LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone. Prima netwerk waardeloze administratie.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
moleman

Vodafone. Prima netwerk waardeloze administratie.

Ongelezen bericht door moleman »

Sinds 2007 probeer ik m'n gegevens gewijzigd te krijgen. Ik heb het nodige papierwerk verstuurd via brief (2007), 2x fax (2007) 3x e-mails en afgelopen Maart ben ik nog maar eens langsgegaan bij zo'n Vodafone shop.

Die kerel daar heeft alles gekopieerd, wat ik ook allang gedaan had en opgestuurd. Hij deed hetzelfde. Ik ben daarna nog twee keer langsgeweest om te vragen of het al geregeld was. Hij zegt dan "Ik heb het opgestuurd" en kijkt dat nogal "beteuterd" Hij weet nl. ook wel dat het adminstratief een troep is bij z'n baas. Maar dat gaat hij je niet zeggen.

Ik heb toen ook een nieuwe bankrekeningnummer opgegeven

Op 24 april j.l hebben ze weer geincasseerd, en ja hoor? Nog steeds van m'n *oude* bankrekening.

Resultaat van al deze inspanningen 0,0
M'n gegevens zijn nog steeds niet gewijzigd en m'n bankrekening hebben ze ook niet aangepast.

Ik hoop dat TrosRadar en Kassa ook eens aandacht aan deze idioten besteed.

WEBRELATIONSAA

Re: Vodafone. Prima netwerk waardeloze administratie.

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Stuur me even een duidelijke mail inclusief het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Jan
Vodafone Web Relations

moleman

Hallo,

Ik wist niet dat jullie nog op forums zaten.

ik heb net alweer gebeld met 1200 Ik werd verbroken. Niet erg want met mijn abo "Scherp 250" is dat niet kostenloos. Ik heb er dus nog een e-mail achteraan gestuurd.

Ik ga nog eens naar het bovenstaand e-mail adres sturen.

bedankt alvast.

moleman

Nou. Volgens webcare zou de wijziging per 28 April doorgevoerd zijn. Echter. Alles is nog zo als het was. Er is NIETS veranderd zoals er vanaf Maart 2007 al niets veranderd is! :?
Hoe kon ik ook zo goedgelovig zijn om te geloven dat het nu wel veranderd zou zijn.
Het beste is om na 1 Juli op te zeggen en naar een andere provider te vertrekken dan ben ik er vanaf

moleman

Inmiddels is het opgelost.Ook op "mijn vodafone" is het nu correct, he, he :) Alsnog bedankt webcare

Gesloten