LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht? Door domheid ja!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
gekke henkie
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 okt 2003 16:15

Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door gekke henkie »

Werkelijk onbegrijpelijk de reactie's van al die zogenaamde gedupeerden. Ik zou als eerst de naam veranderen: dom ipv gedupeerd (dit komt meer overeen met de werkelijkheid). Daarnaast maak ik mij druk over:
-ik heb de brochure niet gelezen/gekregen, maar wel getekend: ZOVEEL NAIVITEIT MOET VROEG OF LAAT TERECHT LEIDEN TOT EEN KOSTENPOST; EEN VOLKOMEN TERECHTE KOSTENPOST!!
-ik ben student: VAN EEN STUDENT MAG EN MOET JE EEN BEPAALDE INTELLIGENTIE EISEN/VERWACHTEN; GEEN COMPENSATIE; EEN BEETJE INTELLECTUEEL HAD IN 2 MINUTEN DOOR WAT VOOR EEN CONTRACT HET WAS; DUS WILLENS EN WETENS HEEFT ZO IEMAND ONDERTEKEND EN DAN IS HET LOGISCH DAT HIJ/ZIJ OOK DE CONSEQUENTIES MOET DRAGEN
-via PMA; allemaal onderwijzend personeel:ZIE BOVEN BIJ STUDENTEN; WEET IN IEDER GEVAL ZEKER DAT DE PABO VERGELIJKBAAR IS MET HET VMBO; EEN LERAAR DIE EEN A4-TJE MET SIMPELE TEKST NIET BEGRIJPT MAG IN MIJN OGEN GEEN LERAAR ZIJN!!!

HOOGACHTEND,
DE 'GEMIDDELDE NEDERLANDER

Ron
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 okt 2003 23:39

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door Ron »

Gekke Henkie

Het zit iets ingewikkelder in elkaar dan u schetst. Dexia Bank Nederland BV heeft genoeg mensen en genoeg kennis om de voorwaarden en de brochures door te nemen. Toch hebben ze Bank Labouchere overgenomen, zonder ook maar iets te onderzoeken. Ook zij hadden een blind vertrouwen, maar zullen nu op de blaren moeten zitten.

Ron

gekke henkie
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 okt 2003 16:15

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door gekke henkie »

RON,
ZONDER HET FIJNE VAN DEZE ZAAK AF TE WETEN KAN JE MET GOED FATSOEN HIER GEEN UITSPRAAK OVER DOEN. JE KAN BETER STIL ZIJN.
GROETJES,

klercken
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 aug 2003 19:33

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door klercken »

Brief van Richard


Betreft: Oplichterij en Bedrog voor het afsluiten van mijn Winstvertiendubbelaar.

Geachte heer,

Aan de hand van al mijn punten kunt u zien dat ik behoorlijk ben opgelicht, bedrogen,
valse beloftes zijn gedaan voor het afsluiten van mijn winstvertiendubbelaar.
Het eerste gesprek aan de telefoon was achteraf al bedrog.

De grootste ellende heeft Piet Bloemink op de Nederlandse Markt gebracht, de oprichter
van Legio Lease en ontwerper van aandelen lease producten, die niet goedgekeurd waren door de Nederlandse Regering en zelf geen Vergunning bezat, om aan het effectenverkeer deel te nemen, die vereist zijn. Dit heb ik allemaal achteraf vernomen.
Vroeger heeft hij TV ’s verhuurd en er zat geen heil en geen winst meer in, toen heeft hij
Lease Producten ontworpen met geleend geld, om vanaf een luie stoel geld te bemachtigen
Stelen van onervaren personen, zoals ook minderjarigen, AOW –ers, Invalide, arme mensen,
minder bedeelden zoals ik die geen inkomen heeft.
Zo begon het de ellende :
1 Meneer wilt u sparen tegen 12% rente, zoals u weet krijgt u bij uw eigen bank maar
3% rente.
Adviseur van Legiolease was getraind en moest klanten overhalen in plaats van beleggen moest hij zeggen: sparen voor je pensioen. ( Wie wil dat niet?)
2 Na het afsluiten krijg je een certificaat toegestuurd, dat je 12% rente zou ontvangen.
Daarna wel een Excuses brief ontvangen, kijk zelf maar, zo begint al de bedrog – oplichterij.
Er staat tot onze spijt een foutief percentage vermeld in de tekst onder het rekenvoorbeeld.
Onder het rekenvoorbeeld wordt een historisch vergelijkingspercentage vermeld van 22,6 %.
Hierbij is een vervelende rekenfout gemaakt die wij helaas over het hoofd hebben gezien.
Dit percentage had n.l. 17,7% moeten zijn. Ons excuus voor het feit dat wij hiermee een verkeerde indruk hebben gewekt. Met nadruk wijzen wij erop dat het rekenvoorbeeld zelf, waarin wij uitgaan van 12 procent koersstijging geheel correct is,
De adviseur heeft door mij wekenlang te overreden om mijn geld (wat achteraf blijkt)
in risicodragende aandelen belegt.
De Adviseur heeft te horen gekregen voor het afsluiten van dit contract dat ik helemaal
geen inkomen of bijstand heb, geen pensioenopbouw. Toch na weken heeft hij mij overgehaald, voor appeltje voor de dorst. In zo’n situatie laat je toch zo’n persoon met rust
en probeer je niet een bedelaar nog meer in de STRONT TE TREKKEN.
Ik heb nog nooit vroeger een contract gezien of gehoord van beleggen, mij was alleen sparen bekend. En als je voor langere tijd ging sparen, dan kon je tot 12% rente ontvangen.
Dit was mij bekend.

