bij terugkomst van vakantie trof ik een faktuur aan van ziggo van 327.euro.bij het nakijken van de gefaktureerde onderwerpen kwam aan het licht dat ik de vaste lasten van de maanden,dec.jan. dubbel betaald heb.(het faktuur bedrag word automatisch afgeschreven)Na 2 maal gebeld te hebben (wachttijd 25 min kreeg ik een dame aan de telefoon
die na een heftige discussie toegaf dat Ziggo een fout had gemaakt.daarop vroeg ik of ze het teveel betaald naar mij wilde terugstorten,na overleg met haar baas vertelde ze mij dat terugstorten 2 maanden zou duren.ik heb haar verteld dat ik een nieuw faktuur wilde hebben.daarna heb ik het gehele bedrag bij mijn bank gestorneerd
nu 3 mnd later krijg ik weer een aanmaning om het gehele bedrag te betalen.met 4.50 aan maning kosten.Ik heb ze maar weer geschreven dat ik al gebeld heb en dat ik me bestolen voel door Ziggo
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] faktuur ZIGGO
Re: faktuur ZIGGO
Een klacht bij Ziggo kan het beste schriftelijk aangetekend liefst met ontvangstbevestiging verstuurd worden.
Zet in de brief dat u niet accoord gaat met restitutie van het teveel betaalde bedrag over 2 maanden omdat Ziggo dan rente ontvangt over uw geld.
Mocht Ziggo niet meteen kunnen restitueren ( binnen uiterlijk 4 weken) dan eist u 4 % rente, vermeerderd met de kosten van het verzenden van een aangetekende brief met ontvangstbevestiging.
Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren.
Zet in de brief dat u niet accoord gaat met restitutie van het teveel betaalde bedrag over 2 maanden omdat Ziggo dan rente ontvangt over uw geld.
Mocht Ziggo niet meteen kunnen restitueren ( binnen uiterlijk 4 weken) dan eist u 4 % rente, vermeerderd met de kosten van het verzenden van een aangetekende brief met ontvangstbevestiging.
Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren.