Vandaag werd ik gebeld door ene Marco, die beweerde van AirMiles te zijn.
Hij wist mij naam en het aantal airmiles dat ik gespaard heb te noemen.
Omdat ik volgens hem een trouwe spaarder was, had hij een hele leuke verrassing voor mij. Ik hoefde slechts een vraag goed te beantwoorden en dan zou de verrassing in mijn bezit komen. Hij vroeg: bent u er klaar voor?
Omdat ik zeer slechte ervaringen heb met telefonische colportage (ben ook ingeschreven bij Infofilter) heb ik geantwoord dat ik niet gediend was van dit soort vage telefoontjes. Dan ging het over en werd de verbinding verbroken.
Zijn er meer mensen op dit forum die gebeld zijn door Airmiles?? en er wel op ingegaan zijn?
Ik zou graag willen weten of mijn wantrouwen terecht was of niet, omdat ik gewend ben om van Airmiles informatie per post te ontvangen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Airmiles??????
-
Re: Airmiles??????
Ook ik werd gisteravond gebeld door iemand die precies wist hoeveel airmiles ik had gespaard en ik moest ook een vraag beantwoorden.
Zover ik had verstaan was het een mevrouw van de rwe ( volgens mij een energieleveraar ), ik ben net als u ook niet op haar ingegaan, want je weet nooit waar je aan vast zit als je een vraag gaat beantwoorden.
Ik vind het wel zeer irritant dat deze mensen precies weten hoeveel punten je hebt gespaard, want dat betekent dat de gegevens via Airmiles worden doorgegeven.
Zover ik had verstaan was het een mevrouw van de rwe ( volgens mij een energieleveraar ), ik ben net als u ook niet op haar ingegaan, want je weet nooit waar je aan vast zit als je een vraag gaat beantwoorden.
Ik vind het wel zeer irritant dat deze mensen precies weten hoeveel punten je hebt gespaard, want dat betekent dat de gegevens via Airmiles worden doorgegeven.
Vanmorgen ben ik ook gebeld met dit verhaal. 1 vraag beantwoorden en zij had een leuke verrassing voor me.... Ik vroeg hoe ze aan mijn nummer kwam. Na het antwoord: "uhmmmm... tsja.. geen idee eigenlijk...." gingen alle alarmbellen rinkelen en heb ik het gesprek beeindigd. Als ze ECHT van AirMiles zou zijn geweest was het antwoord tenslotte simpel zijn geweest! Een kwalijke kwestie in ieder geval; van Arimiles en/of de betreffende organisatie!!!
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe.
Goh, RWE, dat had ik niet verstaan, maar zou best eens kunnen!
Ik ga "AirMiles" een mail sturen om opheldering hierover te vragen en zal hun evt. antwoord hier posten.
Goh, RWE, dat had ik niet verstaan, maar zou best eens kunnen!
Ik ga "AirMiles" een mail sturen om opheldering hierover te vragen en zal hun evt. antwoord hier posten.