LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bkr registratie door telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
annebeking
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2009 16:57

Bkr registratie door telfort

Ongelezen bericht door annebeking »

ineens kreeg ik vorig jaar april een brief van een incasso bureau dat ik een bedrag van 77,18 euro moest overmaken. Dit bedrag heb ik direct betaald, wel heb ik telfort om een specificatie gevraagd, deze heb ik een jaar naar dato nog steeds niet ontvangen.

Op 13 april 2008 heeft het incassobureau de zaak gesloten, want ik heb alles netjes betaald. telfort heeft een jaar later de betaling nog steeds niet verwerkt in hun systeem. Ik ben nu bezig met een hypotheek, maar deze zal door de fouten van telfort waarschijnlijk niet door gaan.

Ik heb verschillende keren naar de klantenservice van telfort gebeld, maar iedere medewerker verteld mij iets anders. Ik vind het vreemd dat ik als consument hier niets tegen kan doen.

Zijn er meerdere mensen die zonder eerdere betalingsherinneringen ineens een brief van de incasso hebben ontvangen en daardoor nu een bkr registratie hebben.

Fa3
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 apr 2009 04:31

Re: Bkr registratie door telfort

Ongelezen bericht door Fa3 »

Kijk voor zulke dingen wil ik wel een stichting opzetten waar geld wordt gedoneerd om die providers via de rechter aan te pakken.

stofzuigertje

Re: Bkr registratie door telfort

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als U geen uitleg kreeg waarvoor deze rekening van incasso bureau was had U niet moeten betalen.
Bij BKR registratie komt deze naam naar voren en als zij niet tijdig de info leveren zal de bank deze BKR notering negeren.

Wel zullen ze U vragen wat deze was, hoeveel en waarom.
Ik heb zelf nog 5 bedrijven die mij noteerden en toch een hypotheek gekregen.
Na een schade claim wegens vertraging hypotheek waren 4 van de 5 binnen een week verdwenen, de laatste krijg ik nog steeds op oude adres de incasso met dreiging in beslag name, maar de opdrachtgever of incasso weigerde nog steeds info te geven dus stuurde ik ook geen adres wijziging.
Ze maken kosten aan post die ze nooit terug kunnen verdienen.
Volgens mij hebben ze deze al 3x doorverkocht want ik heb al 3x incasso gehad zonder opgaven.

Dat het steeds duurder word, maar de huidige bewoner heeft na Retour Afz sturen nu het bij oud papier gegooid.
Ze kunnen niets doen, want ik heb nooit iets ontvangen.
Ik ga verder geen kosten maken voor dit soort onzin post.
Doe hetzelfde en als iedereen dit zou negeren verdienen ze niets.
De beloofde rechtszaak is er nog steeds niet, dus ze houden zich niet aan hun beloofde dreigementen.
Binnenkort is dus langer dan 3 jaren!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Bkr registratie door telfort

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heb je bij BKR opgevraagd wat er precies is geregistreerd? Bij BKR kun je dat gewoon opvragen. Sterker nog: ze zijn verplicht dit op aanvraag te doen.

http://www.bkr.nl/MeestGesteldeVragen.aspx?pid=77

Gesloten