptop resette (de aan/uit knop opnieuw indrukken) dan deed hij het wel.
maar nu doet ie helemaal niets meer.... hij gaat niet meer aan. wel als je hem aan netstroom zet, maar dan valt hij na een luide piep weer uit...