LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZEER BOZE EX-fit for free sporter

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
Cynnie1984
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 apr 2009 16:15

ZEER BOZE EX-fit for free sporter

Ongelezen bericht door Cynnie1984 »

Geachte Lezer,

Hierbij een Klacht voor fit for free.

Ik heb daar een contract lopen die op 06-01-09 verliep. Begin oktober heb ik FFF een brief gestuurd voor het opzeggen van mijn contract in deze brief stonden al men gegevens incl. Klantnummer en mijn contactgegevens. Na vier weken had ik nog geen bevestiging ontvangen en heb ik opnieuw een brief gestuurd met inhoud dat dit me 2e brief is en dat ik het op prijs zo stellen zo snel mogenlijk een bevestiging zou ontvangen. Maar na weer 4 weken geen bevestiging. Ik een 3e brief naar FFF gestuurd waarin stond dat dit me 3e en tevens laatste brief is en dat ik ervanuit gaat dat het nu wel goedkomt.

Maar na 4 weken weer geen reactie van FFF. Eind december tussen kerst en oudennieuw naar de klantenservice gebeld van FFF daar werd ik van de 1 naar de ander doorverbonden. Later kreeg ik een redelijk vriedelijke man aan de lijn en die zei dat alles goed zou komen. (ik had achteraf om bev. Moeten vragen)

Vanaf januari werd er niets meer van me rekening afgeschreven dus ik ging ervanuit dat het indderdaad goedgekomen was. Nu 17 MEI werd ik gebeld door Direct Incasso dat er een vordering op mijn naam loopt van ruim 400 euro. (in voicemail ingesproken) Ik terug gebeld om tekst en uitleg gevraagd en ze vertelde mij dat mijn contract nog doorloopt tot jan. 2010.

Ook vertelde ik dat ik nooit Aanmaningen e.d hebt ontvangen wat bleek ze hebben alles naar me oude adres gestuurd (al 2 jaar niet meer woonachtig) wat vreemd is want ze konden wel incasso’s afboeken van me Postbank/ING rekening waarvoor je de juiste adres gegevens voor nodig heb anders kan je niet incasseren.

Is het mogenlijk dat jullie mij kunnen informeren wat ik moet doen? Ik ben zeker niet van plan om dit bedrag te gaan betalen!

revpolen
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 mar 2009 17:34

Re: ZEER BOZE EX-fit for free sporter

Ongelezen bericht door revpolen »

Join the club :)
als het goed is ligt morgen de dagvaardiging op de deurmat hierzo
zou me er nietzo druk over maken.. gewoon direct incasso mailen en of bellen. als je weet datje gelijk heb... komt het goed!
ik kan iig weer iets uitprinten en mee nemen naar de rechter 8)

BTW direct incasso leest hierzo ook.

Cynnie1984
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 apr 2009 16:15

Re: ZEER BOZE EX-fit for free sporter

Ongelezen bericht door Cynnie1984 »

Ik heb ze maandag een aangetekende brief gestuurd met de mededeling dat ik naar de rechtsbijstand verzekering gestapt ben.

Als ik ergens niet tegen kan is dat me onrecht aangedaan word zeker als je weet dat me zusje die dezelfde dag der brief heeft gestuurd wel gewoon goed is gekomen!!!!

Die meneer van Incasso zij ook nog u hoeft niet te huilen hoor mevrouw. Mijn antwoord luide jah is makkelijk zeggen ik zit niet aan jouw portemonee of wel dan.. pFF ik kan er ook niets aan doen dat ik nu eenmaal moet janken als ik echt heeeeel kwaad ben!

Vanaf nu neemt me vriend het van me over want ik kan niet meer normaal praten over de telefoon.

Ojah nog een rotstreek van ze ze hebben een brief verzonden op 23 april die wij zaterdag binnen kregen dat we 3 dagen de tijd hebben om te betalen anders komt er een dagvaardiging. Slim natuurlijk het is weekend niemand te bereiken dus natuurlijk nog niet betaald ik ben er gewoon totaal niet mee eens en zal ook niet gaan betalen!! ze kunnen de varkensgriep krijgen!

liza1981
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 apr 2009 19:02

Re: ZEER BOZE EX-fit for free sporter

Ongelezen bericht door liza1981 »

Hallo,

Ik heb ook problemen met FFF.
Ik heb opgezegt in 2006 wegens de verhuizing.
Nooit meer iets van vernomen tot vorig jaar,ben naar het juridisch loket en al geweest,omdat wij in de schuldhulpverlening zitten is het uiteindelijk redelijk goed opgelost(hoop ik).

Totdat ik afgelopen week weer een brief kreeg,na te hebben gebeld bleek deze te gaan om mijn partner.
Die heeft zich echter nooit ingeschreven alleen informatie aangevraagd!
Ik moet een rekening van 734 euro betalen binnen 10 dgn anders wordt hij gedagvaardigd!Heb nog nooit 1 brief ontvangen en nu komen met een dreiging dagvaarding wara ook al voor ruim 200 euro ana extra kosten op zitten?
Na contact te hebben gehad met direct incasso heb ik schriftelijk bezwaar aangetekend en wil ik het kopie ontvangen waaruit moet blijken dat hij zich heeft ingeschreven.
En dan nog zeggen dat ze me niet konden vinden omdat ik vehuisd ben,terwijl ik zeker weet hem opgezegt te hebben,heb alleen stom stom door alle drukte wegens de verhuizing die brieven niet bewaard.

En ik maar denken dat ik de enige was die vreselijk overhoop lig met hun!

Gesloten