| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Audio-media.nl
Re: Audio-media.nl
Geen mooie praatjes meer! Hier een mededeling voor een ieder die vind dat hij/zij nu wel te lang heeft gewacht op actie van Audio-Media. :
Neem contact met me op voor overleg. [email protected]
Tismarnix
Neem contact met me op voor overleg. [email protected]
Tismarnix
Re: Audio-media.nl
Ok tismarnix. Er zijn al een aantal maanden overheen gegaan zonder enig resultaat. Ik zal je mailen om te kijken of we iets meer kunnen doen dan alleen maar afwachten inderdaad. Wellicht kunnen we iets voorelkaar betekenen.
Re: Audio-media.nl
Iedereen,
Je hebt tot morgen 7-mei om je aan te sluiten bij de groep voor gezamenlijke actie. Het plan is om daarna op de achtergrond een plan voor te bereiden. Samen staan we sterker.
Aanmelden kan bij mij.
Je hebt tot morgen 7-mei om je aan te sluiten bij de groep voor gezamenlijke actie. Het plan is om daarna op de achtergrond een plan voor te bereiden. Samen staan we sterker.
Aanmelden kan bij mij.
Re: Audio-media.nl
Ik heb op 16 mei een LCD-tv besteld bij deze beste man. Echter is de levertermijn van 3-5 dagen al verschoven naar 10+ dagen.
Na het laatste uitstelbericht ben ik gaan zoeken naar berichten omtrent Audio-Media en stuitte zodoende op dit forum.
Is er al iets bekend over de integriteit van Audio-Media?
Lopen de zaken weer zoals ze horen? Maw: moet ik denken om alvast actie te gaan ondernemen of is het wijs om toch nog even te wachten?
Het gaat hier om een bedrag van 800+ euro....
Btw: telefonische bereikbaarheid is om te huilen. Misschien dat dit ook al een signaal is dat deze organisatie niet te vertrouwen moet zijn?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen cq sturen in deze!
Na het laatste uitstelbericht ben ik gaan zoeken naar berichten omtrent Audio-Media en stuitte zodoende op dit forum.
Is er al iets bekend over de integriteit van Audio-Media?
Lopen de zaken weer zoals ze horen? Maw: moet ik denken om alvast actie te gaan ondernemen of is het wijs om toch nog even te wachten?
Het gaat hier om een bedrag van 800+ euro....
Btw: telefonische bereikbaarheid is om te huilen. Misschien dat dit ook al een signaal is dat deze organisatie niet te vertrouwen moet zijn?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen cq sturen in deze!
-
L.W. Hothleuf
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 jun 2009 13:03
Re: Audio-media.nl
Hallo,
Ik ben gelukkig niet financieel het slachtoffer geworden van Audio-Media.nl.
Ik heb mijn tv cash by delivery besteld. Ik wacht nog steeds er op. Telefonisch kontakt of per E-mail lukt gewoon niet bij dit bedrijf. Dit bedrijf is niet te vertrouwen.
Via kieskeurig ben ik in kontakt gekomen met dit bedrijf . Op kieskeurig komt dit bedrijf niet meer voor
Met vriendelijke groet,
L.W. Hothleuf
Ik ben gelukkig niet financieel het slachtoffer geworden van Audio-Media.nl.
Ik heb mijn tv cash by delivery besteld. Ik wacht nog steeds er op. Telefonisch kontakt of per E-mail lukt gewoon niet bij dit bedrijf. Dit bedrijf is niet te vertrouwen.
Via kieskeurig ben ik in kontakt gekomen met dit bedrijf . Op kieskeurig komt dit bedrijf niet meer voor
Met vriendelijke groet,
L.W. Hothleuf
Re: Audio-media.nl
Ik heb een dringenden en strenge brief gestuurd met de uitleg over de perikelen rond Audio Media BV en hen verzocht om zelf een onderzoek in te stellen naar deze organistatie.
Ongetwijfeld zouden hun dezelfde bevindingen opdoen als dat wij hebben.
Grote kans dat Audio Media BV om die reden niet meer te zien is bij Kieskeurig.nl.
