| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pas op voor bellers van EON
-
bobvanederveen
Pas op voor bellers van EON
Ik werd gebeld, EON zou veel voordeliger zijn>
Ik heb de papieren in huis, kan toch direct annuleren, want dan pas heb je echt de info die je nodig hebt.
Wat blijkt;
1,. EON is veeeel duurder
2. Je zit vast aan een driejarig contract
3. Eerder opzeggen is flink betalen, veel meer dan bij anderen nl € 125,-
4. Er worden extra administratiekosten in rekening gebracht.
Wees gewaarschuwd. De € 150 die je terugkrijgt ben je deels kwijt aan de boete aan huidige leverancier en de rest aan de veel duurdere tarieven....
Ik heb de papieren in huis, kan toch direct annuleren, want dan pas heb je echt de info die je nodig hebt.
Wat blijkt;
1,. EON is veeeel duurder
2. Je zit vast aan een driejarig contract
3. Eerder opzeggen is flink betalen, veel meer dan bij anderen nl € 125,-
4. Er worden extra administratiekosten in rekening gebracht.
Wees gewaarschuwd. De € 150 die je terugkrijgt ben je deels kwijt aan de boete aan huidige leverancier en de rest aan de veel duurdere tarieven....
Re: Pas op voor bellers van EON
iederen krijgt 150 euro kado of een digitale videocamera
de opzegboete is bij NEM veel hoger, nl 250 boete tegen 125 euro EON, dus eigenlijk kost opzeggen je niks
Eon beweert ook niet de goedkoopste te zijn maar is wel helder in haar voorwaarden en contract.
Je hebt nog extra bedenktijd ook by EON
dus ze verdienen meer respect vind ik, daarnaast hebben ze 30 miljoen klante in Europa dus veel ervaring.
de opzegboete is bij NEM veel hoger, nl 250 boete tegen 125 euro EON, dus eigenlijk kost opzeggen je niks
Eon beweert ook niet de goedkoopste te zijn maar is wel helder in haar voorwaarden en contract.
Je hebt nog extra bedenktijd ook by EON
dus ze verdienen meer respect vind ik, daarnaast hebben ze 30 miljoen klante in Europa dus veel ervaring.
-
corinajoosten
U hoort tot de laatste 50 personen waarvan er 1 maakt op een jaar gratis energie van EON, daar begon de beller mee
.
Toen ik uiteindelijk duidelijk had gemaakt dat ik bij een andere energie leverancier zat en wel voor 3 jaar zou ik informatie toegestuurd krijgen.
Alleen informatie en verders niets.
Ik was zelf net ontslagen uit het ziekenhuis van een blindedarmoperatie met een longontsteking en een blaasontsteking en was een beetje depri
dus was ik niet erg op mijn hoede toen ik "" de informatie"uiteindelijk kreeg.
Na nog een ventje van EON te hebben gesproken en die dus duidelijk uitgelegd dat het niet de gewenste informatie was vroeg mijn man het is toch zeker geen contract he
.
Nee zei ik nog zo stellig maar na het papier dat al bij het vuil lag nog eens na gekeken te hebben zag ik dat het inderdaad een contract was.
Op 2 februari kreeg ik bericht dat mijn gas en electriciteit vanaf 3 februari zou gaan via EON.
En dit terwijl ik al verschillende mails telefoontjes en brieven had geschreven dat er iets niet goed was gegaan.
Inderdaad 3 februari was ik bij de NEM afgesloten waar ik trouwens dik tevreden over was.
De boete kon ik bij EON verhalen,NEE ik wil niet.
Wat is er nou niet duidelijk.
Maar doordat ik aangaf alle hulpmiddelen zoals radar ministerie en het europees hof zou gaan benaderen zijn ze het geheel toch nog maar eens na gaan kijken.
Ja hoor er was iets niet helemaal goed gegaan tijdens het gesprek ik zou direct weer terug geplaats worden.We zijn nu 1 april ik ben vandaag jarig en nog ben ik niet terug bij de NEM, ja dat ligt aan de NEM wordt er door EON gezegd.
U wordt nog teruggebeld omtrent u klacht want hebt u hier een klacht over ingediend
.
Alleen de vraag al, al die brieven daar zat vast en zeker geen klacht bij.
Hoeveel geld ik ook zou winnen EON NEE NEE NEE wat een waardeloze oplichters bende is dat.
Het heeft mij erg veel geld gekost mbt bellen schrijven en mijn lichamelijke en geestelijk herstel van de operatie en ontstekingen is hierdoor erg traag op gang gekomen.
EON bedankt voor de goede zorgen
Toen ik uiteindelijk duidelijk had gemaakt dat ik bij een andere energie leverancier zat en wel voor 3 jaar zou ik informatie toegestuurd krijgen.
Alleen informatie en verders niets.
Ik was zelf net ontslagen uit het ziekenhuis van een blindedarmoperatie met een longontsteking en een blaasontsteking en was een beetje depri
Na nog een ventje van EON te hebben gesproken en die dus duidelijk uitgelegd dat het niet de gewenste informatie was vroeg mijn man het is toch zeker geen contract he
Nee zei ik nog zo stellig maar na het papier dat al bij het vuil lag nog eens na gekeken te hebben zag ik dat het inderdaad een contract was.
Op 2 februari kreeg ik bericht dat mijn gas en electriciteit vanaf 3 februari zou gaan via EON.
En dit terwijl ik al verschillende mails telefoontjes en brieven had geschreven dat er iets niet goed was gegaan.
Inderdaad 3 februari was ik bij de NEM afgesloten waar ik trouwens dik tevreden over was.
De boete kon ik bij EON verhalen,NEE ik wil niet.
Wat is er nou niet duidelijk.
Maar doordat ik aangaf alle hulpmiddelen zoals radar ministerie en het europees hof zou gaan benaderen zijn ze het geheel toch nog maar eens na gaan kijken.
Ja hoor er was iets niet helemaal goed gegaan tijdens het gesprek ik zou direct weer terug geplaats worden.We zijn nu 1 april ik ben vandaag jarig en nog ben ik niet terug bij de NEM, ja dat ligt aan de NEM wordt er door EON gezegd.
U wordt nog teruggebeld omtrent u klacht want hebt u hier een klacht over ingediend
Alleen de vraag al, al die brieven daar zat vast en zeker geen klacht bij.
Hoeveel geld ik ook zou winnen EON NEE NEE NEE wat een waardeloze oplichters bende is dat.
Het heeft mij erg veel geld gekost mbt bellen schrijven en mijn lichamelijke en geestelijk herstel van de operatie en ontstekingen is hierdoor erg traag op gang gekomen.
EON bedankt voor de goede zorgen
Fout!de opzegboete is bij NEM veel hoger, nl 250 boete tegen 125 euro EON
De hoogte van de boetes zijn vastgelegd. Ze zijn afhankelijk van het soort contract dat je bent aangegaan en hoelang je nou moest uitdienen. Je betaalt een boete per product!
Zie : http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... g_dit_zijn
-
bobvanederveen
Hoe dan ook de energiemarkt is een vervelend ondoordringbaar geheel geworden met vreemde vergelijkingen, de één doet een onderdeel er wel bij en de ander niet, vergelijk tussen direct opzegbare en langjarige contracten etc.
EON is voor mij geen serieuze optie met hun 3 jarig contract, oneerlijke voorstelling van zaken en negatief praten over concurrenten.
Zij bellen mij brutaal op, ik vind dat ik hier dus moet waarschuwen.
EON is voor mij geen serieuze optie met hun 3 jarig contract, oneerlijke voorstelling van zaken en negatief praten over concurrenten.
Zij bellen mij brutaal op, ik vind dat ik hier dus moet waarschuwen.
Er is tegen mij nooit gezegd dat het om een 3jarig contract ging!!! Ik werd gebeld en als ik zou overstappen kreeg ik 150euro. Wel werd er gezegd dat ze goedkoper waren dan mijn huidige aanbieder Greenchoice.
Ik ben blij dat ik verder nog niets van ze gehoord heb, nu ik hier alle verhalen lees!!!
Ik ben blij dat ik verder nog niets van ze gehoord heb, nu ik hier alle verhalen lees!!!
goed bedrijf EON snelle service, nooit geen gezeur
kwaliteit is voor hun belangrijker dan kwantiteit.
EON is niet verantwoordelijk voor gedrag van externe callcenters.
Kijk maar eens naar wat ze met Pretium of NEM doen.
Mijn zwager heeft eens een dag meegelopen bij EON op kantoor. IEdereen is daar even behulpzaam en vriendelijk zei hij, EON claimt ook niet de goedkoopste of duurste te zijn, ze zitten er middenin. Maar qua service is het wel heel goed daar, ik ben nu 2 jaar klant en nooit iets raars meegemaakt. ze belden me zelfs op 1x per jaar om te vragen of ik tevrden was, klasse.
kwaliteit is voor hun belangrijker dan kwantiteit.
EON is niet verantwoordelijk voor gedrag van externe callcenters.
Kijk maar eens naar wat ze met Pretium of NEM doen.
Mijn zwager heeft eens een dag meegelopen bij EON op kantoor. IEdereen is daar even behulpzaam en vriendelijk zei hij, EON claimt ook niet de goedkoopste of duurste te zijn, ze zitten er middenin. Maar qua service is het wel heel goed daar, ik ben nu 2 jaar klant en nooit iets raars meegemaakt. ze belden me zelfs op 1x per jaar om te vragen of ik tevrden was, klasse.
Dat vind ik in principe wel, op dat moment spreek je met iemand die Eon vertegenwoordigt, of dit nu een personeelslid van Eon is of een extern iemand die door hen wordt ingehuurd. Misleiding blijft misleiding.EON is niet verantwoordelijk voor gedrag van externe callcenters
Ik had ook problemen met E-on en toen moest ik 040-2577772 bellen
want het 0900 nummer is slecht bereikbaar en veel duurder. Dus ik hoop dat jullie hier ook wat aan kunnen hebben.
want het 0900 nummer is slecht bereikbaar en veel duurder. Dus ik hoop dat jullie hier ook wat aan kunnen hebben.