LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC arrogantie
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 09 jan 2009 21:32
UPC arrogantie
Ik weet niet of er meer mensen zijn, die hetzelfde als mij hebben ondervonden. Afgelopen januari dacht ik van UPC af te zijn, maar helaas.
Ik had al mijn diensten (geheel pakket) stopgezet, door de zeer slechte support, kwaliteit en verhoging van de prijzen. Per 10 januari werd alles afgesloten en kon geen gebruik meer maken van hun diensten. Ik kreeg vanuit UPC per email de vermelding dat ik nog 56,32 euro terug zou krijgen. Dit zou binnen 8 weken worden overgemaakt. Wat schets mijn verbazing wordt er vandaag 130,51 euro van mijn rekening afgehouden. Ik belde direct UPC en kreeg iemand aan de lijn van de facturering. Deze dame kon mij niet uitleggen waarom dit was gebeurd. Ik meldde haar direct dat het door mijn bank wordt terug gehaald en dat ik stappen zal ondernemen. Het is gek voor woorden dat er niet eens een brief met een factuur wordt gestuurd naar iemands huisadres. Toen ik vroeg wanneer ik mijn 56 euro terug kreeg, meldde ze mij dat dit nog steeds in behandeling was. Raar dat je op je geld moet wachten, maar dat ze zelf hun eigen gang kunnen gaan.
Het moet maar eens afgelopen zijn met deze praktijken en hoop dat er meer mensen zijn (kan haast niet anders), die dezelfde ervaring hebben.
Ik had al mijn diensten (geheel pakket) stopgezet, door de zeer slechte support, kwaliteit en verhoging van de prijzen. Per 10 januari werd alles afgesloten en kon geen gebruik meer maken van hun diensten. Ik kreeg vanuit UPC per email de vermelding dat ik nog 56,32 euro terug zou krijgen. Dit zou binnen 8 weken worden overgemaakt. Wat schets mijn verbazing wordt er vandaag 130,51 euro van mijn rekening afgehouden. Ik belde direct UPC en kreeg iemand aan de lijn van de facturering. Deze dame kon mij niet uitleggen waarom dit was gebeurd. Ik meldde haar direct dat het door mijn bank wordt terug gehaald en dat ik stappen zal ondernemen. Het is gek voor woorden dat er niet eens een brief met een factuur wordt gestuurd naar iemands huisadres. Toen ik vroeg wanneer ik mijn 56 euro terug kreeg, meldde ze mij dat dit nog steeds in behandeling was. Raar dat je op je geld moet wachten, maar dat ze zelf hun eigen gang kunnen gaan.
Het moet maar eens afgelopen zijn met deze praktijken en hoop dat er meer mensen zijn (kan haast niet anders), die dezelfde ervaring hebben.
Re: UPC arrogantie
Niet, want zij hebben van jou nog 130,51 tegoedToen ik vroeg wanneer ik mijn 56 euro terug kreeg,
UPC kennende zullen ze het zo wel uitleggen.
Re: UPC arrogantie
Wat je zou kunnen doen is het afgeschreven bedrag laten storneren door je bank, en een selectieve blokkade laten leggen dan kunnen ze gegarandeerd niets meer van je rekening afschrijven totdat deze blokkade door jou is opgeheven.
Betaal vervolgens het correcte bedrag, en ga je orienteren op andere providers, want je zal gegarandeerd afgesloten worden als je deze procedure volgt.
Ga je af op de afwikkeling van de firma list en bedrog kan het jaren duren eer je het teveel betaalde krijgt teruggestort.
Het valt overingens wel op dat over de firma list en bedrog weer steeds meer topics worden opgestart, hoezo verbetering
Betaal vervolgens het correcte bedrag, en ga je orienteren op andere providers, want je zal gegarandeerd afgesloten worden als je deze procedure volgt.
Ga je af op de afwikkeling van de firma list en bedrog kan het jaren duren eer je het teveel betaalde krijgt teruggestort.
Het valt overingens wel op dat over de firma list en bedrog weer steeds meer topics worden opgestart, hoezo verbetering
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 09 jan 2009 21:32
Re: UPC arrogantie
Ik heb bedrag gestorneerd en een blokkade gezet op de firma UPC . Verder heb ik een schrijven de deur uitgedaan, met de vermelding dat ze twee de tijd hebben om het probleem op te lossen. Als er niets is gebeurd, zal ik mijn Das Rechtsbijstand inschakelen, om een rechtszaak aan te spannen met UPC. Ik heb het echt gehad met hun en kan alles weerleggen . Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen,
Re: UPC arrogantie
@agro:
Is al afgesloten.....Per 10 januari werd alles afgesloten en kon geen gebruik meer maken van hun diensten.
Re: UPC arrogantie
Tja zijn ze nog sneller met afsluiten dan ik al dacht.
