LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
marije wesseling
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2009 09:15

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door marije wesseling »

Als ik al deze verhalen hier boven lees word ik best wel verdrietig. Kan dus lang wachten op mijn geld en ik wacht al zolang.

Op 20 februari heb ook ik wat bij hun besteld, ongeveer 2 dagen later kreeg ik een mailtje dat het produkt niet meer leverbaar is. Binnen 30 dagen krijg ik mijn geld terug.
Het is inmiddels 14 april maar nog geen geld gezien, al 3 keer achter aangebeld, 0,45 cent per minuut. De 1e keer werd er gezegd vandaag of morgen is het geld binnen, de 2e keer werd er gezegd dat het geld er binnen een week was maar dat ze een achterstand hadden bij terugbetalingen. De 3e keer werd er gezegd dat ze mijn geld wilden terugboeken, maar dat het rekeningnummer niet klopte. Of ik dat nog even wilde doorgegeven. Wat een goedkope smoes!!!!

Ik heb vervolgens consument nog wat gebeld en die hebben mij aangeraden om een aangetekende brief te sturen met een termijn er in . Hebben ze dan nog niet betaald dan een incassoburo of geschillencommissie in te schakelen.

Maar als ik dat allemaal van iedereen heb gelezen maakt dat allemaal niet echt uit!

Wat raden jullie mij aan?
- politie inschakelen (had ik al gezegd tegen hun maar daar moesten ze om lachen)
- toch een aangetekende brief schrijven?

Ik hoor het graag!

fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door fckgw »

Wat raden jullie mij aan?
Mailen naar [email protected] met de mededeling dat je hier op het forum je ongenoegen hebt geuit + je klacht ook op IBG spuien en 4AC ook dat mededelen. Waarschijnlijk helpt dat. Zoals ook weer uit het Belbus item van Kassa blijkt stelt 4AC het nodige in het werk om actieve klagers tevreden te houden zodat het lijkt of ze een betrouwbaar bedrijf zijn. Doe er je voordeel mee.

Betreffende IBG topic: (eerst account maken vereist)
http://www.ikbengenaaid.net/component/o ... start,225/

MartijnMSI
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 apr 2009 16:54

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door MartijnMSI »

Hier ook een negatief verhaal over 4AllClients.nl

Deze 'verkopers' zetten alle artikelen gewoon op status: op voorraad - binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd, terwijl ze helemaal geen voorraad hebben.

Als goedgelovige koper (niet slim, had eerst moeten googlen) maakte ik op 19 maart jl. per iDeal het geld over. Omdat ik een MSI Wind U100 netbook graag heel spoedig wilde ontvangen.

Geld overgemaakt en bevestiging gevraagd van leverdatum. Men gaf aan dinsdag 24 maart. Hele dag thuis gebleven maar niks. Weer gemaild. Het zou nu donderdag 26 maart komen. Niks. Weer gemaild, het kwam 27 maart, toen 28 maart... Niks dus. Het frapante, men gaf aan niet te kunnen leveren omdat er teveel besteld zou zijn. Ofwel: dan sta je in 'nabestelling' terwijl hun website wel elke dag op voorraad had staan!

Het zijn gewoon oplichters, want ze laten je als koper opzettelijk dwalen. Dwaling is in de wet beschreven, je kan per ongeluk iemand laten dwalen. Echter het opzettelijk weten dat je niks op voorraad hebt en afhankelijk bent wat een externe leverancier kan leveren, riekt naar misleiding en zelfs bedrog.

Ik heb 31 maart jl. de order geannuleerd en gezien de dwaling/misleiding geëist dat het geld binnen 5 dagen geretourneerd zou zijn op mijn rekening. Het is nu 14 april en ik wacht dus al twee weken. Ik heb hen gewaarschuwd vorige week dat als ik niet binnen 2 a 3 werkdagen mijn geld alsnog zou krijgen, ik dit hele verhaal op diverse fora zou gaan plaatsen en zou zorgen voor de meeste negatieve reclame die ze ooit gezien zouden hebben. Nu wel ik hou mijn woord wel 4allclients. Hier is de eerste actie.

Overigens reageren er maar 2 personen op de emaiil, ene Hanane en ene Rachida. Gezien het taalgebruik én standaardantwoorden denk ik dat het gaat om Duitsers, gezien 4allclients ook daar bedrijven heeft, mogelijk doen ze via Duitsland de inkoop.

Hoe dan ook, ik heb nu alsnog besteld bij Salland Automatisering. Mijn bankrekening is nu in totaal (340 Euro van 4Allclients + ong. zelfde bedrag voor Salland maar nu wel 2GB intern tov 1 GB bij 4allclients en een 6 cell batterij tov de standaard 3 cell batterij) bijna 700 Euro minder en ik heb de netbook nog niet in huis, maar van Salland weet ik in ieder geval dat ze normaal zaken doen heb er al vaker besteld.

ZORG DUS DAT JE NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT EN TE NIMMER BESTELD BIJ 4ALLCLIENTS. HET ZIJN OPLICHTERS EN HET DUURT EEUWEN VOORDAT JE JE EIGEN ZUURVERDIENDE CENTEN TERUG HEBT. VERTEL HET VOORT: DAT NIEMAND OOIT MEER MOGE BESTELLEN BIJ 4ALLCLIENTS!!!

Vertel het op verjaardagsfeestjes, op fora, waarschuw iedereen die je maar kent!



Oh ik was nog bijna vergeten hun slagzin te herschrijven:

"4AllClients.com® - Saving people money so they can live better lives.™"

moet zijn

4AllClients.com® - Stealing other peoples money so we can live better lives.™

MartijnMSI
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 apr 2009 16:54

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door MartijnMSI »

ik check zojuist mijn bankrekening en het geld is bijgeschreven. Iedereen die nog wachtende is: succes. Veel mailtjes sturen, dreigen met politie, aangeven dat dwaling strafbaar is indien het opzettelijk is, op alle fora berichten zetten die je tegenkomt helpt klaarblijkelijk...

Dat is dus hoe het werkt, zet vooral je klacht ook in dit forum. Ik heb het idee dat 4AllClients met name daar meeleest en die klachten met spoed behandeld:

http://www.ikbengenaaid.net/component/o ... 347/#49347

Ik heb echt alle fora helemaal kapot gespamd met negatieve reclame, ik denk dat ze geschrokken zijn dat ik me aan m'n woord heb gehouden dit te doen in mijn laatste directe e-mails aan hen. Dus dat is de weg om te bewandelen.

En nu hoop ik dat ze, als iedereen hun geld terug heeft natuurlijk niet ervoor, totaal failliet gaan!

marije wesseling
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2009 09:15

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door marije wesseling »

hey,

Ik heb dinsdag een mail gestuurd naar de klachtencommissie met de mededeling dat ik op verschillende forums wat gepost had over 4allclients. En dat ik woensdag aangifte ging doen bij de politie wegens oplichterij. Woensdag heb ik weer een mail gestuurd dat ik aangifte heb gedaan en dat ik geen mail terug wil van de mail is doorgestuurd naar de financiele administratie maar dat ik gewoon mijn geld terug wil! En dat ik op hyves en op andere site ga vertellen wat voor bedrijf ze zijn.

Vanochtend kreeg ik mail van ze en JAWEL ZE HEBBEN MIJN GELD TERUG GEBOEKT!.

DUS BLIJF MAILEN, DESNOODS ELKE DAG EN ZEG DAT JE AANGIFTE GAAT DOEN TEGEN HUN PRAKTIJKEN.

SUCCES IEDEREEN MET HET GELD TERUG KRIJGEN!

VROLIJKE DAG ALLEMAAL

pietje3
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mar 2009 22:05

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door pietje3 »

Ik stuitte op een nieuwe klachtensite over 4AC:
http://www.4allclients.info/

Rosje29
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 apr 2009 12:05

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Rosje29 »

Ook klagen bij je betalingsinstantie.
Zij kunnen je geld ook terug halen en bij veel klachten raken ze die kwijt.
En als je niet meer via VISA, PAYpall etc kunt betalen, wie besteld er daar dan nog.
Wat een ... bedrijf ik ben al 4 maanden op mijn geld aan het wachten, maar nu gaat VISA het terug halen.
Dit is het 1ste bedrijf via internet waar iets bij fout gaat, en ik bestel erg veel via internet

Succes allemaal

doornenbal
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mei 2009 21:35

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door doornenbal »

In het verleden nooit geen problemen gehad met internet aankopen.
Levertijd van mijn laptop bij 4allclients 1 tot 3 dagen. Zit nu inmiddels 2 weken te wachten op mijn bestelling. Meer dan 600 euro betaald via IDEAL. Waarschijnlijk nogal dom van mij.
Taal noch teken van 4allclients. Ik heb vandaag maar eens gemaild.
Gezien de grootte van het bedrag geef ik de vordering uit handen als levering of terugbetaling uitblijft en doe ik ook aangifte.
Ik begrijp dat dit voor bestellingen voor relatief kleinere bedragen minder interssant is en dat er dan toch een hoop mensen zijn die het dan maar laten voor wat het is. Lekker makkelijk geld verdienen op deze manier.

misjavandervelden
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2009 15:40

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door misjavandervelden »

Ook ik heb momenteel enorme spijt dat ik bij dit bedrijf mij product besteld heb.

