Grappig
Ja, dat is Signia. Alleen zij hebben het de naam SmartSelect gegeven.
Als je op hun site kijkt bij keukens. Dan heb je de verschillende merken die ze verkopen onder elkaar. Als je dan op SmartSelect drukt kom je op de site van Signia. Daar staan ook alle mogelijke kastformaten enz.
Wel transparant zo tegenwoordig.
Ervaring Tieleman, opzich in de aankoopproces wel positief.
Alleen had ik bij Keukenstudio meer vertrouwen en beter gevoel in de advies van de verkoper. Bij Keukenstudio waren dingen wat bij anderen niet konden wel mogelijk en werden geen valse beloftes gedaan over de mogelijkheden voor het wegwerken van CV-ketel.
Grappig! Bij mij kwamen ze bij Tieleman juist met een Keller aan! Maf...
Wooning heb ikzelf door de hele manier van doen en verzwijgen van dingen waar ik later zelf achter kwam een nare nasmaak gekregen.
Wel heb ik een aantal collega's die onafhankelijk van elkaar in zee zijn gegaan met Wooning en daar niet negatief over zijn na montage.
Het ligt er wel duidelijk aan wie je daar treft.
Als je graag alles onder 1 dak wil kopen, dan zijn er genoeg andere mogelijkheden zonder je gelijk bij een DMG-zaak terecht komt.
Bv Koolschijn in Delft, SieMatic, verschillende merken voor de badkamer en genoeg keuze aan vloer en wanttegels.
Andere zaken weet ik even niet zo bij naam te noemen in deze regio...
Next vs Signia. Ik vind het zelf moeilijk als mede-leek daar wat over te zeggen. Genoeg keukenzaken afgelopen en merken gezien en gevoeld.
Qua afwerking is de Next vind ikzelf mooier op bepaalde punten dan Signia. Je kan het beste echt zelf even goed kijken, voelen en vergelijken.
Maar qua service en montage heb ikzelf een goede ervaring met Keukenstudio. Bij Wooning wat ik gehoort heb is die van een stuk minder nivo. OVer Tieleman heb ik een positief verhaal gehoort.
Wel ook altijd bij Keukenstudio zelf kritisch blijven over de te gebruiken apparatuur enz. Maar dat is overal van toepassing
Welke blad willen jullie erop?