LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile klacht
T-mobile klacht
In januari heb ik bij mijn abonnement van T-mobile een nieuw toestel gekregen een nokia 6300. (elke 2jaar krijg je een nieuwe telefoon)
Maar aangezien mijn huidige Nokia nog opperbest presteerde heb ik het nieuwe toestel nog even in de doos laten zitten. Tot een paar weken geleden mijn accu het begaf. Dus haalde ik die nieuwe Nokia uit de doos en maakte hem gebruiksklaar. Tot mijn grote schrik lukte het me niet om er mee te bellen. Ik kan mijn gesprekspartner wel horen, maar zij mij niet. Dus wij gelijk de volgende dag T-mobile opgebeld en op verzoek van hen, naar de t-mobileshop in Hengelo gegaan.
Zij zouden het toestel opsturen voor reparatie.
Een week of 3 later kreeg ik een smsje dat het toestel klaar was en opgehaald kon worden. Aangekomen bij de shop bleek het toestel niet gemaakt te zijn omdat er val/stootschade was en of wij even 70 euro wilden dokken om dat ding te laten maken Ik dacht het dus echt niet. Het is een splinternieuw toestel De plasticjes zitten er nog op, zowel op het beeldscherm als op het cameralensje. Het ding is nog nooit gebruikt en vertoont geen enkel krasje of deukje. Komt zo splinternieuw uit de doos. Dus ter plekke bij de t-mobileshop contact opgenomen met t-mobile helpdesk. Daar werd gezegd dat het toestel maar weer opgestuurd moest worden met een begeleidend briefje van onszelf dat het een nieuw, ongebruikt toestel is.
Dus zo gezegd, zo gedaan en daar ter plekke een briefje geschreven en het toestel is weer opgestuurd. Vervolgens krijg ik 3 weken (16/04) later het volgende smsje: Uw toestel is terug van reparatie, deze kunt u op vertoon van de reparatiebon ophalen in de t-mobileshop in Hengelo. Daar aangekomen blijkt het toestel ongerepareerd terug te zijn gestuurd. Het microfoontje is kapot maar dat komt door val/stootschade. Dus weer hetzelfde liedje Nogmaals haarfijn bij de shop het vorige gesprek uitgelegd en behoorlijk wat stennis staan schoppen. We waren er onderhand goed zat van. Dus dat meisje daar nogmaals het toestel opsturen voor reparatie, maar wij zouden dus gewoon echt niet betalen!!
5 dagen later krijg ik het volgende smsje:
Goedemiddag, uw toestel ligt hier voor u klaar hier bij de t-mobile shop in Hengelo. Dus wij eerst informeren: en ja hoor, ding weer niet gemaakt, precies...in verband met val/stoot schade
Mijn vriend heeft nogmaals gebeld met de t-mobile helpdesk en ze zouden hem vorige week vrijdag al terugbellen, tot vanmiddag dinsdag, nog steeds niet gebeld. Dan zelf maar weer gebeld en ze kunnen er dus niks aan doen.
Ik ben dus echt niet van plan om die eur70 te gaan betalen voor een splinternieuw, ongebruikt toestel dat zij kapot naar ons opsturen.
Na een beetje research op internet ben ik al meer gevalletjes tegen gekomen waarbij het toestel kapot opgestuurd was naar de klant. Maar T-mobile verklaart ons alleen dat we binnen 2 weken na ontvangst van het toestel hadden moeten reageren.
Kunnen ze dit maken? Maken we nog enige kans als we dit hogerop gaan spelen? Wij hebben in ieder geval schoongenoeg van T-mobile en dit abonnement gaan we ook 100% zeker niet meer verlengen.
Groetjes Debbie
Maar aangezien mijn huidige Nokia nog opperbest presteerde heb ik het nieuwe toestel nog even in de doos laten zitten. Tot een paar weken geleden mijn accu het begaf. Dus haalde ik die nieuwe Nokia uit de doos en maakte hem gebruiksklaar. Tot mijn grote schrik lukte het me niet om er mee te bellen. Ik kan mijn gesprekspartner wel horen, maar zij mij niet. Dus wij gelijk de volgende dag T-mobile opgebeld en op verzoek van hen, naar de t-mobileshop in Hengelo gegaan.