Vorige week maandag 27 april, bestelde ik daar een mooie HDMI receiver. Voordat ik de bestelling plaatste belde ik nog met het 0900-nummer om te veriferen of deze echt op voorraad was en wanneer ik het product kon verwachten. Mij werd medegedeeld dat het zeker op voorraad was, maar ivm met de feestdag van 30 april levering pas op 1 mei mogelijk kon zijn.

Met deze levertijd kon ik leven en heb dus de bestelling geplaatst en vooruitbetaald met iDeal.

De volgende dag, zag ik de levertijd staan op 5 mei... Toen ik hun emailde krijg ik te horen dat het 7 mei is geworden, aangezien het product niet op voorraad is????? Nu staat levering op 8 mei???

Nu heb ik zelf ook ooit eens gewerkt bij een bedrijf dat puur dozen schuifd en weet dan men afhankelijk is van hun leveranciers, maar meldt dan van te voren een reeele leverdatum.

Nadat ik hun naam nogmaals op Google intikte schrok ik behoorlijk na het lezen van diverse discussies op divers forums.... Wat een bedrijf is dit. Voor nu geef ik hun de voordeel van de twijfel, maar mocht het de 8e niet geleverd worden, zal ik mijn order annulleren.

Overigens is het product wat ik besteld heb, van de site afgehaald, zojuist ook een e-mail gestuurd wat dit voor consequenties heeft op mijn bestelling? Uiteraard nog niets gehoord.

Ik zal jullie op de hoogte houden...

doornenbal
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mei 2009 21:35

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door doornenbal »

Ik verzond 4allclients gisterenavond een mailtje waarin ik de laptop bestelling heb geannuleerd. Dit omdat bleek dat <A> na mijn bestelling het artikel van de website was gehaald en <B> ik sinds mijn bestelling (2 weken terug) totaal niets heb vernomen.
Ik heb aangegeven dat ik er dus wel vanuit kon gaan dat het niet op voorraad was.
Prompt kreeg ik vanmorgen 2 mailtjes. Het eerste (9,10 uur) was een annuleringsbericht, met als reden "we kunnen het bestelde artikel niet leveren". Het tweede mailtje (9.12 uur) was een reactie van "klachtenafhandeling". De medewerkster bevestigde nogmaals de annulering.
Er wordt aangegeven dat ik binnen 4 weken mijn geld terug krijg, nogal lang voor zoiets.

Bestellingen accepteren voor zaken die je niet kunt leveren, vervolgens niets van je laten horen en dan nog eens het geld zo'n 6 weken vasthouden. Allemaal nogal typisch.

Nieky4
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2009 10:24

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Nieky4 »

Ten eerste mensen als je dit leest Koop niks bij 4 all clients.

Ik ben ook opgelicht. Ik heb een maand geleden een laptop gekocht en vervolgens word de laptop met dagen verschoven en tot op heden heb ik niks ontvangen. Ze zeggen nu dat ik binnen 30 dagen mijn geld terug krijg. Ik geloof hier niks van. Wat kan ik doen en welke rechtsgeldige weg kan ik volgen om er druk achter te zetten.

Help mij

fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door fckgw »

Nieky4: Ik heb het al vaker gezegd, maar op zoveel mogelijk fora je verhaal posten (met name ikbengenaaid.net) en 4AllClients hiervan op de hoogte brengen lijkt vaak te werken. Dreigen met aangifte of dit gewoon ook werkelijk doen kan ook helpen. Breng ze ook hiervan op de hoogte. Je zit even een uurtje op het bureau maar het geeft je het gevoel dat je binnen de categorie low-cost oplossingen voorlopig gedaan hebt wat binnen je macht ligt. En oh ja, de politie is verplicht je aangifte op te nemen, of het volgens hun nu om een privaatrechtelijk geschil gaat of niet.

BTW: Ik zou Ciao sowieso ook meenemen want daar is 4AC ook weer in de lucht en Ciao staat hoog in Google dus daar hebben ze het meeste last van in theorie.

