![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Via Radar mijn klachten geuit:
1 vorige jaar na verhuizing 19 dagen zonder telfort internet en vaste telefoon. Op klachten werd toen niet gereageerd. Ook geen compensatie voor extra 130, euro noodzakelijk gebruik van mijn mobielkosten.
Na boze brief naar directielid ontving ik na 19 dagen eindelijk het ontbrekende juiste modem. Toen werkte alles weer.
2 Vaste telforttelefoon gaf vaak uitval, storing en éénrichtings geluidsoverdracht. Zeer storend en onbetrouwbaar in dagelijks gebruik.
Gelukkig is hier inmiddels verbetering in gekomen. Mijn laatste storing was medio maart.
Enkele dagen na de uitzending van Radar werd ik door medewerker van telfort gebeld. Zeer prettig gesprek waarbij mijn bezwaren uit het verleden geheel werden opgelost in de vorm van 3 maanden geen abonnementskosten en euro 30, compensatie mobiel bellen.. Totaal dus 120, terug van de 130 extra kosten die ik had.
Paar dagen geleden weer gebeld met mededeling dat geld was overgemaakt. Is nu op mijn bankrek.
Complimenten voor telfort. Ze hebben geleerd en onder het wakend oog van de strenge meesteres van Radar zijn ze in aktie gekomen.