Re: UPC arrogantie
Geplaatst op: 18 Apr 2009 10:32 Agro:
Tja zijn ze nog sneller met afsluiten dan ik al dacht.
Heeft het bij Agro ook zo lang geduurd LOLLLLLLLLLLL
Ik adviseer de klagende partij om contact met [email protected] op te
nemen, alle terrechte problemen worden opgelost.
De rechter en advocaten kosten zaken vol geld (*_*)
Tja zijn ze nog sneller met afsluiten dan ik al dacht.
Heeft het bij Agro ook zo lang geduurd LOLLLLLLLLLLL
Ik adviseer de klagende partij om contact met [email protected] op te
nemen, alle terrechte problemen worden opgelost.
De rechter en advocaten kosten zaken vol geld (*_*)
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 09 jan 2009 21:32
Re: UPC arrogantie
Ik leg de bal bij UPC, zij zullen met een oplossing moeten komen en hun fouten terug moeten draaien. Er zal nu een gebaar "binnen" de gestelde 14 dagen moeten komen, anders zal de rechtsbijstand worden ingeschakeld. We zullen zien hoe het gaat lopen.
Re: UPC arrogantie
Ik weet niet of jouw rechtsbijstand wel aan de gang gaat voor 56 Euro...
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 09 jan 2009 21:32
Re: UPC arrogantie
Echt wel, ook voor de ten onrechte geïncasseerde 130 euro . Ik ben er voor verzekerd, dus als UPC blijft negeren en zijn eigen weg wil gaan, dan zullen we het zeker gaan aanpakken.
Re: UPC arrogantie
Dat is nog lang niet zeker, als het om geldbedragen gaat hanteren de meeste rechtsbijstands verzekeringen een minimum bedrag van om en nabij de € 250,00, dit zal ongetwijfeld ergens in de polisvoorwaarden staan.Echt wel, ook voor de ten onrechte geïncasseerde 130 euro
Wat je wel zou kunnen doen is via de rechtsbijstandverzekering vorderen dat de firma list en bedrog haar verplichtingen nakomt, en daarnaast het teveel betaalde met een eventuele schadeclaim vorderen.
succes
Re: UPC arrogantie
Is afgelopen zaterdag een onderwerp geweest bij Kassa, veel klanten van rechtsbijstands verzekeraars weten dit niet.Dat is nog lang niet zeker, als het om geldbedragen gaat hanteren de meeste rechtsbijstands verzekeringen een minimum bedrag van om en nabij de € 250,00, dit zal ongetwijfeld ergens in de polisvoorwaarden staan.
Een eigen risico van 50 of 100 euro en een drempelbedrag van 200 tot 250 euro is heel gewoon.
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
- Contacteer:
Re: UPC arrogantie
Beste Lebra_2009,
We hebben nagekeken wat er verkeerd gaat.
Er blijkt na beëindiging van het telefonieabonnement een afkoopsom voor resterende abonnementstermijnen in rekening te zijn gebracht. Dit was niet terecht en dit wordt uiteraard door ons rechtgezet. Het u toekomende bedrag van € 56,32 wordt vervolgens zo spoedig mogelijk naar u overgemaakt.
Wij bieden u onze excuses aan voor deze gang van zaken. U ontvangt hierover tevens per e-mail bericht van ons.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
We hebben nagekeken wat er verkeerd gaat.
Er blijkt na beëindiging van het telefonieabonnement een afkoopsom voor resterende abonnementstermijnen in rekening te zijn gebracht. Dit was niet terecht en dit wordt uiteraard door ons rechtgezet. Het u toekomende bedrag van € 56,32 wordt vervolgens zo spoedig mogelijk naar u overgemaakt.
Wij bieden u onze excuses aan voor deze gang van zaken. U ontvangt hierover tevens per e-mail bericht van ons.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Re: UPC arrogantie
Voor allen: had ik misschien, héél misschien niet een héél klein beetje gelijk, gezien de overige reacties....?Ik weet niet of jouw rechtsbijstand wel aan de gang gaat voor 56 Euro...
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 09 jan 2009 21:32
Re: UPC arrogantie
De webcare van UPC is zijn afspraak nagekomen, door hetzelfde bericht naar mij persoonlijk te sturen . Helaas is de boekhouder bij UPC niet zo snel met uitbetalen. Ik weet niet wat UPC bij spoedig verstaat, zal wel geen 14 dagen zijn . De termijn van mijn schrijven aan het hoofdkantoor verstrijkt komende donderdag, dus zal volgende week weer eens in de pen schieten. Er zullen dan extra kosten voor UPC bijkomen, door niet over te gaan van het terug betalen.
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 09 jan 2009 21:32
Re: UPC arrogantie
Precies op de valreep heeft UPC het verschuldigde bedrag overgemaakt, dus de zaak kan gesloten worden . Mogelijk een les voor UPC om eerst het dossier goed te bekijken, alvorens zo maar bij de mensen geld te innen.