Als onervaren persoon heb ik mijn vertrouwen geschonken aan Legio adviseur omdat deze
meer verstand van sparen heeft als ik. Omdat een grote bank als AEGON hierachter stond
en ook werd gebruikt voor deze spaarregeling en doelstelling.






Joop Krant de voormalige DEXIA directeur is opgestapt als voorzitter, mee gestopt, hij zegt
zelf dat hij de ellende en kritiek op effecten lease producten van 100.000 slachtoffers niet
wil meemaken, want je weet dat het fout kan aflopen.

Dit zijn allemaal punten die hierin van groot belang zijn en die mijn belangen en vertrouwen hebben beschadigd. Niemand heeft het recht om zo mensen te bedriegen en je eigen zakken te vullen. Ik hou niet van oplichters. Dit alles met valse telefonische beloftes die niet waar worden gemaakt, mensen die geen inkomen hebben worden extra beduveld en die hebben
het al moeilijk. Nog erger dat deze bende mijn noodzakelijke levensonderhoud van 113,00
euro die ik van de belastingdienst ontvang, steelt van mijn bankrekening.
En er was altijd sprake van : SPAREN VOOR MIJN PENSIOEN ; Appeltje voor de dorst !!
Daarbij ben ik half invalide – 56 jaar, heb barstende hoofdpijn en slapeloze nachten die ik heb van deze situatie. Ook proberen jullie het af te schuiven, maar het geld van mij schuif je wel in jullie zakken. Dit is nooit de bedoeling van mij geweest.
Zie de mooie enveloppe die mij is toegestuurd per post :

Legio Lease bestaat 10 jaar !
Vier dat jubileum met ons mee en teken in op de unieke WinstvertienDubbelaar!
Daarmee kunt u:
10 dubbele winst ontvangen !
10% van uw maandtermijnen retour ontvangen
Na 5 jaar kosteloos stoppen en winst nemen !
Al meedoen vanaf slechts ƒ 50,00 per maand !
Uw uitbetaling kan oplopen tot maar liefst ƒ 80.626,37 of nog veel méér !

Er staat NERGENS dat ik mijn geld KAN verliezen.
Nu zeggen zij achteraf dat ik na 2 ½ jaar nu 10.000,00 schulden hierover heb !!!!
Tel uit je WINST ??!! Uit de WINSTVERTIENDUBBELAAR ?? !!
Wat moet ik VIEREN. Waar is mijn geld en Winst en nog meer wat ik zou ontvangen.
Waar kan ik mijn WINST halen ??

Daarom wil ik onmiddellijk mijn geld terug.

m.de.w
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jul 2003 18:40

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door m.de.w »

gekke henkie,

Wat ben jij toch een vuile viese oetlul zeg.

Jij ben gewoon zo sukkeltje die mensen gedupeerd heeft toe de tij en nu zit je verhaaltje los te maken voor die schoften van dexia.

kijk uit als je morgen op straat loopt,voor een tram of bus

John H
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 aug 2003 23:50

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door John H »

het ID nummer van Gekke Henkie is bekent en hij is een Dexia medewerker die hier weer eens wat oproer wil laten horen.
Ik ga deze Henkie eens nader onderzoeken en ga aangifte doen bij de politie als ik weet waar hij precies zit.
Henk, ik ga je zien!!

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door onnozel »

Geplaatst op 19 Oct 2003 19:19 door onnozel


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Nu beschouw ik u als een liegebeest!!!


Hierdoor heb je je verraden nu weet ik wie je bent. mmrh

Hoe is het met je

Onnozel leest het forum al vanaf het begin
Geplaatst op 31 Oct 2002 18:33 door Meisje


--------------------------------------------------------------------------------

Dus die van jou is groter dan 25 cm? Waarom heeft ze die massagestaaf dan nodig? Liegebeest..








