LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voorlopige vluchttijden transavia

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
ck19
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:06

voorlopige vluchttijden transavia

Ongelezen bericht door ck19 »

Hoi,

eind augustus vliegen we met transavia naar Las Palmas. De voorlopige vluchttijden zijn geweldig: heel vroeg vertrekken en laat terug.

Maar nu is mijn vraag: welke ervaring hebben jullie met het wijzigen van voorlopige vluchttijden bij Transavia. Ik weet dat Thomas Cook heel stabiel is, die wijzigen amper, maar hoe zit dat bij Transavia.

Ik weet ook dat een chartermij zijn vluchturen nog kan wijzigen tot de dag van vertrek, ik vraag alleen wat jullie ervaringen daarmee zijn.

groetjes

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: voorlopige vluchttijden transavia

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Transavia werkt toch al niet echt meer als Charter , maar als lowcost maatschappij. En die veranderen hun tijden niet zo gauw, omdat alle vliegtuigen van te voren al volgepland staan. Tenzij er een toestel een technische mankement heeft, maar anders zullen ze neit zo gauw iets veranderen.

1973
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 apr 2009 20:01

Re: voorlopige vluchttijden transavia

Ongelezen bericht door 1973 »

een charter is een charter en Transavia heeft zowel lijndienstvluchten als chartervluchten.
Bij een charter kan de tijd toten met de dag voor vertrek nog wijzigen, hou daar gewoon rekening mee.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: voorlopige vluchttijden transavia

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Met Transavia heb ik niks dan goede ervaringen qua vliegtijden.
Maar Arke......die zijn echt slecht, ik tel altijd al een uur of twee extra vertraging erbij.
Die hebben ze gewoon standaard.
Veel plezier op Las Palmas!

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: voorlopige vluchttijden transavia

Ongelezen bericht door sprookje »

Ik ben laast naar Egypte gevlogen met transavia en zou bij boeking een vlucht hebben om 10 uur,bij het afhalen van de vliegtickets was dat 15,40 geworden.Dus ook transavia wijzigt zijn vluchturen.

meniles
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 sep 2008 22:50

Re: voorlopige vluchttijden transavia

Ongelezen bericht door meniles »

Het is niet zo zeer transavia.com dat haar vliegtijden wijzigt, maar meer de touroperator die u op een andere transavia.com vlucht plaatst. (of transavia dat u op een andere vlucht plaatst)...Hier zit dus een klein nuance verschil.

denisedejonge
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 apr 2009 16:55

Re: voorlopige vluchttijden transavia

Ongelezen bericht door denisedejonge »

Vluchttijden kunnen altijd wijzigen.

Houd hier zeker rekening mee, de meeste touroperators geven ze ook pas 3 weken voor vertrek uit. Heb je iets meer zekerheid, maar toch kan het tot op de dag van vertrek nog wijzigen. En HV is gewoon een charter maatschappij.

Arke heeft in het verleden vele vertragingen gekend. Maar is nu opgelost door nieuwe vliegtuigen, de vertragingen kwamen door een langdurig kapot vliegtuig.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: voorlopige vluchttijden transavia

Ongelezen bericht door sprookje »

Ik zou vooral zeggen maak je geen zorgen over je vertrektijden,je geraakt er wel en houd er rekening mee vroeg vertrekken is meestal ook een vroege vlucht terug,meestal niet altijd.
Wie weet heb je geluk en blijven jou vluchttijden behouden,jij bent er duidlijk blij mee.
Persoonlijk vertrek in liever vroeg terug naar huis als de dag van terugkeren er is.

Gesloten