Zij zouden het toestel opsturen voor reparatie.
Een week of 3 later kreeg ik een smsje dat het toestel klaar was en opgehaald kon worden. Aangekomen bij de shop bleek het toestel niet gemaakt te zijn omdat er val/stootschade was en of wij even 70 euro wilden dokken om dat ding te laten maken Ik dacht het dus echt niet. Het is een splinternieuw toestel De plasticjes zitten er nog op, zowel op het beeldscherm als op het cameralensje. Het ding is nog nooit gebruikt en vertoont geen enkel krasje of deukje. Komt zo splinternieuw uit de doos. Dus ter plekke bij de t-mobileshop contact opgenomen met t-mobile helpdesk. Daar werd gezegd dat het toestel maar weer opgestuurd moest worden met een begeleidend briefje van onszelf dat het een nieuw, ongebruikt toestel is.
Dus zo gezegd, zo gedaan en daar ter plekke een briefje geschreven en het toestel is weer opgestuurd. Vervolgens krijg ik 3 weken (16/04) later het volgende smsje: Uw toestel is terug van reparatie, deze kunt u op vertoon van de reparatiebon ophalen in de t-mobileshop in Hengelo. Daar aangekomen blijkt het toestel ongerepareerd terug te zijn gestuurd. Het microfoontje is kapot maar dat komt door val/stootschade. Dus weer hetzelfde liedje Nogmaals haarfijn bij de shop het vorige gesprek uitgelegd en behoorlijk wat stennis staan schoppen. We waren er onderhand goed zat van. Dus dat meisje daar nogmaals het toestel opsturen voor reparatie, maar wij zouden dus gewoon echt niet betalen!!
5 dagen later krijg ik het volgende smsje:
Goedemiddag, uw toestel ligt hier voor u klaar hier bij de t-mobile shop in Hengelo. Dus wij eerst informeren: en ja hoor, ding weer niet gemaakt, precies...in verband met val/stoot schade
Mijn vriend heeft nogmaals gebeld met de t-mobile helpdesk en ze zouden hem vorige week vrijdag al terugbellen, tot vanmiddag dinsdag, nog steeds niet gebeld. Dan zelf maar weer gebeld en ze kunnen er dus niks aan doen.
Ik ben dus echt niet van plan om die eur70 te gaan betalen voor een splinternieuw, ongebruikt toestel dat zij kapot naar ons opsturen.
Na een beetje research op internet ben ik al meer gevalletjes tegen gekomen waarbij het toestel kapot opgestuurd was naar de klant. Maar T-mobile verklaart ons alleen dat we binnen 2 weken na ontvangst van het toestel hadden moeten reageren.
Kunnen ze dit maken? Maken we nog enige kans als we dit hogerop gaan spelen? Wij hebben in ieder geval schoongenoeg van T-mobile en dit abonnement gaan we ook 100% zeker niet meer verlengen.
Groetjes Debbie
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: T-mobile klacht
Beste Debbie,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat wij kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen?
Met vriendelijke groet,
Conny - T-Mobile Klantenservice BV
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat wij kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen?
Met vriendelijke groet,
Conny - T-Mobile Klantenservice BV
Re: T-mobile klacht
Ik heb alle gegevens naar dit mailadres gestuurd.
mvgr Debbie
mvgr Debbie
Re: T-mobile klacht
Misschien kun je ons hier in een later stadium toch even laten weten of het opgelost?Geplaatst op 29 Apr 2009 16:15 door Deke
Ik heb alle gegevens naar dit mailadres gestuurd.
mvgr Debbie
Jor.
Re: T-mobile klacht
Hallo Jor,
Als het daadwerkelijk is opgelost, ga ik dat zeker doen.
Als het daadwerkelijk is opgelost, ga ik dat zeker doen.
Re: T-mobile klacht
Voor jullie info:
We hebben tot op heden nog steeds niks van T-mobile gehoord.
Kunnen jullie nagaan hoe klantvriendelijk ze daar zijn
Ze vragen om je info, je geeft alles direct door en vervolgens laten ze weer niks van zich horen.