Hierna is er niet meer gereageerd omdat ik de identiteit ken en dat weet die persoon heel goed :wink:

Onnozel is niet zo onnozel als gekke henkie :idea: dit is het adres: meisjemetrooieharen@..........

Blijft de vraag wie is onnozel ?
Laatst gewijzigd door onnozel op 20 okt 2003 13:35, 2 keer totaal gewijzigd.

lions90
Berichten: 247
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:24

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door lions90 »

HE GEKKE HENKIE,

WERK JE BIJ DEXIA OF ZO..VOEL JE DE DREIGING AL DAT JE JE BAAN GAAT VERLIEZEN..KOM OP REAGEER JE FRUSTRATIES HIER NOU NIET AF OP ONS..ZO ONVOLWASSEN VAN JE.

gekke henkie
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 okt 2003 16:15

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door gekke henkie »

Gekke Henkie is blijkbaar niet de enige gek in Nederland. Onnozel is waarschijnlijk nog veel gekker. Kritiek mag ik niet geven, enkel onnozel ondersteunen. Welk een dictatuur. Ik laat mij de mond niet snoeren. Pimmetje was de eerste..... en de laatste!!!
Voor de ongelovigen: IK BEN GEEN DEXIA-MEDEWERKER, MIJN HOTMAIL IS NIET IETS MET MEISJE MET ROOD HAAR, IK BEN NIEUW, NIET GEDUPEERD, MAAR VINDT HET EEN INTERESSANTE KWESTIE WAAR IK OOOK MIJN NIET GERINGE LICHT OVER WIL LATEN SCHIJNEN. NIETS MEER EN NIETS MINDER. U BLIJFT VAN MIJ HOREN!!!!
HENKIE
ps: SINDS WANNEER ZOU IK HIER GEEN KRITIEK MOGEN LEVEREN? DAAR IS EEN FORUM TOCH VOOR BEDOELD? 8)

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door onnozel »

Vanaf morgen dus niet meer want je wordt gebanned je hebt ons al genoeg beledigd.

Onnozel.

gekke henkie
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 okt 2003 16:15

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door gekke henkie »

Mijnes inziens werkt de Tros niet op zondag. Onnozel; waar haal jij dergelijke nonsens vandaan?

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door onnozel »

Er staat ook vanaf MORGEN. En dan vallen jullie ons niet meer lastig.

Onnozel, mind my words.

EEE

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door EEE »

Wat heb je ook een stelletje hersenloze figuren hier op dit forum..zoals gekke imbeciele henkie...zelf geen contract maar wel mensen die dik in de ellende zitten schofferen en veroordelen....denk als deze mensen bekend worden er het er niet best uit ziet voor ze...


groet

Gast

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door Gast »

Was al op gereageerd maar laten we maar stoppen om op zulke mensen te reageren.

dennisito

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door dennisito »

lijkt me ook het beste om (vanaf nu) geen enkele reactie meer te geven op de berichtjes van de persoon die zich gekke henkie noemt. Elke reactie beschouwd hij ongetwijfeld als een winstpuntje. Gewoon doodzwijgen......dan is voor deze persoon de lol er snel af

hoi...dennisito

Gast

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door Gast »

Aan Klercken:

Je schrijft:
. En als je voor langere tijd ging sparen, dan kon je tot 12% rente ontvangen. Dit was mij bekend.
Deze zin verbaast mij. Een rente van 12%, zelfs voor langere tijd, dat is toch volstrekt onmogelijk? Zelfs toen de rente op een - misschien wel historisch - hoogtepunt was zo begin jaren tachtig herinner ik mij nog maar een rente van 10% voor 10 jaar vastzetten.

Nee, 12%, dat kan nooit echte rente zijn.

(was het wel mogelijk geweest, dan had iedere Nederlander allang de overwaarde op z'n huis beleend tegen 6%, en weer weggezet tegen 12% rente!

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door Dubio »

Dit is weer zoiets misleidend aan de wv3d, je kon wel 12% halen, mits je aandelen zoveel stegen. Je betaalde echter wel 12% (ong.) over je leasesom. Dit stond ook in de meeste brochures. Sommige oplichters (tussenpersonen hebben deze te betalen rente verwisselt met te ontvangen rente. Terwijl deze dingen niks met elkaar te maken hebben. Je kon geen rente ontvangen. Alleen koerswinst.

Gast

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door Gast »

wat is gekke henkie stil :o

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door Sonja »

Wat een gemene mensen.
Bah, regering doe wat.!

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Opgelicht? Door domheid ja!

Ongelezen bericht door CB »

Gekke henkie is niet stil. Gekke henkie is WWer (Weekend Worm).

Gesloten