LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo klacht
Re: Ziggo klacht
Ik woon in de gemeente Bodegraven. Ik zag even geen PM mogelijkheid staan, dus op deze wijze.
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 25 sep 2005 22:15
Re: Ziggo klacht
aii das wel heel ver uit de buurt. dat gaat mij zelf niet persoonlijk lukken. al eens om advies gevraagd op www.ziggo-gebruikers.nl ?
Re: Ziggo klacht
jazeker, en ook deze oplossingen ga ik proberen. Inmiddels heb ik een uur met ziggo aan de lijn gehangen en zowaar iemadn gesproken die enige kennis van zaken lijkt te hebben. Men ging de door mij aangedragen , maar niet werkende oplossingen bekijken. Ik zou teruggebeld worden om dan te kijken wat verder te doen. Ik wacht rustig af....
Re: Ziggo klacht
Het regent klachten bij Ziggo, zelfs mijn ouders hebben problemen met Ziggo (ze zijn nu al maanden bezig over te stappen naar KPN, telefonie, maar ook dat schijnt weer met ontzettend veel moeite gepaard te moeten gaan)!!!!
Mijn verhaal heb ik hierboven al gedaan...
WAT KUNNEN WE DOEN OM DIT TE STOPPEN?!?!?!
Dit is toch niet normaal, kunnen ze gewoon zo maar doorgaan met deze vervelende praktijken?
Ik heb ook 3 uur achterelkaar aan de telefoon gehangen, en werd door in totaal 7 medewerkers gesproken....jaja...
Mijn verhaal heb ik hierboven al gedaan...
WAT KUNNEN WE DOEN OM DIT TE STOPPEN?!?!?!
Dit is toch niet normaal, kunnen ze gewoon zo maar doorgaan met deze vervelende praktijken?
Ik heb ook 3 uur achterelkaar aan de telefoon gehangen, en werd door in totaal 7 medewerkers gesproken....jaja...
Re: Ziggo klacht
Natuurlijk ben ik dus niet teruggebeld. Dus ik hen maar gebeld.
U kent het wel, routertje aan routerje uit, modempje aan modempje uit etc etc. Nee hij doet t echt niet. Deze medewerker wist mij met een zin gerust te stellen; Meneer, als ik u was was ik veel bozer geworden en had ik de hele zooi eruit geflikkerd!" Daar kan ik mee praten. Maar ik zou nogmaals teruggebeld worden.
Niet dus. Morgen maar weer es bellen. Ik denk dat ik weer modempje aan/modempje uit etc mag gaan doen. Want ze noteren alles maar behhalve onwetend zijn ze allemaal ook nog zo eigenwijs dat ze alles wat de voorganger al gedaan heeft nog eens over moeten doen.
U kent het wel, routertje aan routerje uit, modempje aan modempje uit etc etc. Nee hij doet t echt niet. Deze medewerker wist mij met een zin gerust te stellen; Meneer, als ik u was was ik veel bozer geworden en had ik de hele zooi eruit geflikkerd!" Daar kan ik mee praten. Maar ik zou nogmaals teruggebeld worden.
Niet dus. Morgen maar weer es bellen. Ik denk dat ik weer modempje aan/modempje uit etc mag gaan doen. Want ze noteren alles maar behhalve onwetend zijn ze allemaal ook nog zo eigenwijs dat ze alles wat de voorganger al gedaan heeft nog eens over moeten doen.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 27 okt 2008 12:45
Re: Ziggo klacht
Ik dacht van Ziggo af te zijn. Een mevr. Veenstra had me verteld dat de rekening die ik achteraf heb gehad voor de tijd dat ik geen internet en telefoon en slechte t.v.ontvangst had, dit alles door een storing in de kast van Ziggo, me kwijtgescholden werd en dat ik voor de maand februari 20 euro moest betalen. Maar helaas vandaag viel er een brief van Ziggo in de bus dat ik binnen 10 dagen wel moet betalen.
Ik gebeld en er werd me verteld dat het niet goedgekeurd was en ik alsnog moet betalen.
Ik zou willen dat ik onderhand van dit gezeik af was. Als ik dit van te voren geweten had was ik nooit overgestapt op Ziggo. En ik ook nog op het forum zetten dat ze me netjes behandeld hebben. Nou dat denk je maar, ze blijven je achtervolgen.
Sjan
Ik gebeld en er werd me verteld dat het niet goedgekeurd was en ik alsnog moet betalen.
Ik zou willen dat ik onderhand van dit gezeik af was. Als ik dit van te voren geweten had was ik nooit overgestapt op Ziggo. En ik ook nog op het forum zetten dat ze me netjes behandeld hebben. Nou dat denk je maar, ze blijven je achtervolgen.
Sjan
Re: Ziggo klacht
Ik heb vandaag een brief met opzegging van Ziggo gehad, was de laatste keer flink pissig en dat heb ik laten weten ook!
De vorige keer dat ik belde, zou ook het abonnement beëindigd worden, en nu staat in de brief dat het per 31 mei beëindigd wordt...
Jaaaaa....plus de ellende dat zij een incassobureau hebben ingeschakeld (die heb ik niet betaald en ben dat ook niet van plan omdat ik bewijs heb dat in november 2008 een brief die kant is opgegaan).
Voor mij nooit geen Ziggo meer!!!!!
De vorige keer dat ik belde, zou ook het abonnement beëindigd worden, en nu staat in de brief dat het per 31 mei beëindigd wordt...
Jaaaaa....plus de ellende dat zij een incassobureau hebben ingeschakeld (die heb ik niet betaald en ben dat ook niet van plan omdat ik bewijs heb dat in november 2008 een brief die kant is opgegaan).
Voor mij nooit geen Ziggo meer!!!!!
Re: Ziggo klacht
Het lijkt er een beetje op dat ze , zodra je lastig begint te doen, je doodzwijgen in de hoop niets meer van je te horen. Mocht je toch contact op nemen scheept men je af met onkundig personeel wat een verplicht riedeltje afwerkt. Jammergoed verzoorzaakt men zelf deze lastige klanten.
De ergste "debiel" (excuus) die ik aan de lijn had, na 50 minuten dus ik was al aan de kook, vroeg of ik als enige in heel NL een andere versie van windows draaide en vroeg waarom ik niet even had gemailt om de wachttijd aan de telefoon te ontwijken. Ik belde dus omdat ik geen internet had...
De ergste "debiel" (excuus) die ik aan de lijn had, na 50 minuten dus ik was al aan de kook, vroeg of ik als enige in heel NL een andere versie van windows draaide en vroeg waarom ik niet even had gemailt om de wachttijd aan de telefoon te ontwijken. Ik belde dus omdat ik geen internet had...
Re: Ziggo klacht
In november 2008 hebben wij een Alles-in-1-pakket met draadloze router besteld via ziggo.nl. Dit pakket zou op zaterdag 6 december tussen 8:00 uur en 13:00 uur door een monteur geïnstalleerd worden. Deze monteur kwam echter niet opdagen. Ik heb om die reden telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van Ziggo. Na anderhalf uur voornamelijk in de wacht staan en na 4 personen gesproken te hebben, kregen we te horen dat de monteur fout was ingepland. We konden een nieuwe afspraak maken. Wij hebben toen gekozen voor een zelfinstallatiepakket, omdat wij niet een tweede keer een dag kwijt wilden zijn aan het wachten op een monteur. Het pakket zou opgestuurd worden en binnen een week afgeleverd worden. Verder is op dit moment overeengekomen dat wij de eerste 2 maanden gratis het alles-in-een-pakket zouden krijgen.
Toen het pakket na een week niet was afgeleverd, hebben wij weer contact opgenomen met de klantenservice. Iemand van het hoofdkantoor ons dat het pakket onderweg was en het binnen 3 dagen bij ons moest zijn.
Een week later hadden we nog niks ontvangen; dus weer contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd ons verteld dat het pakket nog niet opgestuurd was en dat dit ook niet op de korte termijn zou gebeuren. Er werd ons verteld dat dit te maken had met het wisselen van monteursorder naar zelfinstallatieorder. De monteursorder moest eerst uit het systeem voordat de zelfinstallatieorder er in verwerkt kon worden. Dit zou 2 maanden kunnen duren. Er werd ons aangeraden de monteursorder te behouden in verband met snellere levering van de producten (en diensten). Toen we werden doorgeschakeld naar de afdelingen monteursafspraken kregen we te horen dat we alles al in huis hadden. Dat stond zo in de computer. We konden de telefoniste niet overtuigd krijgen. Na lang aandringen heeft de telefoniste contact opgenomen met de technische dienst om te vragen of er daadwerkelijk een router en modem aangesloten waren op ons adres. Dit was natuurlijk niet het geval. Mevrouw zou het misverstand uit gaan zoeken en voor 19:00 uur die dag terug bellen.
Om 19:00 uur hadden we nog niks gehoord. Dus hebben we zelf maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Persoon 2 die we aan de lijn kregen was ervan overtuigd dat ze ooit nog wel zou bellen. Hij weigerde ons door te verbinden. Dit mede omdat hij de telefoon beantwoordde voor meerdere afdelingen en de kans daardoor groot zou zijn dat we hem weer aan de lijn kregen. Na lang aandringen zou hij ons toch doorverbinden. Helaas, niet dus. Meneer hing de telefoon op. We hebben toen direct weer gebeld. Uiteindelijk bleek dat mevrouw al een nieuwe afspraak voor ons had gemaakt waar wij dus niks van af wisten. Na weer verschillende personen gesproken te hebben, werden we geholpen door ene Alex. Hij ging voor ons de situatie bekijken. en zou ons terug bellen. Hij kwam zijn afspraak na en belde ons om een nieuwe datum af te spreken. Op 30 december 2008 is bij ons eindelijk het pakket geïnstalleerd door een monteur.
De bovengenoemde telefoongesprekken hebben geresulteerd in hoge telefoonrekeningen van 2 mobiele telefoons. Verder is in een telefoongesprek toegezegd dat wij 2 maanden gratis het alles in een pakket zouden krijgen.
Inmiddels zijn we bijna een half jaar verder. Onze brief die in februari verstuurd is naar Ziggo zijn ze kwijt geraakt. Dit bleek ook pas weer (na eigen initiatief) door contact via verschillende contactformulieren op de site van Ziggo.
We zijn op dat punt weer 6 weken verder.
De brief via het contactformulier sturen bleek ook niet voldoende. Vandaar dat de brief een tweede maal op de post is gedaan.
Na 2 weken hadden we nog niks vernomen over het ontvangen of behandelen van onze klacht. Dus hebben we weer zelf contact opgenomen. De brief bleek pas sinds 2 dagen in behandeling te zijn. Verdere informatie werd niet gegeven.
Inmiddels zijn we weer een week verder en na nog een telefoontje bleek Ziggo nog steeds niets te kunnen melden over de afhandeling van onze klacht.
Kortom 6 maanden verder en onze €200,- nog steeds niet terug gezien.
Toen het pakket na een week niet was afgeleverd, hebben wij weer contact opgenomen met de klantenservice. Iemand van het hoofdkantoor ons dat het pakket onderweg was en het binnen 3 dagen bij ons moest zijn.
Een week later hadden we nog niks ontvangen; dus weer contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd ons verteld dat het pakket nog niet opgestuurd was en dat dit ook niet op de korte termijn zou gebeuren. Er werd ons verteld dat dit te maken had met het wisselen van monteursorder naar zelfinstallatieorder. De monteursorder moest eerst uit het systeem voordat de zelfinstallatieorder er in verwerkt kon worden. Dit zou 2 maanden kunnen duren. Er werd ons aangeraden de monteursorder te behouden in verband met snellere levering van de producten (en diensten). Toen we werden doorgeschakeld naar de afdelingen monteursafspraken kregen we te horen dat we alles al in huis hadden. Dat stond zo in de computer. We konden de telefoniste niet overtuigd krijgen. Na lang aandringen heeft de telefoniste contact opgenomen met de technische dienst om te vragen of er daadwerkelijk een router en modem aangesloten waren op ons adres. Dit was natuurlijk niet het geval. Mevrouw zou het misverstand uit gaan zoeken en voor 19:00 uur die dag terug bellen.
Om 19:00 uur hadden we nog niks gehoord. Dus hebben we zelf maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Persoon 2 die we aan de lijn kregen was ervan overtuigd dat ze ooit nog wel zou bellen. Hij weigerde ons door te verbinden. Dit mede omdat hij de telefoon beantwoordde voor meerdere afdelingen en de kans daardoor groot zou zijn dat we hem weer aan de lijn kregen. Na lang aandringen zou hij ons toch doorverbinden. Helaas, niet dus. Meneer hing de telefoon op. We hebben toen direct weer gebeld. Uiteindelijk bleek dat mevrouw al een nieuwe afspraak voor ons had gemaakt waar wij dus niks van af wisten. Na weer verschillende personen gesproken te hebben, werden we geholpen door ene Alex. Hij ging voor ons de situatie bekijken. en zou ons terug bellen. Hij kwam zijn afspraak na en belde ons om een nieuwe datum af te spreken. Op 30 december 2008 is bij ons eindelijk het pakket geïnstalleerd door een monteur.
De bovengenoemde telefoongesprekken hebben geresulteerd in hoge telefoonrekeningen van 2 mobiele telefoons. Verder is in een telefoongesprek toegezegd dat wij 2 maanden gratis het alles in een pakket zouden krijgen.
Inmiddels zijn we bijna een half jaar verder. Onze brief die in februari verstuurd is naar Ziggo zijn ze kwijt geraakt. Dit bleek ook pas weer (na eigen initiatief) door contact via verschillende contactformulieren op de site van Ziggo.
We zijn op dat punt weer 6 weken verder.
De brief via het contactformulier sturen bleek ook niet voldoende. Vandaar dat de brief een tweede maal op de post is gedaan.
Na 2 weken hadden we nog niks vernomen over het ontvangen of behandelen van onze klacht. Dus hebben we weer zelf contact opgenomen. De brief bleek pas sinds 2 dagen in behandeling te zijn. Verdere informatie werd niet gegeven.
Inmiddels zijn we weer een week verder en na nog een telefoontje bleek Ziggo nog steeds niets te kunnen melden over de afhandeling van onze klacht.
Kortom 6 maanden verder en onze €200,- nog steeds niet terug gezien.
Re: Ziggo klacht
Na twee jaar zonder problemen bij ziggo, nu dus ook kennisgemaakt met hun callcenter, volgens mij kun je hier beter een bepaald diersoort neerzetten, want die begrijpen je misschien beter dan de gasten die je hier te woord staan.
Luisteren doen ze in ieder geval niet, wat je ook zegt.
Woensdag 29 april hebben ze bij het wijkkastje iets gedaan. en nu hebben wij dus in de wijk iedere middag geen internet meer, soms de hele middag dan weer een paar uur, soms een hele dag niet,dus bellen, en dan idd, vertellen dat je de kabels moet controlerenetc.
Als je verteld dat het aan het straat kastje ligt, moet iedereen apart bellen, en dan kunnen je voor een ieder een monteur inplannen, terwijl een monteur, voor het kastje buiten genoeg is, binnen in huis ligt het niet, maar dat hebben we als buren aan 7 mederwerker niet uit kunnen leggen, en dus bestaat het probleem nog steeds
Luisteren doen ze in ieder geval niet, wat je ook zegt.
Woensdag 29 april hebben ze bij het wijkkastje iets gedaan. en nu hebben wij dus in de wijk iedere middag geen internet meer, soms de hele middag dan weer een paar uur, soms een hele dag niet,dus bellen, en dan idd, vertellen dat je de kabels moet controlerenetc.
Als je verteld dat het aan het straat kastje ligt, moet iedereen apart bellen, en dan kunnen je voor een ieder een monteur inplannen, terwijl een monteur, voor het kastje buiten genoeg is, binnen in huis ligt het niet, maar dat hebben we als buren aan 7 mederwerker niet uit kunnen leggen, en dus bestaat het probleem nog steeds
Re: Ziggo klacht
Het valt me ook elke keer op dat je zo lang aan de telefoon gehouden wordt!!!
Ik heb zelf ook een keer 3 uur aan de telefoon gehangen, en 7 medewerkers "rijker" geworden...
Ze doen het er gewoon om...
Als je ophangt, begint de ellende weer van voren af aan, dus je blijft maar hangen totdat er weer iemand komt opdagen.
Ze maken er een spelletje van, en ik snap niet dat hier niks aan gedaan kan worden...
Ik heb zelf ook een keer 3 uur aan de telefoon gehangen, en 7 medewerkers "rijker" geworden...
Ze doen het er gewoon om...
Als je ophangt, begint de ellende weer van voren af aan, dus je blijft maar hangen totdat er weer iemand komt opdagen.
Ze maken er een spelletje van, en ik snap niet dat hier niks aan gedaan kan worden...
Re: Ziggo klacht
Ik dacht ook van de problemen af tewezen bij ziggo,...maar niet dus,...nu hebben ze weer teveel gerekend voor me mobiele kosten ,..maar ik kan hiet niet meer opbrengen,om weer tegaan bellen,..ik wordt gek van het muziekje,..kost me handen met geld,...ik kan het niet meer opbrengen.
Ik droom ervan dat multikabel terug komt,..en dat alles gaat zo als het moet gaan,...geen gebel,gezeur,..alleen maar genieten van je internet,telefoon en tv,..
Ik droom ervan dat multikabel terug komt,..en dat alles gaat zo als het moet gaan,...geen gebel,gezeur,..alleen maar genieten van je internet,telefoon en tv,..
Re: Ziggo klacht
Na jarenlang naar tevredenheid genoten te hebben van internet en TV van Ziggo (Casema) besloot ik begin dit jaar over te stappen naar een pakket incl telefoon.
Ik heb direct aangegeven dat ik mijn oude (KPN) nummer wens te behouden, echter de monteur kwam direct aanzetten met een nieuw nummer. Vanaf toen begon de ellende.
Na een week kon ik normaal bellen op mijn oude nummer maar kreeg rekeningen met 2 nummers die ik ook moest betalen. Na veel geklaag en gebel met Ziggo ontdekte men inderdaad dat er bij mij maar een nummer in gebruik was en mij werd toegezegd dat het probleem verholpen zou worden.
Toen begon echt goed de ellende. Mijn oude nummer werd afgesloten en ineens had ik een nieuw telefoonnummer, bij toeval dus ontdekt.
Opnieuw bellen en mailen met Ziggo en het probleem zou worden verholpen, werd mij gezegd.
Niet dus, inmiddels bijna 2 maanden verder en ik kan niet bellen of gebeld worden want de lijn is dood. Bellen of mailen met Ziggo heeft totaal geen zin want men hoort je aan en beloofd dat het probleem verholpen zal worden.
Gisteren opnieuw een poging gewaagd en kreeg te horen dat men bezig is een achterstand van 2 maanden klachten weg te werken.
Doffe ellende want je kan je tot niemand wenden.
Ik heb direct aangegeven dat ik mijn oude (KPN) nummer wens te behouden, echter de monteur kwam direct aanzetten met een nieuw nummer. Vanaf toen begon de ellende.
Na een week kon ik normaal bellen op mijn oude nummer maar kreeg rekeningen met 2 nummers die ik ook moest betalen. Na veel geklaag en gebel met Ziggo ontdekte men inderdaad dat er bij mij maar een nummer in gebruik was en mij werd toegezegd dat het probleem verholpen zou worden.
Toen begon echt goed de ellende. Mijn oude nummer werd afgesloten en ineens had ik een nieuw telefoonnummer, bij toeval dus ontdekt.
Opnieuw bellen en mailen met Ziggo en het probleem zou worden verholpen, werd mij gezegd.
Niet dus, inmiddels bijna 2 maanden verder en ik kan niet bellen of gebeld worden want de lijn is dood. Bellen of mailen met Ziggo heeft totaal geen zin want men hoort je aan en beloofd dat het probleem verholpen zal worden.
Gisteren opnieuw een poging gewaagd en kreeg te horen dat men bezig is een achterstand van 2 maanden klachten weg te werken.
Doffe ellende want je kan je tot niemand wenden.
Re: Ziggo klacht
Zelfde geval als met mijn ouders dus...
Typisch hoor.
Je leest hier allemaal dezelfde problemen, dat kan toch geen toeval meer zijn, echt niet...(zucht)...
Typisch hoor.
Je leest hier allemaal dezelfde problemen, dat kan toch geen toeval meer zijn, echt niet...(zucht)...
Re: Ziggo klacht
Ze hebben gereageerd! JAJAJAJAJAJA!
Of ik mn router al aan en uit had gezet. Waar denk je dat ik 2 maanden mee bezig ben geweest!?
Ik heb ze nu maar gesommeerd eea te regelen. Hierna volgt de officiele sommering per brief en dan de advocaat. Ik ben die lui wel zat.
Of ik mn router al aan en uit had gezet. Waar denk je dat ik 2 maanden mee bezig ben geweest!?
Ik heb ze nu maar gesommeerd eea te regelen. Hierna volgt de officiele sommering per brief en dan de advocaat. Ik ben die lui wel zat.
Re: Ziggo klacht
Wij gaan nu maar gewoon de betalingen stop zetten. Op die manier kunnen we dan de kosten verrekenen. Nu maar hopen dat ze ons niet af gaan sluiten. En anders... lang leve de rechtsbijstand! Eens kijken wat zij te zeggen hebben over zulke idioten.
Re: Ziggo klacht
niet betalen leidt tot afsluiten van ALLE DIENSTEN.
Terugvorderen is de route die u beter kunt volgen.
Terugvorderen is de route die u beter kunt volgen.
Re: Ziggo klacht
En het blijft misgaan met Ziggo.
Deel stad uren zonder Ziggo
ZOETERMEER - Ongeveer duizend Zoetermeerse abonnees van kabelexploitant Ziggo hebben gisteravond als gevolg van een storing bijna drie uur geen ontvangst gehad.
afbeelding vergroten
Voor mensen met een volledig abonnement betekende het dat ze tussen 17.25 en 20.15 uur niet konden internetten, tv-kijken en telefoneren met een vast toestel.
Re: Ziggo klacht
Men heeft toegegeven dat er een probleem is. Men vroeg mijn geduld om eea op te lossen. 5 dagen later maar eens gebeld heo t ervoor stond.
Men kon niets vinden. Geen probleem, geen melding, niets. Ik een ref.nr opgegeven. Niets. Vult u maar een contact formulier in.
Ik dat gedaan. Gelukkig heb ik alle communicatie opgeslagen. Ik dus eea nog maar eens uitgelegd. Alles eronder geplakt en het verzoek gedaan mij te vertellen wat de stand van zaken was. Totaal 4 kantjes geschrift.
Dit bleek teveel voor de medewerker. Ik kreeg aan antwoord;
Ik kan onder uw ref.nr niets vinden. Groetjes Ziggo.
Ik voel me dusdanig genomen dat ik een jurist heb ingeschakeld.
Men kon niets vinden. Geen probleem, geen melding, niets. Ik een ref.nr opgegeven. Niets. Vult u maar een contact formulier in.
Ik dat gedaan. Gelukkig heb ik alle communicatie opgeslagen. Ik dus eea nog maar eens uitgelegd. Alles eronder geplakt en het verzoek gedaan mij te vertellen wat de stand van zaken was. Totaal 4 kantjes geschrift.
Dit bleek teveel voor de medewerker. Ik kreeg aan antwoord;
Ik kan onder uw ref.nr niets vinden. Groetjes Ziggo.
Ik voel me dusdanig genomen dat ik een jurist heb ingeschakeld.
Re: Ziggo klacht
Na wederom 4 keer een perfect antwoord te hebben gekregen op een vraag die ik niet heb gesteld ben ik er wel klaar mee.
Ik heb de jurist gesproken en ga ziggo officieel in gebreke stellen.
De laatste mails hebben ze weer afgedaan met: Ik kan uw zaak niet vinden." Als ze m kwijt zijn is dat al absurd echter alle communicatie had ik meegezonden dus de medewerker was gewoon te lam om eea door te lezen. In de laatste mails ze nog de kans gegeven om een rechtsgang te voorkomen, echter de medewerker heeft dat waarschijnlijk niet eens gelezen. Op de laatste mail kwam het veelzeggende antwoord;"heeft u het modem als eens gereset?" Die persoon begon na al die maanden dus weer van voor af aan.
Vandaar de jurist. Eigenlijk triest dat t zover moet komen ondanks dat ik ze 4 keer in de gelegenheid heb gesteld dit af te wenden.
TROUWENS; WAAR IS RADAR EN ONZE CONSUMENTENBOND EIGELIJK GEBLEVEN?
Ik heb de jurist gesproken en ga ziggo officieel in gebreke stellen.
De laatste mails hebben ze weer afgedaan met: Ik kan uw zaak niet vinden." Als ze m kwijt zijn is dat al absurd echter alle communicatie had ik meegezonden dus de medewerker was gewoon te lam om eea door te lezen. In de laatste mails ze nog de kans gegeven om een rechtsgang te voorkomen, echter de medewerker heeft dat waarschijnlijk niet eens gelezen. Op de laatste mail kwam het veelzeggende antwoord;"heeft u het modem als eens gereset?" Die persoon begon na al die maanden dus weer van voor af aan.
Vandaar de jurist. Eigenlijk triest dat t zover moet komen ondanks dat ik ze 4 keer in de gelegenheid heb gesteld dit af te wenden.
TROUWENS; WAAR IS RADAR EN ONZE CONSUMENTENBOND EIGELIJK GEBLEVEN?