LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geknoei met de Princess ECO Shower
Geknoei met de Princess ECO Shower
Onlangs voor een behoorlijk hoog bedrag (met kortingsbon uit De Telegraaf nog steeds 89,00 euro) de Princess 01.184000.01.001 ECO Shower gekocht.
We hebben nog nooit zo'n slechte frituur gehad!
Het eerste exemplaar werkte helemaal niet en hebben we binnen 24 uur terug gebracht bij de winkel.
Een aantal grote minpunten:
- het frituurmandje is lastig te vullen (zeker als het warm is en er voor een tweede maal een portie gefrituurd moet worden)
- het frituurmandje is erg lastig te legen: alweer dat klepje zit danig in de weg.
- bij vol bedrijf lekt de frituur vet aan de voorkant: de boel wordt helemaal erg vettig dorodat het mandje lastig te legen is.
je kutn dan wel frituren met minder olie (vloeibaar frituurvet): het wordt een behoorlijk vette boel als je het mandje met gefrituurde frietjes wilt legen.
Het gefrituurde product is nat van het vet of zit totaal aan elkaar gekoekt.
Het kan dan wel een "groene" frituur zijn: onze indruk is dat het gefrituurde product (frietjes) juist vetter zijn dan in andere pannen. Nee, onze bijdrage aan het milieu om deze Princess 01.184000.01.001 ECO Shower te kopen was geen goede zet. We hebben eerderde indruk dat we hier weer allerlei feesten van de heer Aad Ouborg lopen te sponsoren.......... :nooo:
Zou leuk onderwerp zijn voor Hallo Gelderland: het gestuntel met het mandje.......
Wij brengen deze dure miskoop toch maar weer terug naar de winkel.
We hebben nog nooit zo'n slechte frituur gehad!
Het eerste exemplaar werkte helemaal niet en hebben we binnen 24 uur terug gebracht bij de winkel.
Een aantal grote minpunten:
- het frituurmandje is lastig te vullen (zeker als het warm is en er voor een tweede maal een portie gefrituurd moet worden)
- het frituurmandje is erg lastig te legen: alweer dat klepje zit danig in de weg.
- bij vol bedrijf lekt de frituur vet aan de voorkant: de boel wordt helemaal erg vettig dorodat het mandje lastig te legen is.
je kutn dan wel frituren met minder olie (vloeibaar frituurvet): het wordt een behoorlijk vette boel als je het mandje met gefrituurde frietjes wilt legen.
Het gefrituurde product is nat van het vet of zit totaal aan elkaar gekoekt.
Het kan dan wel een "groene" frituur zijn: onze indruk is dat het gefrituurde product (frietjes) juist vetter zijn dan in andere pannen. Nee, onze bijdrage aan het milieu om deze Princess 01.184000.01.001 ECO Shower te kopen was geen goede zet. We hebben eerderde indruk dat we hier weer allerlei feesten van de heer Aad Ouborg lopen te sponsoren.......... :nooo:
Zou leuk onderwerp zijn voor Hallo Gelderland: het gestuntel met het mandje.......
Wij brengen deze dure miskoop toch maar weer terug naar de winkel.
Re: Geknoei met de Princess ECO Shower
Geachte .
Wat was het antwoord van de leverancier op uw klacht?
Groet T
Wat was het antwoord van de leverancier op uw klacht?
Groet T
Geen reactie van Princess gevraagd, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe de chefkok van Princess met dit ding goed weet te werken.......
-
Tip! Koop een fritel bij de betere vakzaak, 10 jaar garantie.
Super schoon te maken, bakt als de beste en ziet er goed uit.
RVS materiaal.
Super schoon te maken, bakt als de beste en ziet er goed uit.
RVS materiaal.
Gisteren gekocht en valt vandaag al van ellende uit elkaar Aangezet, werd wel heel snel te warm voordat hij begon te spuiten en pufje en toen draaide die mooi gepatenteerd kop dezelfde kant op. Patatje maar over geladen naar de "oude"vertrouwde pan. Lekker stevig handvat heeft die trouwens. (Mand lag al op de grond, met patat, en handvat had ik nog in mijn handen.
He Ad, geweldige @#!#$@^%^()*&*())(*_)(_) frituur, deze gaat morgen zo snel mogelijk weer terug naar de winkel en geen gezeur, moet mijn huis ook nog schoonmaken van de olie, wat een knoeiboel kan die halve liter maken.
Ik zit te wachten op de eerste ongelukken en schadeclaims naar Princess.
Vraag me af waar nu patent op aangevraagd is Je kan alleen maar patent aanvragen op iets wat wel werkt. DIT DUS NIET.
He Ad, geweldige @#!#$@^%^()*&*())(*_)(_) frituur, deze gaat morgen zo snel mogelijk weer terug naar de winkel en geen gezeur, moet mijn huis ook nog schoonmaken van de olie, wat een knoeiboel kan die halve liter maken.
Ik zit te wachten op de eerste ongelukken en schadeclaims naar Princess.
Vraag me af waar nu patent op aangevraagd is Je kan alleen maar patent aanvragen op iets wat wel werkt. DIT DUS NIET.
Gelukkig: we zijn dus neit de enige!!!
We hebben hem al teruggebracht naar de winkel (die z'n naam hier neit vermeld wenst te zien: men wil er geen pers bij werd gezegd in de winkel, dus men is dus echt wel op de hoogte van problemen met dit waardeloze product.
Net wat je zegt: het is wachten op de eerste ongelukken!!!