Indien dit het geval is, heeft Kieskeurig imo goed/snel gehandeld, daar mijn brief van 5 dagen gelden dateert.
Ongetwijfeld zouden hun dezelfde bevindingen opdoen als dat wij hebben.
Grote kans dat Audio Media BV om die reden niet meer te zien is bij Kieskeurig.nl.
Indien dit het geval is, heeft Kieskeurig imo goed/snel gehandeld, daar mijn brief van 5 dagen gelden dateert.
Re: Audio-media.nl
dit staat nu op hun site vermeld:
Amsterdam, woensdag 17 juni 2009
Geachte klant,
Naar aanleiding van de economische crisis, de belastingdienst die ons steeds buitenspel zet en de tegenwerking van de fabrikanten en anderen, zijn wij tot onze spijt genoodzaakt te stoppen met onze werkzaamheden. Onze Rekening is geblokkeerd en wij kunnen geen producten meer in of verkopen.
7 Jaar internet verkopen is tot zijn einde gekomen, en met alle gebeurtenissen die vooral dit jaar zijn voorgevallen is het echt jammer dat wij onze beloftes niet meer konden en kunnen waarmaken. Ik moet zeggen dat er een hele last van ons afvalt, maar daar straks meer over. Tot alle klanten kunnen wij nu alleen nog onze spijt betuigen voor het nadeel dat zij hierbij moeten ondervinden. Wij hadden graag iets meer tijd gehad om alles recht te kunnen trekken maar dat heeft niet zo mogen zijn.
NU!!!!!!
Internet bedrijven worden tegengewerkt door alle fabrikanten. Dit hebben wij met harde hand mogen ondervinden. De reguliere winkels zoals Mediamarkt, BCC, It’s, etc. etc. houden zich aan de opgedragen hoge prijzen door de fabrikanten, en in dank daarvoor worden deze winkels beschermd tegen internetbedrijven. Kijk maar op kieskeurig.nl, rara hoe kan het dat al deze winkels niet met prijsbrekende prijzen bovenaan staan. Daar tegen is er de NMA, maar de fabrikanten weten dat de NMA niet de power tentoon stelt en krijgt van Economische zaken om met harde hand dit de kop in te drukken, en deze worden echt uitgelachen door de fabrikanten die gewoon door kunnen gaan met hun maffia praktijken. Kijk ook naar alle acties die de fabrikanten op LCD TV’s hebben zoals geld terug of een extra kleine TV bij Uw aankoop van. Hierbij worden alle niet bij hun aangesloten internetbedrijven uitgesloten, maar kijk naar de bedrijven die bij hun zijn aangesloten. Die staan echt niet bovenaan bij de prijs vergelijksites met lage prijzen. En dus weer prijsafspraken en discriminatie van internetbedrijven. Onze garantiereparaties werden niet of slecht verwerkt, of duurden gewoon te lang (langer als dat een winkel reparaties aangeeft) waardoor de klanten gingen zeuren en ons als het ware de slechte leverancier vonden. Ik heb ook in de winkel gestaan dus die kant ken ik ook. Dit zijn allemaal spelletjes van de fabrikanten om internetbedrijven tegen te werken. Wij werden gebeld door de fabrikant om de prijzen omhoog te doen omdat de reguliere winkeliers klaagden over ons, en als we vroegen om een fax met de gewenste prijs dan kwam die niet omdat ze donders goed weten dat dit tegen de wet is. Ook alle bedreigingen om de foto’s van de producten van de site te verwijderen, en zo niet wij dan voor de rechter zouden moeten verschijnen, nooit gedaan door de fabrikanten. Kan ook niet want het is tegen de wet. Ik kan nog uren schrijven over de tegenwerking die ik heb gehad maar laten wij het nu over de niet gekregen medewerking:
Wij hebben getracht via de
1. NMA (nma.nl De uitvoering van de Mededingingswet is opgedragen aan de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa). De NMa handhaaft het verbod op kartels en op misbruik van een economische machtspositie en toetst fusies en overnames. De NMa is vanaf 1 januari 1998 actief als toezichthouder op de mededinging. Dus vooral prijsafspraken zoals bij de bouwfraude alleen nu in de elektronica markt. Niets gebeurd. NMA kwam met de theorie dat zij met de fabrikanten hadden overlegd over onze klacht dat wij niet met de zelfde voorwaarden konden inkopen en verkopen als de reguliere winkeliers. De conclusie die de NMA naar ons bracht was dat de fabrikanten die inkoopsprijs wel moeten hanteren omdat ze hun promotie en marketing moeten kunnen bekostigen. Nu vraag ik mij af of de NMA wel begrijpt wat onze klacht was, want wij kregen inkoopsprijzen die aan de winkelverkoopprijs lagen waardoor wij niet kunnen concurreren. Ook heeft de NMA op schrift gemeld dat wij hun hebben opgedragen met het onderzoek te stoppen, daar wij alleen telefonisch hebben gemeld maar met dit betreffende gesprek te stoppen, omdat wij niet verder kwamen. Hoe kunnen wij de NMA opdragen met een onderzoek naar prijsafspraken te stoppen, alsjeblieft zeg. Dat is hetzelfde als de politie opdragen te stoppen met een crimineel onderzoek.
