Onderstaande mail kreeg ik vandaag toegestuurd. Via een beetje Googlen kwam ik er al achter dat er wel heel veel "gelukkigen" zijn. Weet iemand wat de Euro Lotto Service is en wat het doet?? Ik heb in ieder geval absoluut niet aangegeven dat ik mee wil doen en heb ook nooit eerder aan een dergelijk kansspel meegedaan!
Beste Mevrouw M***-Z***,
Misschien wist u het nog niet, maar 28.01.2008 is écht uw geluksdag, Mevrouw M***-Z***! U bent vandaag namelijk onze dagwinnaar geworden. En dat wil zeggen dat ons internationale winsysteem geheel automatisch een uniek en exclusief winnummer aan uw naam heeft toegekend. Het is nu van groot belang dat u uw winnummer zo snel mogelijk activeert. Want alleen als u dat binnen drie dagen doet, mogen wij die unieke dagprijs van € 4000,- uitkeren aan de winnaar!
Het activeren van uw winnummer is heel gemakkelijk en kosteloos. U hebt vanaf vandaag nog precies drie dagen om geheel gratis in het bezit te komen van de prijs waar u recht op heeft. Wacht daarom niet langer en activeer uw winnummer vandaag nog door direct te klikken op onderstaande link. U komt dan op een beveiligde winnaarspagina waar u al uw gegevens kunt invullen.
Vraag direct uw prijs op en activeer uw persoonlijke winnummer:
FX-1-1797***
Om het feest helemaal compleet te maken, mag ik u namens Euro Lotto Service ook nog eens verrassen met een volle week gratis deelname aan Euromillions! Daarbij vergeleken zijn prijzen van € 4000,- nog niks! Wat dacht u bijvoorbeeld van de hoofdprijs van € 183.000.000,-? Het zou toch fantastisch zijn als ook daar het geluk u toelacht en u tevens zo’n gigantische geldprijs in de wacht sleept?
Met vriendelijke groet,
XXX,
directeur Euro Lotto Service
U ontvangt deze e-mail, omdat u zich bij Euro-Lotto-Service heeft aangemeld of reeds eerder aan een kansspel van E.L.S. of een van onze partners heeft deelgenomen. Wanneer u voortaan geen e-mails van E.L.S. wenst te ontvangen, kunt u hier klikken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Euro Lotto Service
-
Re: Euro Lotto Service
Dieter van den Berg.
Welnu, even met WIEOWIE gekeken maar u bent niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn met zo'n brief.
Oplichting is alles wat ik kon vinden.
Geen echte winnaars!!
Bovendien kunt u die laatste zin van die brief lezen als:
"Weij hebben uw naam op een slimme manier gevonden (o.a. via het telefoonboek) en hopen dat u er in trapt!
Grootvader
Welnu, even met WIEOWIE gekeken maar u bent niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn met zo'n brief.
Oplichting is alles wat ik kon vinden.
Geen echte winnaars!!
Bovendien kunt u die laatste zin van die brief lezen als:
"Weij hebben uw naam op een slimme manier gevonden (o.a. via het telefoonboek) en hopen dat u er in trapt!
Grootvader
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 012008_091Oplichters gebruiken logo Euromillions op internet
Op het internet circuleert momenteel een e-mail van Euromillions die de winst van een prijzenpot aankondigt voor de gelukkige ontvanger. De Nationale Loterij en de Kansspelencommissie waarschuwen echter dat het gaat om een vorm van internetfraude.
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnen ... rnet.dhtml
Gisteren ontving mijn man ook een mail van Euro Lotto Service, hij doet nooit aan spelletjes o.i.d. mee en zie:
1824635 19.02.08
Valt op de naam F.......... te Z.........
Bedrag € 4.000
Ik heb gelijk op Google gezocht naar deze instantie, en zag dat veel "gelukkigen" een reactie geplaatst hebben op het Forum van Radar.
Geweldig toch, de heer Dieter van den Berg is zeker een filantroop om dagelijks mensen te laten winnen zonder zich hiervoor te hebben opgegeven, laat staan ervoor te betalen om mee te mogen doen.
Dit soort praktijken moet eigenlijk onmiddellijk gestopt worden.
Ik hoop dat de mensen die dit soort mail ontvangen, nuchter zijn zich niet opgeven om aanspraak te kunnen maken op de zgn. "gewonnen dagprijs".
Advies: vaker het internet raadplegen om achter internetfraude te komen
Lizzylady te Z.......
1824635 19.02.08
Valt op de naam F.......... te Z.........
Bedrag € 4.000
Ik heb gelijk op Google gezocht naar deze instantie, en zag dat veel "gelukkigen" een reactie geplaatst hebben op het Forum van Radar.
