LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meespelen met Euromillions in België mogelijk?

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Meespelen met Euromillions in België mogelijk?

Ongelezen bericht door GGG »

Heeft iemand hier ervaring met het meespelen met Euromillions in België? Natuurlijk kun je in België een lot gaan kopen, maar wat gebuert er als je een grote prijs hebt gewonnen en je wilt het laten overschrijven naar een Nederlandse bankrekening?

nongwill
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 feb 2007 20:09

Re: Meespelen met Euromillions in België mogelijk?

Ongelezen bericht door nongwill »

Ik ga regelmatig naar België om loten te kopen, maar de prijzen die ik win in ik gewoon waar ik deze heb gekocht. Indien ik een hele grote prijs win zou ik eerst moeten weten, of alleen vermogens belasting of kansspelbelasting te betalen moeten. wanneer ik kansspelbelasting zou moeten betalen, ik speel niet in nederland mee dus waarom, dan regel ik het via een andere weg zodat de nl staat niets ontvangt.

wil obdam
heerhugowaard

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Meespelen met Euromillions in België mogelijk?

Ongelezen bericht door GGG »

De kortste afstand Heerhuwaard - Belgie lijkt me toch al gauw zo'n 150 km. Dan hoop ik dat je flink wat prijzengeld wint, want 300 km reizen kost ook een paar centen... :wink:

GGG

nongwill
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 feb 2007 20:09

Re: Meespelen met Euromillions in België mogelijk?

Ongelezen bericht door nongwill »

wanneer ik naar belgië ga dan haal ik ook voor andere spelers, om zo de kosten te drukken. ja het is wel een tijdje reizen maar indien ik de jackpot heb gewonnen is dat een goede investering geweest. o ja, ik werdt nog gebeldt door euromillions, of ik lid wil worden. dat moet wel een nederlands bedrijf zijn geweest omdat euromillions zelf dat niet doet. mocht je gebeldt worden door zo'n bedrijf, weet dat dit niet euromilllions zelf is. de loten worden gewoon verkocht bij een bladen/sigaretten zaak. ik verkoop zelf ook loten. de spelers betalen aan mijn voor de eerste 5 loten €3 per stuk , daarna de normale prijs van
€2 per stuk.

roberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2009 09:44

Re: Meespelen met Euromillions in België mogelijk?

Ongelezen bericht door roberg »

kijk eens op lotteryservice.be is er speciaal voor nederlanders

nongwill
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 feb 2007 20:09

Re: Meespelen met Euromillions in België mogelijk?

Ongelezen bericht door nongwill »

ik heb alle sites bekeken die loten verkopen maar ben dan vaak meer kwijt plus dat je de loten niet in handen hebt. de site die u aangeeft kan wel, maar dan dat is een heel gedoe. eerst moet je €5 overmaken om een lotto formulier te ontvangen (ik heb al een stapel thuis) dan moet je het verschuldigde bedrag overmaken en wachten op je loten. maar nu komt het. indien je een prijs hebt dan moet je aangetekend versturen en ben je nog meer kwijt en nog kosten voor innen van de prijs. ik ben al zelf naar belgië geweest om loten te kopen voor de trekking van vrijdag met de jackpot van €98.000.000.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Meespelen met Euromillions in België mogelijk?

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

En als je die jackpot wint, moet je net doen als die man die een paar jaar geleden de jackpot van de staatsloterij won (iets minder dan 98 miljoen.....):

de man wilde zijn reiskosten en zijn opgenomen verlofdag vergoed hebben.

nongwill
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 feb 2007 20:09

Re: Meespelen met Euromillions in België mogelijk?

Ongelezen bericht door nongwill »

één ding weet ik wel, zodra ik gewonnen heb zet ik lot op naam van mijn vrouw, want ik nederland moet ik 29% kansspelbelasting betalen. mijn vrouw is thai en hoeft dat niet te betalen, alleen 7%. maar misschien weten ze in belgië wel hoe en wat.

Gesloten