Zie trouwens ook www.4allclients.info . Om de een of andere reden staat die site niet in Google maar daar wordt wel een aardige samenvatting gegeven.
Laatst gewijzigd door fckgw op 07 mei 2009 11:19, 2 keer totaal gewijzigd.

ovantoor
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mei 2009 22:32

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door ovantoor »

Ik heb ook de stomme fout gemaakt om bij 4allcliants te bestellen

Bestelling is op 16-02-2009 gedaan.

De aflever datum werd alsmaar verschoven .

FF bellen tussen door 45cent per minuut
Standaart 2 minuten in de wacht, tel uit je winst

Na een korte tijd bestelling geannuleerd.
Respons hierop was dat ik binnen een aantel weken geld terug zou krijgen van de finaciele afdeling................

Het is nu 7 Mei.........

Net weer een e-mail gestuurd BLA BLA BLA
We kennen allemaal het verhaal.
Ben benieuwd wat ze nu zeggen.........Natuurlijk heb ik een verwijzing naar deze site gedaan .
Waarschijnlijk moet ik nu nog langer op me geld wachten door de verwijzing............

ovantoor
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mei 2009 22:32

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door ovantoor »

OOOOhhhhhhhh Wat zij ik aantal weken in mijn reactie............

Ik had het geld binnen 1 tot 3 werkdagen terug moeten krijgen op me bank rekening.........

Dit is inmiddels al 2 maanden

MVG
Olaf van Toor

Rosje29
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 apr 2009 12:05

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Rosje29 »

Hoi mijn eerdere bericht:

>Ook klagen bij je betalingsinstantie.
>Zij kunnen je geld ook terug halen en bij veel klachten raken ze die >kwijt.
>En als je niet meer via VISA, PAYpall etc kunt betalen, wie besteld er >daar dan nog.
>Wat een ... bedrijf ik ben al 4 maanden op mijn geld aan het wachten, >maar nu gaat VISA het terug halen.
>Dit is het 1ste bedrijf via internet waar iets bij fout gaat, en ik bestel >erg veel via internet

>Succes allemaal

Ik heb het geld van Visa terug ontvangen en wel alles wat ik betaald had. Dit terwijl ik wel 1 ding (van de 3) geleverd heb gekregen (wel 3 weken later maar het is er). Nu mag 4allclients het geld bij mij komen halen. En reken maar dat dat lang gaat duren.

Ik wil iedereen nogmaals zeggen, probeer je geld via de instantie (VISA, IDEAL etc) terug te halen. Vaak hebben die een regelening voor je en kunnen zij het geld terug boeken.

Succes allemaal enne koop nooit meer bij 4allclienst (ze bedoelen 4alleigenportomonee)

ovantoor
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mei 2009 22:32

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door ovantoor »

Ik heb net een klacht ingediend bij cosuwijzer.nl
Dit kan online.

Wellicht kunnen zij wat doen .
Ik had direct na de online betaling contact gehad met de bank , maar zij zeggen dat je het produkt wellicht al gehad hebt dat is voor hun een reden dat zij het geld niet terug halen.

En ik zal ook aangiften doen bij de politie

MVG

Olaf van Toor

Rosje29
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 apr 2009 12:05

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Rosje29 »

Je moet natuurlijk wel bewijs hebben, zoals mails waaruit blijkt dat de bestelling niet meer geleverd wordt. En ook de orginele factuur natuurlijk.

Succes

edzard
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2009 11:37

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door edzard »

Ook ik ben de dupe van 4allclients.
Heb na 30 dagen mijn geld niet terug gekregen en ze blijven beloven dat het na 3 werkdagen overgemaakt wordt. Niet dus.
Een mogelijkheid om geld terug te krijgen is een faillissement aan te vragen. Wanneer er nog 2 anderen zijn kunnen we de handen in een slaan.

Printer
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2009 11:44

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Printer »

Ook ik zal zeker aangifte doen.
Compleet dossiers opgebouwd met daarin alle emails en beloftes... die nooit zijn nagekomen.
Vandaag had ik het geld op mijn rekening moeten hebben, maar niets te zien. Het geduld houdt een keer op.

Ben nu al 3 maanden bezig om € 185 euro terug te krijgen. Moet voor 4allclients toch geen moeite zijn om dat terug te storten en zo een aangifte bij de politie te voorkomen.

JvGin
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 jul 2008 00:59

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door JvGin »

Er zijn hier behoorlijk wat mensen die gedupeerd zijn door dit bedrijf.

Wellicht is het wijs om samen te gaan werken en de advocaat te gaan raadplegen.

Gr. JvGin

Gesloten