In 1977 koopt meneer Kosters op een jaarmarkt een dopsleuteldoos van Kinzo. Jarenlang gebruikt hij de doos naar volle tevredenheid.
Onlangs ging één van de doppen kapot. Ondanks dat de set al meer dan dertig jaar oud is, stuurt meneer Kosters toch een mailtje naar Kinzo. Hij verwacht er echter weinig van.
Krijgt meneer Kosters een reactie van Kinzo?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Douche: Kinzo
Re: Douche: Kinzo
ik vermoed niet dat de klant een vergoeding krijgt.
na 30 jr. mag je zo'n dopsleutelset toch wel als versleten beschouwen. Geef de fabrikant groot gelijk.
na 30 jr. mag je zo'n dopsleutelset toch wel als versleten beschouwen. Geef de fabrikant groot gelijk.
Re: Douche: Kinzo
Een reactie zal hij wel krijgen en misschien dat hij zelfs de dop vergoedt krijgt, op sommige artikelen geldt immers levenslange garantie.
Re: Douche: Kinzo
Ik denk dat de heer Kosters gewoon een nieuw stuk gereedschap krijgt. Kinzo geeft goede service, en als de man niets krijgt dan valt me dat tegen van Kinzo.
Re: Douche: Kinzo
Kinzo heeft het beste gereedschap dat er is en ik verwacht dat er gewoon een vervanging komt.Het gaat daarbij niet om recht hebben maar service geven.Geplaatst op 20 Apr 2009 16:03 door Amberlock
ik vermoed niet dat de klant een vergoeding krijgt.
Re: Douche: Kinzo
Natuurlijk krijgt meneer een reactie, ik zou niet anders verwachten. Wat mij betreft krijgt Kinzo inderdaad de warme douche. Goede producten tegen een betaalbare prijs en vervolgens ook een goede service, dat is Kinzo.
Re: Douche: Kinzo
Na dertig jaar is het wel welletjes.