We hebben tot op heden nog steeds niks van T-mobile gehoord.
Kunnen jullie nagaan hoe klantvriendelijk ze daar zijn
Ze vragen om je info, je geeft alles direct door en vervolgens laten ze weer niks van zich horen.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 04 mei 2009 14:30
Re: T-mobile klacht
T-mobile is erniet voor de klant maar voor hun eigen bankrekening.
Ga er maar niet vanuit dat je respons of een oplossing krijgt.
Ze hebben mij een hypotheek voor mijn nieuwe huis verhinderd voor €21,58 terwijl we m mooi hadden kunnen vast zetten voor 30 jaar.
Nieuwschierig?
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=70980
Sterkte verder met je kapotte mobiel.
Groet Bram
Ga er maar niet vanuit dat je respons of een oplossing krijgt.
Ze hebben mij een hypotheek voor mijn nieuwe huis verhinderd voor €21,58 terwijl we m mooi hadden kunnen vast zetten voor 30 jaar.
Nieuwschierig?
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=70980
Sterkte verder met je kapotte mobiel.
Groet Bram
Re: T-mobile klacht
We zijn nu al zo ver dat we iemand van after sales support hebben gesproken. Op hun verzoek de mobiel in een (door hun gestuurde) envelope opgestuurd, met daarbij de nodige instructies van hun, dat hij op kosten van t-mobile gemaakt moet worden. Met naam en toenaam van iemand van after sales. Nou, ik ben benieuwd wat de reactie is van hun kant. We houden jullie op de hoogte.
Re: T-mobile klacht
Nou, het probleem is opgelost hoor.
We hebben zelf het toestel opgestuurd naar T-mobile en hem afgelopen week teruggekregen. Gemaakt op kosten van T-mobile.
Maar toch een beetje jammer dat er een papiertje bijzit, wat volgens mij niet helemaal voor ons bestemd was
Er stond letterlijk op:
Klant had geklaagd bij trosradar, dus in overleg met supervisor toestel laten maken op kosten van t-mobile ivm PR.
Haha, lekker slim hoor om dat door te sturen naar de klant zelf.
Dus als ik niet op jullie site had lopen klagen, had ik die eur75 zelf moeten betalen??
Lekkere klantvriendelijke service t-mobile !
Nou ik hoop dat iedereen die hier klaagt op de trosradar-site, zijn/haar gelijk krijgt (als je die hebt).
Groetjes Debbie
We hebben zelf het toestel opgestuurd naar T-mobile en hem afgelopen week teruggekregen. Gemaakt op kosten van T-mobile.
Maar toch een beetje jammer dat er een papiertje bijzit, wat volgens mij niet helemaal voor ons bestemd was
Er stond letterlijk op:
Klant had geklaagd bij trosradar, dus in overleg met supervisor toestel laten maken op kosten van t-mobile ivm PR.
Haha, lekker slim hoor om dat door te sturen naar de klant zelf.
Dus als ik niet op jullie site had lopen klagen, had ik die eur75 zelf moeten betalen??
Lekkere klantvriendelijke service t-mobile !
Nou ik hoop dat iedereen die hier klaagt op de trosradar-site, zijn/haar gelijk krijgt (als je die hebt).
Groetjes Debbie
Re: T-mobile klacht
Ten eerste bedankt dat je ons op de hoogte hield.En hieruit blijkt dus ook dat een forum als dat van TrosRadar wel degelijk een functie heeft en dat is fijn om te horen.Geplaatst op 18 Mei 2009 13:36 door Deke
Nou, het probleem is opgelost hoor.
We hebben zelf het toestel opgestuurd naar T-mobile en hem afgelopen week teruggekregen. Gemaakt op kosten van T-mobile.
Maar toch een beetje jammer dat er een papiertje bijzit, wat volgens mij niet helemaal voor ons bestemd was Very Happy
Er stond letterlijk op:
Klant had geklaagd bij trosradar, dus in overleg met supervisor toestel laten maken op kosten van t-mobile ivm PR.
Mvg Jor.