Het was goed, heb ze al een tijd, altijd prima snelheid gehad.
Totdat ze het idee kregen om op de nacht van donderdag
26 februari op vrijdag 27 februari onderhoud te gaan plegen.
Moet zeggen dat het daarvoor ook al af en toe niet meer lekker liep. verbinding die verbroken werd.
telefoon die er soms mee op hield. (Ben in iedergeval blij dat ik kpn nog niet weg heb gedaan.)
Maargoed, zins 27 Februari is het een drama.
Trage upload. Nu dat opgelost is zitten we met een
onstabiele download. Ik heb een 20/3 bundle (tv/radio/telefoon) verbinding,
maar nu is het zo erg dat er soms maar 5/3 uit komt.
Heb nu in kaart dat dit meestal rond 3-4 uur
in de middag gebeurd op woensdag en in de avond rond 21-23 uur.
Natuurlijk elke keer helpdesk bellen, bij voorbaat voordat ik,
bel al modem aangesloten op een speciale test pc,
en test uitgevoerd. Natuurlijk met zelfde drama. Trage download !
Eerst krijg je van de smoes verhalen zoals laat modem 2 uur uit.
Maarja, als je het niet doet kom je ook niet verder.
Nu sturen ze een monteur, die komt donderdag.
Had beter vandaag kunnen komen. Want natuurlijk als die monteur komt is er niks aan de hand en zijn meetingen ok.
En nu nog sterker, ik heb vrienden die ook bij ziggo zitten.
Laatste keer gebeld terwijl ik in de wacht stond bij helpdesk. en die hadden precies het zelfde problem.
En ik hoor nog steeds de zelfde klachten van ze als ik heb..
Ziggo stuur een monteur waarom ? Tientallen mensen bellen met het zelfde probleem.
Ik zie ook een patroon, dat het op bepaalde tijden meer inzakt. Dit duid gewoon op een bandbreedte probleem.
Waarom ziggo dat na 2-3 weken nog steeds niet ziet is mij en andere een raadsel.
Krijg het idee dat ze klanten allleen maar dingen laten doen/monteurs sturen om tijd te rekken. Dus tsja... Zigg-OH..
Ergste is, er is geen goed alternatief !
ADSL zit je vast aan een magere upload van 1 Mbit.
glasvezel, is hier nog even niet.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)