LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 vraag

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sir.ijsklontje
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2009 21:50

Tele2 vraag

Ongelezen bericht door sir.ijsklontje »

Beste mensen.
Ik had een vraag ik ben al een tijdje afgesloten van mijn tele2 internet verbinding .
Rede was ik had alles betaald naar moest nog van jan 2009 betalen .
Ik zit nu al 3 maanden zonder internet en telefoon nu wilt tele2 dat ik die drie maanden ga betalen .
Mijn vraag is mag dit als je 3 maanden geen gebruik heb kunnen maken van internet en telefoon dat hun toch geld vragen voor die maanden ?

Genemmer
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mar 2009 19:29

Re: Tele2 vraag

Ongelezen bericht door Genemmer »

Ja, dat mag volgens de algemene voorwaarden van Tele 2. U heeft immers niet tijdig betaald, daar kan Tele 2 verder niets aan doen.

U heeft ongeveer 1.5 maand de tijd gehad om het restant bedrag over te maken en u heeft zowel schriftelijk als per email een melding ontvangen dat u een achterstand heeft.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Tele2 vraag

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte   sir.ijsklontje

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Tele2 webservice

Gesloten