Ik had al mijn diensten (geheel pakket) stopgezet, door de zeer slechte support, kwaliteit en verhoging van de prijzen. Per 10 januari werd alles afgesloten en kon geen gebruik meer maken van hun diensten. Ik kreeg vanuit UPC per email de vermelding dat ik nog 56,32 euro terug zou krijgen. Dit zou binnen 8 weken worden overgemaakt. Wat schets mijn verbazing wordt er vandaag 130,51 euro van mijn rekening afgehouden. Ik belde direct UPC en kreeg iemand aan de lijn van de facturering. Deze dame kon mij niet uitleggen waarom dit was gebeurd. Ik meldde haar direct dat het door mijn bank wordt terug gehaald en dat ik stappen zal ondernemen. Het is gek voor woorden dat er niet eens een brief met een factuur wordt gestuurd naar iemands huisadres. Toen ik vroeg wanneer ik mijn 56 euro terug kreeg, meldde ze mij dat dit nog steeds in behandeling was. Raar dat je op je geld moet wachten, maar dat ze zelf hun eigen gang kunnen gaan.
Het moet maar eens afgelopen zijn met deze praktijken en hoop dat er meer mensen zijn (kan haast niet anders), die dezelfde ervaring hebben.