Beste mensen.
Ik had een vraag ik ben al een tijdje afgesloten van mijn tele2 internet verbinding .
Rede was ik had alles betaald naar moest nog van jan 2009 betalen .
Ik zit nu al 3 maanden zonder internet en telefoon nu wilt tele2 dat ik die drie maanden ga betalen .
Mijn vraag is mag dit als je 3 maanden geen gebruik heb kunnen maken van internet en telefoon dat hun toch geld vragen voor die maanden ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 vraag
Re: Tele2 vraag
Ja, dat mag volgens de algemene voorwaarden van Tele 2. U heeft immers niet tijdig betaald, daar kan Tele 2 verder niets aan doen.
U heeft ongeveer 1.5 maand de tijd gehad om het restant bedrag over te maken en u heeft zowel schriftelijk als per email een melding ontvangen dat u een achterstand heeft.
U heeft ongeveer 1.5 maand de tijd gehad om het restant bedrag over te maken en u heeft zowel schriftelijk als per email een melding ontvangen dat u een achterstand heeft.
-
Re: Tele2 vraag
Geachte sir.ijsklontje
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice