| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sns woonlastenverzekering via Cassidy Davis
sns woonlastenverzekering via Cassidy Davis
Ik heb een sns woonlastenverzekering sinds 2 jaar. Ik ben sinds 1-1-2009 werkloos en heb een ww-uitkering. Mijn verzekering dekt werkloosheid. Ik heb nu een schadeaangifte gedaan bij Cassidy Davis. Ik heb echter de aanvraag verlaat gedaan namelijk eind april. Nu is mijn vraag per wanneer ik recht heb op de uitkering. Is dat per 1e ww-dag of is dat per datum schadeaangifte ? Weet iemand hier iets van ? Volgens een medewerker van Cassidy Davis zou dat waarschijnlijk per datum aangifte zijn maar ja iedereen weet dat verzekeringen onderuit willen komen in dit soort gevallen. Heeft iemand een antwoord op mijn vraag ?
Re: sns woonlastenverzekering via Cassidy Davis
@barcalona
Kijk even in de algemene voorwaarden. Hier staat het ongetwijfeld in.
Succes
Kijk even in de algemene voorwaarden. Hier staat het ongetwijfeld in.
Succes
Re: sns woonlastenverzekering via Cassidy Davis
Beste Rense,
Volgens de voorwaarden zou ik per 1-1-2009 recht op moeten hebben maar er staat niets vermeld wat er gebeurd als de aanvraag te laat wordt ingediend.
Gr, barcelona
Volgens de voorwaarden zou ik per 1-1-2009 recht op moeten hebben maar er staat niets vermeld wat er gebeurd als de aanvraag te laat wordt ingediend.
Gr, barcelona