LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
CelineL
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jan 2009 13:05

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door CelineL »

Ja hoor ook ik ben belaagd!
Tig smsjes gehad, tegen de 50 aan! van 6464 en de rekeningen liepen maar op, terwijl ik mij NOOIT ergens voor aan heb gemeld!!!
Ik ga mn geld toch echt terug eisen!

Wie kan mij hierbij helpen?

CelineL
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jan 2009 13:05

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door CelineL »

Ik heb vandaag contact opgenomen met mijn provider, KPN. Hier kreeg ik een erg onvriendelijke medewerker aan de lijn die mij vertelde mij hier niet bij te kunnen helpen en dat het waarschijnlijk mijn eigen fout zou zijn.. PARDON??? :twisted:

Inmiddels heb ik de ombudsman op de hoogte gesteld en tevens gaat er een brief naar mijn rechtsbijstand.
Via www.smsdienstenfilter.nl heb ik mij afgemeld voor ongewenste smsdiensten. Benieuwd of dit gaat werken!?
Wanneer ik zelf 'STOP' smste naar het nr 6464, kreeg ik de volgende melding terug: U ontvangt geen sms'jes van 6464. U heeft zich niet aangemeld bij dit nummer.

Hoeveel meer klachten moeten er nog komen voordat er eens echt actie wordt ondernomen?

zweefthe
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2009 12:11

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door zweefthe »

Beste iedereen,

Stop verzenden werkt ook niet helemaal. dit heb ik al meedere malen gedaan, maar die smsjes blijven binnenkomen. nog andere tips??

Cyntia51
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:51

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Cyntia51 »

Ook ik kreeg laatst een SMS-je met wartaal, verzender 6464. Ook ik probeerde STOP maar dit werkt niet, ook wartaal als reactie. Op internet heb ik gevonden dat deze dienst in een bundel van KPN-telecom zit. Ik heb contact met KPN opgenomen en zij deelden mij mee dat op de tijd dat ik het sms-je heb ontvangen, dit niet verstuurd is vanuit de bundel maar dat waarschijnlijk de boel gekraakt is. Fijn, ik heb mijn provider gebeld en direct een ander 06-nummer genomen omdat ik al begrepen heb dat dit een haast niet op te lossen probleem is en veel geld kan kosten. Maar waar het natuurlijk echt om gaat, is dat ongewenste diensten aangeboden worden en waar nauwelijks iets aan te doen is.

callagon
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2009 15:30

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door callagon »

Had ook met mijn telefoon diensten van deze maatschappij.
Telefoon achterhaald en even gebeld met je nummer en toestel bij de hand, en je wordt netjes te woord gestaan en geholpen met je verzoek af te melden voor hun diensten. zo is het tenminste bij mij vergaan.

hierbij het telefoonnummer 0900-5005040

doe je voordeel ermee

izabella
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2009 14:23

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door izabella »

door het overleiden en lange sterfbed van mijn vader kom ik er net pas achter dat ik genaait ben door 6464 ze hebben me zonder dat ik daar smsjes voor heb ontvangen ongeveer 100 euro lichter gemaakt.
hoe kan ik dit geld terug krijgen?

ik ben echt wanhopig want ik werkte in het bedrijf van mijn vader en mijn baan staat nu op de tocht.
ik was al overspannen en nu nog meer!
help help help!!!

izabella
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2009 14:23

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door izabella »

en wat trouwens t gekke is, ik heb maar 1 keer een sms ontvangen en verder niets!
wat moet ik doen????

dobbertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2009 19:23

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door dobbertje »

ik heb net eindelijk de 'service' van 6464 stop gezet. kreeg nadat ik het al eerder stop had gezet nog twee keer een dikke rekening toe gestuurd. het ergste is dat ik de telefoon rekeningen niet betaal maar mijn vriend dus voelde me super schuldig terwijl ik er eigenlijk niet zoveel aan kon doen. dus ik naar hi bellen en vragen hoe dat zat. die man daar zei dat ik volgens hun gegevens nog steeds 2 berichtjes per dag zou krijgen, not!! dus he...!! ik vloeken en schelden ik moet dus betalen voor berichtjes die ik helemaal nooit gekregen heb.