We hebben hem al teruggebracht naar de winkel (die z'n naam hier neit vermeld wenst te zien: men wil er geen pers bij werd gezegd in de winkel, dus men is dus echt wel op de hoogte van problemen met dit waardeloze product.
Net wat je zegt: het is wachten op de eerste ongelukken!!!
Ik snap het effe niet meer.
Waarom niet meteen de klacht bij de leverancier gedeponeerd die de klacht vervolgens naar de importeur/fabrikant doorgeeft.
Een beetje verkoper moet toch weten wat die verkoopt toch.
En in dit geval zou ik meteen de aanschaf prijs terug betalen.
T
Waarom niet meteen de klacht bij de leverancier gedeponeerd die de klacht vervolgens naar de importeur/fabrikant doorgeeft.
Een beetje verkoper moet toch weten wat die verkoopt toch.
En in dit geval zou ik meteen de aanschaf prijs terug betalen.
T
Hallo Toolboy,
Klachten deponeer je altijd bij diegene bij wie je het koopt. Het lijkt mij dat als je iets verkoopt je achter het product moet staan. En blijkt het product niet zo te zijn dan moet de winkel dit communiceren met de leverancier/importeur.
O, ja. na een lange dag werken (weekend)wil je even makkelijk gaan eten (patatje). Een klantenservice van Princess is alleen van ma tot vrij geopend van 8 uur tot 16:00 uur. lekker makkelijk dus. Of heeft iemand het nummer van de baas van Princess? Met huishoudelijke producten moet je gewoon een 24 uur bereikbaarheid hebben.
Trouwens nu ik bij hun op de site kijk zie ik ook het volgende citaat staan:
"De kwaliteit van de Princess-artikelen wordt gewaarborgd door fabricage in ISO gecertificeerde fabrieken. Daarnaast heeft Princess eigen kwaliteitsinspecteurs ter plaatse."
ISO heeft niks met product te maken maar met de bedrijfsvoering. En die inspecteurs zijn de mensen die bij meneer Ad op zijn feestje komen zeker.
Klachten deponeer je altijd bij diegene bij wie je het koopt. Het lijkt mij dat als je iets verkoopt je achter het product moet staan. En blijkt het product niet zo te zijn dan moet de winkel dit communiceren met de leverancier/importeur.
O, ja. na een lange dag werken (weekend)wil je even makkelijk gaan eten (patatje). Een klantenservice van Princess is alleen van ma tot vrij geopend van 8 uur tot 16:00 uur. lekker makkelijk dus. Of heeft iemand het nummer van de baas van Princess? Met huishoudelijke producten moet je gewoon een 24 uur bereikbaarheid hebben.
Trouwens nu ik bij hun op de site kijk zie ik ook het volgende citaat staan:
"De kwaliteit van de Princess-artikelen wordt gewaarborgd door fabricage in ISO gecertificeerde fabrieken. Daarnaast heeft Princess eigen kwaliteitsinspecteurs ter plaatse."
ISO heeft niks met product te maken maar met de bedrijfsvoering. En die inspecteurs zijn de mensen die bij meneer Ad op zijn feestje komen zeker.
(Met huishoudelijke producten moet je gewoon een 24 uur bereikbaarheid hebben. )
Als het een eerste levens behoefte zou zijn is dit overdenkbaar.
Maar het gaat hier over een frites pan
T.
aartdijs
Geplaatst op 15 Apr 2009 22:14 door aartdijs
--------------------------------------------------------------------------------
Geen reactie van Princess gevraagd, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe de chefkok van Princess met dit ding goed weet te werken.......
Als het een eerste levens behoefte zou zijn is dit overdenkbaar.
Maar het gaat hier over een frites pan
T.
aartdijs
Geplaatst op 15 Apr 2009 22:14 door aartdijs
--------------------------------------------------------------------------------
-
Ruim een jaar later ben ik er ook ingetuind. Enthousiast gemaakt door de eco-verhaaltjes, heb ik voor een familielid bij de ING-rentepuntenwinkel zelfs een tweede exemplaar aangeschaft. Een gigantische miskoop: frituurt niet goed (slappe friet), ongezond (nooit zulke vette friet gebakken), gebruiksonvriendelijk (onvoorstelbaar hoe groot na het frituren de olieplas is rondom het apparaat) , onveilig (risico van verbranding), ondeugdelijk (klepjes van de filter springen bij beide apparaten spontaan los), etc. Kennelijk is het nog steeds lonend om een dergelijk waardeloos apparaat te verkopen.
ING wijst haar verantwoordelijkheid als verkoper af en verwijst naar de producent Ze is niet bereid enige vorm van garantie of service te bieden.
En de producent -Princess- verwijst vervolgens weer terug naar de ING. Zo is de cirkel rond en ga ik maar weer mijn oude frituurpan uit de Cast halen. Kortom alle aanprijzingen van Cas Spijkers ten spijt, maakt het apparaat niets waar van wat beloofd wordt. Waar een 'topkok' zich al niet voor laat gebruiken.
ING wijst haar verantwoordelijkheid als verkoper af en verwijst naar de producent Ze is niet bereid enige vorm van garantie of service te bieden.
En de producent -Princess- verwijst vervolgens weer terug naar de ING. Zo is de cirkel rond en ga ik maar weer mijn oude frituurpan uit de Cast halen. Kortom alle aanprijzingen van Cas Spijkers ten spijt, maakt het apparaat niets waar van wat beloofd wordt. Waar een 'topkok' zich al niet voor laat gebruiken.
zonder reclame te willen maken, probeer de activefry van tefal eens..ik vind het een geweldig apparaat..heerlijke friet, nagenoeg zonder olie of vet!