2. DAS rechtsbijstand, deze kwam na een jaar bij hun te zijn aangesloten en een aanzienlijk bedrag te hebben betaald voor de contributie, dat zij de zaak niet konden aannemen omdat dit al langer speeld als dat wij bij hun waren aangesloten, dhuhu!!! Het speeld al sedert 1940 of zo, maar ook nu nog. En daar hebben wij nu mee te maken, hallooo!!!! Ook hier dus niets.
3. De media, van alle brieven die wij hebben gestuurd naar de media en ombuds organisaties hebben wij niets vernomen. Let op dit is de bouwfraude in de Elektronica wereld, maar zolang de STAAT zelf niet het nadeel zal ondervinden zoals bij de bouwfraude zullen deze niets doen.
4. Europese commissie, Aangetekend een brief gestuurd aan Mevr. Nelie-Smitkroes in Brussel naar het adres op internet aangegeven voor de klachten kartelvorming, deze brief is twee keer terug gekomen als onbekend, dan vraag ik je toch. Ok dan maar via internet, maar ook niets van gehoord. En zo kunnen wij doorgaan.
Ook de prijsvergelijk sites geven U niet de juiste informatie, simpelweg omdat dan niemand meer via internet zou gaan aankopen en deze prijsvergelijk sites niet meer zouden kunnen bestaan. Dus ook hier eigen belang.
Ik voorspel dat er in de toekomst alleen nog de giganten overblijven als dit zo doorgaat zoals een Mediamarkt, BCC, It’s etc. etc.
Dit moest ik even kwijt na 7 jaar handel in elektronica op internet. Wat ik alleen kan zeggen als waarschuwing naar U als klant, betaal nooit vooruit op internet want U weet niet in welke situatie het desbetreffende bedrijf zich bevind. Ook moet ik zeggen dat de midden en klein bedrijven geen bescherming krijgen tegen de grotere jongens en dat is jammer. Het internet en Internetverkopen worden tegen gehouden door dit soort praktijken, en dat vind ik ook spijtig, want het is een gigantisch medium als alles in één lijn zou worden getrokken.
Nogmaals excuses voor het ongemak en de geleden schade aan de desbetreffende klanten die bij ons hebben gekocht. Ik weet niet wat ik nog meer kan zeggen, maar U mag weten dat ik het graag anders had gezien en dit met pijn in het hart aan het schrijven ben.
In de veronderstelling U bij deze naar voldoening te hebben geïnformeerd, verblijf ik met vriendelijke groet,
Hoogachtend
Jef Patrick
Zoek producten
Aanbiedingen
Amsterdam, woensdag 17 juni 2009
Geachte klant,
Naar aanleiding van de economische crisis, de belastingdienst die ons steeds buitenspel zet en de tegenwerking van de fabrikanten en anderen, zijn wij tot onze spijt genoodzaakt te stoppen met onze werkzaamheden. Onze Rekening is geblokkeerd en wij kunnen geen producten meer in of verkopen.
