LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [T-Mobile] Wachttijd op reactie vraag/klacht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

(max) 30 dagen voor een reactie op een klacht:

Veel te lang
3
100%
Precies goed zo
0
Geen stemmen
Ik weet het eigenlijk niet zo goed....
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 3

mindchaoz
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 mei 2008 16:13

[T-Mobile] Wachttijd op reactie vraag/klacht

Ongelezen bericht door mindchaoz »

Is dit normaal? Stel voor ik heb een klacht, dringend of niet dringend.. Is het dan normaal dat je (max) EEN MAAND(!) (30 kalenderdagen) op een reactie mag wachten??

Is dat niet een klein beetje overdreven?

Ik vind voor een vraag max 48 uur (op werkdagen) en een klacht max 10 werkdagen écht het uiterste! Wat jullie?

Afbeelding

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: [T-Mobile] Wachttijd op reactie vraag/klacht

Ongelezen bericht door Yme »

Volgens Consuwijzer is 4 weken een redelijke termijn voor het reageren op een klacht dus dan kan ik me in die 30 dagen wel vinden. Ik heb ooit eens een klacht via hun website ingediend voor iemand anders en daar kreeg ik al binnen paar dagen een reactie op (en een keurige oplossing). Maar dat is ook al weer 1 of 2 jaar geleden.

Dat je een week moet wachten op een antwoord als je een vraag stelt vind ik wel erg lang. Daar staat natuurlijk wel tegenover dat de klantenservice gratis is. Een beller is sneller! :lol:
Laatst gewijzigd door Yme op 15 apr 2009 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

mindchaoz
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 mei 2008 16:13

Re: [T-Mobile] Wachttijd op reactie vraag/klacht

Ongelezen bericht door mindchaoz »

Tja.. om eerlijk te zijn vind ik de ConsuWijzer dan ook een beetje overdreven. Waarom heeft een bedrijf een hele maand nodig voor het reageren op een klacht? (ook al doen ze het vaak stukken sneller...)

Nu heb ik geen klacht ingediend ofzo, maar ik kan me voorstellen dat iemand die dat wel doet en hij leest '30 kalenderdagen', dat dat niet goed valt.

En het reageren op een vraag: max 7 dagen... :?

Het zal wel aan mij liggen ;)

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: [T-Mobile] Wachttijd op reactie vraag/klacht

Ongelezen bericht door kiz »

Wat heb je liever, dat ze "binnen 30 dagen" beloven en dat ook nakomen, of dat ze een kortere termijn toezeggen en in de praktijk gewoon een maand nodig hebben om te reageren?

mindchaoz
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 mei 2008 16:13

Re: [T-Mobile] Wachttijd op reactie vraag/klacht

Ongelezen bericht door mindchaoz »

Dat ze een kortere termijn toezeggen en in de praktijk dat gewoon nakomen.. dát heb ik het liefst ;)

En dat lijkt me tevens erg redelijk ook...

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: [T-Mobile] Wachttijd op reactie vraag/klacht

Ongelezen bericht door kiz »

Tja, 2 weken zou haalbaar moeten zijn lijkt me. Maar ik heb toch liever dat ze een (kennelijk) realistische en haalbare termijn noemen en ook binnen die termijn reageren, dan dat ze een loze belofte doen en je er weer achteraan moet zitten dat men niet binnen de toegezegde termijn heeft gereageerd.

Gesloten