LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Douche: Kinzo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin

Douche: Kinzo

Ongelezen bericht door Radar »

In 1977 koopt meneer Kosters op een jaarmarkt een dopsleuteldoos van Kinzo. Jarenlang gebruikt hij de doos naar volle tevredenheid.

Onlangs ging één van de doppen kapot. Ondanks dat de set al meer dan dertig jaar oud is, stuurt meneer Kosters toch een mailtje naar Kinzo. Hij verwacht er echter weinig van.

Krijgt meneer Kosters een reactie van Kinzo?

Amberlock

Re: Douche: Kinzo

Ongelezen bericht door Amberlock »

ik vermoed niet dat de klant een vergoeding krijgt.
na 30 jr. mag je zo'n dopsleutelset toch wel als versleten beschouwen. Geef de fabrikant groot gelijk.

Wendy1968

Ongelezen bericht door Wendy1968 »

Een reactie zal hij wel krijgen en misschien dat hij zelfs de dop vergoedt krijgt, op sommige artikelen geldt immers levenslange garantie.

E.M.B.

Ongelezen bericht door E.M.B. »

Ik denk dat de heer Kosters gewoon een nieuw stuk gereedschap krijgt. Kinzo geeft goede service, en als de man niets krijgt dan valt me dat tegen van Kinzo.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 20 Apr 2009 16:03 door Amberlock
ik vermoed niet dat de klant een vergoeding krijgt.
Kinzo heeft het beste gereedschap dat er is en ik verwacht dat er gewoon een vervanging komt.Het gaat daarbij niet om recht hebben maar service geven.

HLS

Ongelezen bericht door HLS »

Natuurlijk krijgt meneer een reactie, ik zou niet anders verwachten. Wat mij betreft krijgt Kinzo inderdaad de warme douche. Goede producten tegen een betaalbare prijs en vervolgens ook een goede service, dat is Kinzo.

Henkos

Ongelezen bericht door Henkos »

Na dertig jaar is het wel welletjes.

Gesloten