LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Column Antoinette

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Column Antoinette

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Ha ha ha, die column is weer grappig. Los van een spelfoutje hier en daar, grijpt Antoinette weer terug op dat ondeugdelijke onderzoek van een stagiair aan de Erasmus Universiteit. Dat de EUR zelf naar buiten is gekomen met een persbericht om toe te geven dat het een ondeugdelijk onderzoek was, vergeet ze maar te melden. En zoals zij en haar redactie wel vaker doet, baseert ze zich op de ene veronderstelling na de andere. Houd toch eens op zeg!

PLUKKER zag dat die 'documentaire' Ready to Kill ook weer genoemd wordt op de voorpagina. Zal voor de goede orde nog maar even herhalen dat de term Ready to Kill gebezigd wordt in een call center dat niet eens voor Legiolease werkt of heeft gewerkt. Dat is hetzelfde als de TROS verantwoordelijk houden voor een uitzending van de EO. Nonsens dus.

Wanneer begin je nu eens echte journalistiek te bedrijven Antoinette?

PLUKKER - wenst je succes, nee, sterkte

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door Dubio »

Helemaal mee eens PLUKKER,
Het feit dat er door haar nog steeds over de kleine dagmarges gesproken wordt wijst er op dat ze het onderliggende probleem nog steeds niet snapt: de Beurskrach.
Als je koopt of verkoopt op de beurs op een dag dan doe je dat op een bepaalde tijd. Niemand weet hoe hoog de beurs nog gaat worden die dag, of hoe laag ook LL niet. Wat dat betreft kun je de aandelen net zo goed door een gorilla aan laten kopen.

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door onnozel »

LL beweerde destijds dat ze de aandelen altijd na 14.00-uur verkochten.

Onnozel

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hou op zeg, Dubio en Plukker, er werd gezegd dat de koers die legio rekende voor hun koop of verkoop, deze hoogten of laagten stond die dag helemaal niet op de borden.

Ton

jan2
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2003 14:23

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door jan2 »

Niets anders om je druk om te maken?
A. heeft veel goed gedaan, kniesoren.

lions90
Berichten: 247
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:24

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door lions90 »

Plukker wanneer ga jij nou eens ergens anders je gefrustreerde leven afreageren? Het is zo vermoeiend dat jij zgn. alles beter weet..stoute jongen.

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door Mario »

Plukker is iemand die onder andere namen schrijft. Nu heeft hij 2 postings geplaatst de voorlaatste dateert van 01-10-03. Wat Plukker daarmee beoogd weet ik niet maar vaak gaat hij met zijn pseudoniem tegen Plukker in de slag.

Antoinette bedankt wat U allemaal voor ons heeft gedaan.

Mario

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door Mario »

Of is Plukker toch Luc want die schrijft ook al weken niet meer :roll: :lol: :roll: :roll: Oh nee het zijn beiden dames.

Mario.

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door Captain-America »

Hey Mario de pizza- & koeken-bakker is d'r weer!

Leuk je weer eens te zien. En wat een nuttige, zoals voorheen ook al..., bijdragen van jou hand! :twisted:

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door Mario »

Hey Pirato kapitano,

Jij schrijft al goet Hollanders. Het is trouwens van jouw hand,.Bezittelijk voornaamwoord.

Jij HBO bij best alert is ook niets waard. Hahahaha laat zijn mij maar een pizzabakker verdien tenminste mijn geld.

Groet Kapitano.

Mario.

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Antoinette heeft grote klasse en Plukker is geen knip voor zijn neus waard.

PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Nou ja, één ding heeft PLUKKER bereikt: Antoinette heeft de spelfouten verbeterd.

PLUKKER - wordt gelezen door Antoinette

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Geplaatst op 19 Oct 2003 12:32 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst op 24 Aug 2003 17:07 door PLUKKER


--------------------------------------------------------------------------------

Hoi Braamhage,

PLUKKER kraakt Antoinette omdat PLUKKER ernstig twijfelt aan haar journalistieke capaciteiten. Toegegeven: ze heeft het Dexiaballetje mooi aan het rollen gekregen, maar de manier waarop! Pure sensatiebeluste televisie waar het met de waarheid niet zo nauw werd genomen. Met als gevolg dat iedere aandelenleaser nu denkt dat hij of zij zomaar zijn of haar inleg terugkrijgt. Daarom kraakt PLUKKER Antoinette en haar 'consumenten'-programma.

PLUKKER - is benieuwd naar de volgende gekleurde berichtgeving uit Antoinette's koker

gekke henkie
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 okt 2003 16:15

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door gekke henkie »

Plukker,

Noteer mij als fan van u! U bent de enige echte journalist die de feiten weergeeft en inderdaad niet net als Antoinette-heks-Hertsenberg riool-journalistiek bedrijven vol leugens, bedrog en valse hoop. Zelfs de koersen worden er weer bijgehaald!! Antoinetje heeft waarempel een nog groter bord voor haar hoofd dan Agnes-was-iedereen-maar-zo-simpel-als-ik-Kant.

Wel goed, maar niet gek

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door Mario »

Plukker nu als gekke henkie :?: :?: :roll: 8) :shock: :D :wink:

gekke henkie
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 okt 2003 16:15

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door gekke henkie »

nee. Gekke Henkie is geen plukker en plukker is dus ook geen gekke henkie. Gekke henkie is het wel altijd eens met de kritische blik van plukker die bij menigeen ontbreekt; ik noem hier een Antoinette-Willibrord Frequin-Hertsenberg. Zij bedrijft journalistiek zoals Marcel van Dam ooit; liegen en bedriegen en alles voor de kijkcijfers. Ik walg van een dergelijke mentaliteit en velen met mij. Minder kritische geesten of minder intellectueel bedeelden zullen dit ongetwijfeld prachtige televisie vinden, maar een rechter is helaas geen minder bedeelde (helaas voor deze zogenaamd gedupeerden).
Leugens en onzin, welkom bij Tros Radar.

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door Mario »

[email protected]
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<[email protected]>:
host mx1.hotmail.com [65.54.252.99]: 550 Requested action not taken:
mailbox unavailable

gekke henkie
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 okt 2003 16:15

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door gekke henkie »

MARIO,
IK WIL GEEN POST OF EEN VIRUS VAN JOU. DE "GEDUPEERDEN"ZIJN IEDERE REALITEITSZIN VERLOREN; ZOU DUS GEK ZIJN OM EEN ECHT HOTMAIL ADRES OP TE GEVEN EN HET BEWIJS VAN DEZE STELLING IS JOUW BERICHT.
FOUTE, GEMENE PIZZABAKKER!!!

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door Mario »

Ik moet toegeven dat ik nog geen aardappel kan koken. Laat staan pizza's wel auto's verkopen. Vooral Fiat en nogmaals jij bent gekke henkie niet, want dat ben ik :roll: :wink:

Rich
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:44

Re: Column Antoinette

Ongelezen bericht door Rich »

Als je het allemaal zo vervelend vind, waarom kijk je er dan naar.
Ik zou niet naar het programma kijken, en zeker niet gaan posten op het bijbehorende forum.
Maarja ben ik zo slim of jij zo ...

Gesloten