LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH mobiel: extreem slechte klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wiegerw

AH mobiel: extreem slechte klantenservice

Ongelezen bericht door wiegerw »

Op 21 januari heb ik om unlock-codes voor het simlock op mijn mobiel gevraagd. Nog steeds heb ik die niet ontvangen!!!

Eerst heb ik de klantenservice gebeld. Daar beweerde men eerst dat ik mijn mobiel nog niet lang genoeg had (grote onzin), vervolgens dat ik niet in het systeem stond, en later dat er een storing was en dat ik bericht van hen zou krijgen. Uiteraard kreeg ik dat niet.

Nadat ik hen er een keer of 10 aan heb moeten herinneren dat ik toch graag die codes zou ontvangen heb ik ruim een maand later 2 codes ontvangen. Die bleken ongeldig. Daar heb ik over geklaagd, en het enige wat men vervolgens doet is zeggen dat het aan de fabrikant ligt en dat ik maar moet blijven wachten.

Uiteindelijk een schriftelijke klacht ingediend. Dat moet namelijk voordat je de geschillencommissie kunt inschakelen. Beweert men vervolgens dat ze die niet ontvangen hebben. Nogmaals een klacht ingestuurd, en aan de klantenservice gevraagd of ze die nu wel ontvangen hebben. Geen reactie. Het is grote smeerlapperij daar bij AH mobiel!!!

Gesloten