maar ik ben der vanaf, en ben nu ook voor altijd genezen van die stomme sms dingesen van tv.
NOOOOOOOOOOOOIT meer voor mij :evil: :evil: :evil:

izabella
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2009 14:23

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door izabella »

is er een mogenlijkheid waarop we ons geld terug kunnen krijgen?
zeker gezien ik maar een keer een sms ontvangen heb?

mvg Izabella

24823
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2009 16:29

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door 24823 »

1. Je krijg die dingen omdat je ooit met dit nr. naar 6464 gesmst hebt en een bericht terug krijgt van wilt ud dit sms oke terug .
2. als ej dat doet zit je aan een abbonement af waar je niks vanaf weet !
3. ga naar www.celldorado.com
4. Ik doe moeilijk Bel gewoon naar 0900-5005040 en leg je situatie uit en vraag of ze het abbonement willen sluiten u krijg een paar minuten later een smsje dat u bent afgemeld .
p.s. heb dit zelf ook meoten doen dus u bent er waarschijnlijk van af :wink:

groetjes ..

lekkerdubbel
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2009 16:32

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door lekkerdubbel »

Ik ben ook de dupe geworden sinds okt 2008.
Kheb STOP naar 6464 gestuurd en kreeg het volgende:

"Je bent nu afgemeld / en ontvangt geen berichten meer enz.."

Hoop dat dit gaat helpen, kan me niet herinneren dat ik me ooit heb
aangemel.
Wel vond ik vandaag tijdens het googlen deze site:

http://www.celldorado.com/NL/ADS/1619930897/

daar kan je je (of een) telefoonnummer aanmelden voor hun diensten.
Ik begin haast te denken dat die gasten zelf telefoonnummers aanmelden
om hun eigen inkomen te boosten.
Tegen de tijd dat de gedupeerde erachter komt hoe het werkt
hebben zij al ge-int.. klinkt niet gek ofwel?
oplichting is het toch al..

gekopieerd van hun site:

Dit is een betaalde abonnementsdienst, €3.00 per item, max. 3 items per week. Afmelden? Sms STOP naar 6464.
Ben je jonger dan 16? Vraag toestemming aan je ouders.

*Dit is een abonnementsdienst. De kosten bedragen € 3.00 per item (+ sms download kosten), er zijn drie items per week. Stoppen? Stuur STOP naar 6464. Ben je jonger dan 16 jaar? Vraag toestemming aan je ouders (of voogd). Op deze dienst zijn de Algemene en Specifieke Voorwaarden van Celldorado van toepassing. Aanmelden voor de dienst betekent acceptatie van deze voorwaarden. Celldorado werkt volgens de Gedragscode SMS-Dienstverlening en de Reclamecode SMS-Dienstverlening.Er geldt geen herroepingsrecht of inzichttermijn. Artiq Mobile B.V. Hobbemakade 73, 1071 XN Amsterdam. KvK : 34202966. BTW: NL8129.06.780.B01. Info: 0900-5005040 (€0,35/min)

----

Die gasten verdienen iets onaangenaams..

Ekneid
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2009 21:13

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Ekneid »

Mijn zoon heeft maandenlang betaald voor 6464 sms dienst (wwar hij zich nooit voor heeft aangemeld), via een mobiele telefoon die hij al een half jaar niet meer gebruikt! Naar HI gebeld en "die kunnen niks doen!". Probleem van de klant dus? Dit is om gek van te worden. Regelrechte diefstal. Wat kunnen we nog meer doen behalve blokkeren e.d. ? Hoe krijgt mijn zoon zijn geld terug?
een zeer boze moeder....

pedicure
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2009 13:01

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door pedicure »

ben van orange naar t-mobile overgestapt en had nog 55 euro beltegoed,nu blijkt dat ik 63 euro verbruikt heb terwijl ik amper bel,
de medewerkster heeft mijn gegevens nagekeken en nu blijkt het om sms diensten te gaan waar ik me niet voor heb aangemeld het is toch van de zotte dat zulke lui niet zijn te stoppen,wie heeft advies?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door jor »

Uitzoeken van welk nummer de sms.jes komen en direct afmelden bv op de site hieronder.
http://www.smsafzeggen.nl/

Gesloten