LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziek van T-Mobile incasso's

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
zontomaatje

Ziek van T-Mobile incasso's

Ongelezen bericht door zontomaatje »

Als penningmeester van een kleine vereniging word ik ziek van T-Mobile. Keer op keer moet ik de ING bellen dat ik incasso's moet laten storneren die afgeschreven worden van T-Mobile. Ook zou de rekening geblokkeerd gaan worden maar dat is niet gedaan schijnbaar want afgelopen week was bijna de hele rekening leeg door een afschrijving van bijna 900 euro.

Ik heb T-Mobile gebeld en een fax gestuurd dat ze keer op keer het blijven proberen van deze rekening geld af te schrijven.

Ik voel het bijna als diefstal van geld dat door onze leden bij elkaar wordt gespaard... kan ik hier bijvoorbeeld aangifte van doen bij de politie? Of is dit iets wat ik als persbericht naar buiten zou kunnen sturen?

Pindakaaspotje

Re: Ziek van T-Mobile incasso's

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Best zontomaatje ,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat wij kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Anne-Marie
T-Mobile Klantenservice BV

lautjuhhh1989

Ongelezen bericht door lautjuhhh1989 »

Ha ja daar heb ik zeker last van. ik ken het, word er gek van elke keer maar weer geld aftrekken en dna nee mevrouw we blokkeren de rekening, ja niet dus...

ik snap wat je bedoeld..

Groeten Laura

Gesloten