7 Jaar internet verkopen is tot zijn einde gekomen, en met alle gebeurtenissen die vooral dit jaar zijn voorgevallen is het echt jammer dat wij onze beloftes niet meer konden en kunnen waarmaken. Ik moet zeggen dat er een hele last van ons afvalt, maar daar straks meer over. Tot alle klanten kunnen wij nu alleen nog onze spijt betuigen voor het nadeel dat zij hierbij moeten ondervinden. Wij hadden graag iets meer tijd gehad om alles recht te kunnen trekken maar dat heeft niet zo mogen zijn.
NU!!!!!!
Internet bedrijven worden tegengewerkt door alle fabrikanten. Dit hebben wij met harde hand mogen ondervinden. De reguliere winkels zoals Mediamarkt, BCC, It’s, etc. etc. houden zich aan de opgedragen hoge prijzen door de fabrikanten, en in dank daarvoor worden deze winkels beschermd tegen internetbedrijven. Kijk maar op kieskeurig.nl, rara hoe kan het dat al deze winkels niet met prijsbrekende prijzen bovenaan staan. Daar tegen is er de NMA, maar de fabrikanten weten dat de NMA niet de power tentoon stelt en krijgt van Economische zaken om met harde hand dit de kop in te drukken, en deze worden echt uitgelachen door de fabrikanten die gewoon door kunnen gaan met hun maffia praktijken. Kijk ook naar alle acties die de fabrikanten op LCD TV’s hebben zoals geld terug of een extra kleine TV bij Uw aankoop van. Hierbij worden alle niet bij hun aangesloten internetbedrijven uitgesloten, maar kijk naar de bedrijven die bij hun zijn aangesloten. Die staan echt niet bovenaan bij de prijs vergelijksites met lage prijzen. En dus weer prijsafspraken en discriminatie van internetbedrijven. Onze garantiereparaties werden niet of slecht verwerkt, of duurden gewoon te lang (langer als dat een winkel reparaties aangeeft) waardoor de klanten gingen zeuren en ons als het ware de slechte leverancier vonden. Ik heb ook in de winkel gestaan dus die kant ken ik ook. Dit zijn allemaal spelletjes van de fabrikanten om internetbedrijven tegen te werken. Wij werden gebeld door de fabrikant om de prijzen omhoog te doen omdat de reguliere winkeliers klaagden over ons, en als we vroegen om een fax met de gewenste prijs dan kwam die niet omdat ze donders goed weten dat dit tegen de wet is. Ook alle bedreigingen om de foto’s van de producten van de site te verwijderen, en zo niet wij dan voor de rechter zouden moeten verschijnen, nooit gedaan door de fabrikanten. Kan ook niet want het is tegen de wet. Ik kan nog uren schrijven over de tegenwerking die ik heb gehad maar laten wij het nu over de niet gekregen medewerking:
Wij hebben getracht via de
1. NMA (nma.nl De uitvoering van de Mededingingswet is opgedragen aan de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa). De NMa handhaaft het verbod op kartels en op misbruik van een economische machtspositie en toetst fusies en overnames. De NMa is vanaf 1 januari 1998 actief als toezichthouder op de mededinging. Dus vooral prijsafspraken zoals bij de bouwfraude alleen nu in de elektronica markt. Niets gebeurd. NMA kwam met de theorie dat zij met de fabrikanten hadden overlegd over onze klacht dat wij niet met de zelfde voorwaarden konden inkopen en verkopen als de reguliere winkeliers. De conclusie die de NMA naar ons bracht was dat de fabrikanten die inkoopsprijs wel moeten hanteren omdat ze hun promotie en marketing moeten kunnen bekostigen. Nu vraag ik mij af of de NMA wel begrijpt wat onze klacht was, want wij kregen inkoopsprijzen die aan de winkelverkoopprijs lagen waardoor wij niet kunnen concurreren. Ook heeft de NMA op schrift gemeld dat wij hun hebben opgedragen met het onderzoek te stoppen, daar wij alleen telefonisch hebben gemeld maar met dit betreffende gesprek te stoppen, omdat wij niet verder kwamen. Hoe kunnen wij de NMA opdragen met een onderzoek naar prijsafspraken te stoppen, alsjeblieft zeg. Dat is hetzelfde als de politie opdragen te stoppen met een crimineel onderzoek.
