LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rijscholen Breda

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
Jourisico

Rijscholen Breda

Ongelezen bericht door Jourisico »

Hallo allemaal,

Ik wil mijn zusje laten lessen bij een goede rijschool in Breda. Na veel zoeken en vergelijken ben ik er nog niet echt uit. Dus heb je een tip, hoor ik het graag. Ook negatieve recensies zijn van harte welkom.

Groet,

Jouri

BoMak

Re: Rijscholen Breda

Ongelezen bericht door BoMak »

Hey Jouri,

Ik weet niet wanneer jouw zusje gaat beginnen, maar probeer het eens bij jouw-Rijschool.nl. Deze rijschool is terug van weggeweest en start medio maart 2009.
Bovendien krijg je een gratis proefles!

Succes!

Jeroen

Tijger van Maleisië

Ongelezen bericht door Tijger van Maleisië »

BoMak schreef:
Deze rijschool is terug van weggeweest en start medio maart 2009.
Terug van weggeweest wil zeggen dat de rijschool ooit bestaan heeft.
Waarom is die toen gestopt??
Bovendien krijg je een gratis proefles!
Wat kan iemand zonder rijervaring met een gratis les.
Als je weinig weet van een auto en je bent niet didactisch onderlegd zegt zo'n proefles totaal niets.

bjornsikkes

Ongelezen bericht door bjornsikkes »

Beste Mensen,

Ik zelf heb slechte ervaringen met rijschool Wilma Breda.
Om eerlijk te zijn eigenlijk alleen met één instructeur [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].
Al heb ik geen reactie op mijn klacht gehad van de rijschool Wilma wat ik overigens ten zeerste betreur maar om deze reden wil ik niet zeggen dat het een slechte rijschool is. En wil ook niet zeggen dat [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] een slechte vrouwelijke instructeur is maar na mij inziens en mijn ervaringen heeft ze moeite om haar emoties onder controlle te houden.
Ik persoonlijk zal niemand aanraden om bij Wilma te gaan lessen maar wie ben ik in deze bedoel het gevaar bestaat dat ik mijn ervaringen hier projecteer en daar door een objectieve benadering na het bedrijf Wilma hier mee ontneem. Maar vind ook dat er over de kwaliteit van rijscholen mag worden gesproken.

bjornsikkes

Ongelezen bericht door bjornsikkes »

Wil je goede rijlessen van een goede instructeur dan moet je echt bij rijschool hurks gaan. Een rijschool met een jonge gast die je weet te inspireren. En in mijn omgeving zijn alle mensen zeer lovend over hem.

[hyperlink verwijderd door de Moderator]

ThomVeeke

Ongelezen bericht door ThomVeeke »

Nog even over rijscholen Breda, we hebben het zojuist ook in het andere topic al gehad over Rijschool Hurks.

Ik ben daar in 1x geslaagd met 32 uur les en een Tussentijdse Toets.

Ben ervan overtuigd dat dit een goede rijschool is,
een aanrader voor niet al teveel geld.

ArnoudP

Ongelezen bericht door ArnoudP »

een goede rijschool in breda?

kijk bij het cbr naar slagingspercentages, dan ga je de rijscholen met een goed resultaat bekijken op het grote internet. check bv of ze een website hebben.

aan de hand daarvan moet je een eind kunnen komen lijkt mij.
en een kostenloze proefles is altijd goed, al is het alleen al om te kijken wat voor materiaal ze hebben en of er een klik is met bv de instructeur.

Wat ook handig is............... zelf initiatief nemen en gaan zoeken. ;)

jor

Ongelezen bericht door jor »

Inderdaad een Ramsjbedrijf als je het nodig hebt om een forum vol te spammen. Denk dat dit nu juist een aanleiding is om nooit gebruik te maken van een Ramsjbedrijf.

ron1

Ongelezen bericht door ron1 »

Jor zegt precies wat ik denk.Rijschool zet zichzelf op deze wijze in kwaad daglicht.

JLNE

Ongelezen bericht door JLNE »

Ik zie dat dit onderwerp al wat langer geleden besproken is. Ik was rijscholen aan het zoeken in Breda via Google en kwam zo uit op dit onderwerp.
Ik heb een tijd lessen gehad bij Wilma en heb hier ook zeer slechte ervaringen mee.
Ik wilde dit toch hier even vermelden voor degene die dit ook weer lezen en hoop er zo wel wat mee te kunnen bereiken. Mijn inziens vond ik ze niet professioneel te werk gaan om meerdere redenen ( te maken met rekeningen die ik aan het eind van mijn pakket heb gekregen wat niet nodig geweest was en dit had bij gehouden en duidelijk wensen kenbaar had gemaakt), (zie reactie Bjornsikkes voor verdere opmerkingen waar ik me bij aan sluit).

MVG

Gesloten