Hoi,
ik ben een oude boerderij aan het opknappen in zuid Limburg en ik ben op zoek naar een goeie metselaar, om het tuin muurtje opnieuw te maken met natuursteen.
verder ben ik op zoek naar een tegelzetter die mijn badkamer met mozaiek wil betegelen.
heeft iemand suggesties?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ik zoek een tegelzetter
-
Re: ik zoek een tegelzetter
wij hebben hele goede ervaringen met een tegelzettersbedrijf
www.bobdebouwert.nl ik denk alleen niet dat zij in limburg werkzaamheden verrichtten ivm de reisafstand.
waarom ik dit hier vermeld ?
o.a. bobdebouwert.nl is lid van de branche ver. www.vlok.nl
daar kan je op je eigen regio een vakbekwaam bedrijf opzoeken die verplicht is 12 mnd garantie te geven en waar je met klachtten naar een geschillencommisie kan.
zodoende heb je max. kans op een goed bedrijf , een slecht bedrijf begint hier natuurlijk niet aan !
de slechtste bedrijven vind je op leadz en werkspot , maar daar betaal je ook het minst, lees elders hier in dit forum.
het is dus als tip bedoeld
www.bobdebouwert.nl ik denk alleen niet dat zij in limburg werkzaamheden verrichtten ivm de reisafstand.
waarom ik dit hier vermeld ?
o.a. bobdebouwert.nl is lid van de branche ver. www.vlok.nl
daar kan je op je eigen regio een vakbekwaam bedrijf opzoeken die verplicht is 12 mnd garantie te geven en waar je met klachtten naar een geschillencommisie kan.
zodoende heb je max. kans op een goed bedrijf , een slecht bedrijf begint hier natuurlijk niet aan !
de slechtste bedrijven vind je op leadz en werkspot , maar daar betaal je ook het minst, lees elders hier in dit forum.
het is dus als tip bedoeld
-
Re: ik zoek een tegelzetter
En ja hoor daar zijn de reclame jongens weer, waarschijnlijk weinig te doen?