2. DAS rechtsbijstand, deze kwam na een jaar bij hun te zijn aangesloten en een aanzienlijk bedrag te hebben betaald voor de contributie, dat zij de zaak niet konden aannemen omdat dit al langer speeld als dat wij bij hun waren aangesloten, dhuhu!!! Het speeld al sedert 1940 of zo, maar ook nu nog. En daar hebben wij nu mee te maken, hallooo!!!! Ook hier dus niets.
3. De media, van alle brieven die wij hebben gestuurd naar de media en ombuds organisaties hebben wij niets vernomen. Let op dit is de bouwfraude in de Elektronica wereld, maar zolang de STAAT zelf niet het nadeel zal ondervinden zoals bij de bouwfraude zullen deze niets doen.
4. Europese commissie, Aangetekend een brief gestuurd aan Mevr. Nelie-Smitkroes in Brussel naar het adres op internet aangegeven voor de klachten kartelvorming, deze brief is twee keer terug gekomen als onbekend, dan vraag ik je toch. Ok dan maar via internet, maar ook niets van gehoord. En zo kunnen wij doorgaan.
Ook de prijsvergelijk sites geven U niet de juiste informatie, simpelweg omdat dan niemand meer via internet zou gaan aankopen en deze prijsvergelijk sites niet meer zouden kunnen bestaan. Dus ook hier eigen belang.
Ik voorspel dat er in de toekomst alleen nog de giganten overblijven als dit zo doorgaat zoals een Mediamarkt, BCC, It’s etc. etc.
Dit moest ik even kwijt na 7 jaar handel in elektronica op internet. Wat ik alleen kan zeggen als waarschuwing naar U als klant, betaal nooit vooruit op internet want U weet niet in welke situatie het desbetreffende bedrijf zich bevind. Ook moet ik zeggen dat de midden en klein bedrijven geen bescherming krijgen tegen de grotere jongens en dat is jammer. Het internet en Internetverkopen worden tegen gehouden door dit soort praktijken, en dat vind ik ook spijtig, want het is een gigantisch medium als alles in één lijn zou worden getrokken.
Nogmaals excuses voor het ongemak en de geleden schade aan de desbetreffende klanten die bij ons hebben gekocht. Ik weet niet wat ik nog meer kan zeggen, maar U mag weten dat ik het graag anders had gezien en dit met pijn in het hart aan het schrijven ben.
In de veronderstelling U bij deze naar voldoening te hebben geïnformeerd, verblijf ik met vriendelijke groet,
Hoogachtend
Jef Patrick
Zoek producten
Aanbiedingen
Re: Audio-media.nl
Ik heb ook een LCD televisie besteld en ook betaald met Ideal. Helaas nooit iets geleverd gekregen. Eerst kon ik ze per telefoon en mail nog wel bereiken maar op een gegevn moment geen reactie meer. ik heb de belastingdienst in Amsterdam aangeschreven. Vanmiddag reageerden zij keurig. Bij hen is niets bekend over een faillisement en ook niets van geblokkeerde rekeningen. Ik heb van hen een naam gekregen van een overkoepelend bedrijf. Dit heet Impex Electronix en is gevestigd in Den Haag. Ik zal kijken wat ik hiermee kan.
Re: Audio-media.nl
Is er toevallig nog iemand geweest die iets heeft gehoord van dit bedrijf of deze meneer? We zijn inmiddels een paar jaar verder, maar was wel benieuwd of er een nieuw bedrijf is opgericht of hoe het allemaal na 2009 is verlopen....
Re: Audio-media.nl
Nooit meer wat van dit bedrijf of deze persoon gehoord het al eerder genoemde bedrijf Impex Electronix in Den Haag is niet telefonisch bereikbaar.