Geweldig toch, de heer Dieter van den Berg is zeker een filantroop om dagelijks mensen te laten winnen zonder zich hiervoor te hebben opgegeven, laat staan ervoor te betalen om mee te mogen doen.
Dit soort praktijken moet eigenlijk onmiddellijk gestopt worden.
Ik hoop dat de mensen die dit soort mail ontvangen, nuchter zijn zich niet opgeven om aanspraak te kunnen maken op de zgn. "gewonnen dagprijs".
Advies: vaker het internet raadplegen om achter internetfraude te komen
Lizzylady te Z.......
bekende tekst onderstaand.... lang leve internet en trosradar alleen de na -iefelingen die geloven hierin. DUS DIETER VAN DE BERG wegwezen , optieven MET JE SLAPPE EMAILS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S ik heb mij nog nooit aangemeld als lid van een euro lotterij, sterker gezegd ik haat gokken.
Beste Mevrouw .........,
Misschien wist u het nog niet, maar 26.06.08 is écht uw geluksdag, Mevrouw ..........! U bent vandaag namelijk onze dagwinnaar geworden. En dat wil zeggen dat ons internationale winsysteem geheel automatisch een uniek en exclusief winnummer aan uw naam heeft toegekend. Het is nu van groot belang dat u uw winnummer zo snel mogelijk activeert. Want alleen als u dat binnen drie dagen doet, mogen wij die unieke dagprijs van € 4000,- uitkeren aan de winnaar!
Het activeren van uw winnummer is heel gemakkelijk en kosteloos. U hebt vanaf vandaag nog precies drie dagen om geheel gratis in het bezit te komen van de prijs waar u recht op heeft. Wacht daarom niet langer en activeer uw winnummer vandaag nog door direct te klikken op onderstaande link. U komt dan op een beveiligde winnaarspagina waar u al uw gegevens kunt invullen.
Om het feest helemaal compleet te maken, mag ik u namens Euro Lotto Service ook nog eens verrassen met een volle week gratis deelname aan Euromillions! Daarbij vergeleken zijn prijzen van € 4000,- nog niks! Wat dacht u bijvoorbeeld van de hoofdprijs van € 183.000.000,-? Het zou toch fantastisch zijn als ook daar het geluk u toelacht en u tevens zo’n gigantische geldprijs in de wacht sleept?
Met vriendelijke groet,
Dieter van den Berg,
Klik hier om de spelregels te lezen. U ontvangt deze e-mail, omdat u zich bij Euro-Lotto-Service heeft aangemeld of reeds eerder aan een kansspel van E.L.S. of een van onze partners heeft deelgenomen. Wanneer u voortaan geen e-mails van E.L.S. wenst te ontvangen, kunt u hier klikken.
P.S ik heb mij nog nooit aangemeld als lid van een euro lotterij, sterker gezegd ik haat gokken.
Beste Mevrouw .........,
Misschien wist u het nog niet, maar 26.06.08 is écht uw geluksdag, Mevrouw ..........! U bent vandaag namelijk onze dagwinnaar geworden. En dat wil zeggen dat ons internationale winsysteem geheel automatisch een uniek en exclusief winnummer aan uw naam heeft toegekend. Het is nu van groot belang dat u uw winnummer zo snel mogelijk activeert. Want alleen als u dat binnen drie dagen doet, mogen wij die unieke dagprijs van € 4000,- uitkeren aan de winnaar!
Met vriendelijke groet,
Dieter van den Berg,
Klik hier om de spelregels te lezen. U ontvangt deze e-mail, omdat u zich bij Euro-Lotto-Service heeft aangemeld of reeds eerder aan een kansspel van E.L.S. of een van onze partners heeft deelgenomen. Wanneer u voortaan geen e-mails van E.L.S. wenst te ontvangen, kunt u hier klikken.
Ook ik was dagwinnaar van het euro lotto service spel op 18.03.08 van euro 4.000,00, heb de dagcode geactiveerd en gewacht tot 01.01.09 omdat dat de sluitingsdatum van het spel was.
ik heb toen een brief gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld tegemoet kon zien. Binnen een maand kreeg ik een aangetekende brief
dat ik de winnaar was en vroegen ze om mijn bankgegevens.
deze heb ik opgestuurd en binnen w weken na dato stond het geld op
mij rekening.
toch leuk zo'n spel, winnen zondat dat het je geld kost
ik heb toen een brief gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld tegemoet kon zien. Binnen een maand kreeg ik een aangetekende brief
dat ik de winnaar was en vroegen ze om mijn bankgegevens.
deze heb ik opgestuurd en binnen w weken na dato stond het geld op
mij rekening.
toch leuk zo'n spel, winnen zondat dat het je geld kost