LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] olie bijvullen

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
asterix54

olie bijvullen

Ongelezen bericht door asterix54 »

na een rit van 3 uur (met file) ging olielampje branden, dus ik naar kwkfit in zwijndrecht en daar werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, dus met andere woorden ga maar naar de dealer, nou moe, dan moest ik weer 3 uur terugrijden met een brandende olielampje aan zeker?!
dan zou ik die hele wagen naar zijn mallemoer rijden?! daar trap ik niet in !! :evil: :evil:

want ik ben veel te afhankelijk van dit busje die notabene geheel aangepast is voor elektrische rolstoel(ik zit met m'n elektrische rolstoel achter het stuur). daardoor kan ik niet bijkomen om olie bij te vullen.

daarna ben ik naar de benzinepomp gegaan en die heeft mij wel geholpen om olie bij te vullen zodat ik veilig naar huis kan rijden.

ik werd al eerder eens van een kastje naar de muur gestuurd door Kwikfit dus... ga niet meer terug, zeer onbetrouwbaar en die reclame klopt helemaal niks van.
volgens kwikfit hoef je geen afspraak maken voor reparaties?! dat las ik op het bordje in het bedrijf! dat klopt geen mallemoer.

als het een koude of warme douche gaat, zou ik maar koude douche geven dat hebben ze zeer verdiend.

kennelijk wilden ze geen mindervalide automobilisten helpen om oplossing voor hun probleempje te zoeken

een goede raad; ga niet naar kwikfit, een vervelend bedrijf.

asterix54[/b]

Mallemalle

Re: olie bijvullen

Ongelezen bericht door Mallemalle »

mag alleen hopen dat je toen het lampie ging branden en bleef branden, niet doodleuk naar kwik fit en dat station gereden bent met nog steeds dat brandende lampie

dan red je dat namelijk niet meer met alleen bijvullen, en dan bedoel ik, schade aan de motor

naja, het zegt wel weer iets over kwik fit

Kwik-Fit Webcare

Ongelezen bericht door Kwik-Fit Webcare »

Beste Asterix54,

Wij vinden het erg jammer jouw vervelende ervaring met Kwik-Fit hier te moeten lezen. Graag willen we deze kwestie met je bespreken en kijken wat we alsnog voor je kunnen doen.

Wil je daarom zo vriendelijk zijn je contactgegevens naar ons te mailen? Dan kunnen wij contact met je opnemen.

Alvast hartelijk bedankt.

Met vriendelijke groet,

Yvonne
Kwik-Fit Webcare Team

jeroentje271

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

ANWB.

Gesloten