en ik probeer de kant van de verkoper te laten zien...
Zo had ik het ook direct begrepen Butch, zo,n offerte van 200 euro zou wellicht kunnen werken. Maar dan moet de keukenbranche dit wel gezamelijk doen.
Je had het ook over de kortingswereld die mede door de klant is ontstaan, wat wil je hiermee beogen? Ook in het geweld van de kortingwereld dient er eerlijk en transparant gehandeld te worden.
Ieder bedrijf, en ieder mens is in de eerste plaats verantwoordelijk voor het gedeelte waar men direct invloed op heeft, zijn eigen attitude.
Anders krijg je de situatie dat Pietje Puk (de klant) zus doet en daarom doet Bennie Scharensliep (de eigenaar) zo . Een leuk spel voor degene die nog in de kinderschoenen zijn blijven steken, dat dan weer wel. Maar het end van ieders eigen verantwoording gaat dan snel zoek. Als klant zeg ik dan stierenpoep, immers blijft iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Laten we t woord DMG nu even niet noemen
Dat vind ik ook
. De naam Bennie is dan ook complete willekeur mijnerzijds. Zo ook het woordgebruik van het oude ambacht scharensliep. Bij deze gasten was het vroeger echt oppassen geblazen, prijzen en tarieven waren altijd onduidelijk. Nee ,dan kan je nog beter manden vlechten. Beide beroepen waren terug te vinden bij de reizigers en marskramers.
p.s, mocht zo iets als een offerte van 200 euro werken, kijk dan zullen er altijd bedrijven zijn die daar op zullen inspringen. 40% korting op apparaten, gratis montage, en gratis offerte van 200 euro die we geheel gratis doorberekenen bij het eind totaal