LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte en onbetrouwbare automatisch incasso Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
EwoudG

Slechte en onbetrouwbare automatisch incasso Telfort

Ongelezen bericht door EwoudG »

Telfort heeft van het begin van mijn contractduur fouten gemaakt met de facturen en de automatische incasso hiervan. Het corigeren van de fouten van Telfort lukt niet, Telfort sluit mij tot 2maal toe onterecht af (erkend door Telfort) alleen willen ze mij niet compenseren. Het achterlaten van klachten aan de klantenservice werkt niet, brieven worden genegeerd en aan de telefoon snappen ze er niets van. Heeft iemand misschien een idee hoe Telfort wel fatsoenlijk met haar klanten om gaat. Ik ben bijzonder ontevreden over Telfort.

TdeHond

Re: Slechte en onbetrouwbare automatisch incasso Telfort

Ongelezen bericht door TdeHond »

Schriftelijk en aangetekend een klacht indienen, liefst met ontvangstbevestiging versturen. Kopie van de brief + verzendbewijs + handtekeningretourkaart bewaren.

Aangeven dat u T. 4 weken de tijd geeft om zowel schriftelijk te reageren op uw brief als teruggaven van bedrag te realiseren.

Lukt dit niet dan kunt u nagaan of u de klacht kunt voorleggen aan de Geschillencommissie.

U kunt nu al een klacht over de gang van zaken tot nu toe neerleggen bij consuwijzer.

consuwijzer:
Hier klacht indienen

Gesloten