LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online Breedband BV
Online Breedband BV
Goedendag allemaal,
Weet iemand toevallig de adresgegevens van het retourmagazijn in Roosendaal van Online?
Vanwege de vele problemen die ik had met Online had ik mijn abbo opgezegd. Dezelfde dag nog is bij mij alles geblokkeerd. Daarom kan ik deze vraag niet mailen aan online zelf aangezien je moet inloggen met je gebruikersnaam. En bellen weiger ik omdat ik al voor ongeveer 50 euro verbeld heb met hun.
Ik heb het modem retour gestuurd met de door hun verstuurde doos. Het postkantoor deed er netjes een sticker met code op en het andere gedeelte kreeg ik. Helaas ben ik vergeten om op mijn exemplaar de postcode in te vullen. Vandaag kreeg ik een brief dat ze het modem nog niet hebben ontvangen. onzin natuurlijk want dat is al een paar weken de deur uit. Nu heb ik wel een track en trace code maar geen postcode dus kan ik de zending niet bekijken.
Met vriendelijke groet,
Daniel
Weet iemand toevallig de adresgegevens van het retourmagazijn in Roosendaal van Online?
Vanwege de vele problemen die ik had met Online had ik mijn abbo opgezegd. Dezelfde dag nog is bij mij alles geblokkeerd. Daarom kan ik deze vraag niet mailen aan online zelf aangezien je moet inloggen met je gebruikersnaam. En bellen weiger ik omdat ik al voor ongeveer 50 euro verbeld heb met hun.
Ik heb het modem retour gestuurd met de door hun verstuurde doos. Het postkantoor deed er netjes een sticker met code op en het andere gedeelte kreeg ik. Helaas ben ik vergeten om op mijn exemplaar de postcode in te vullen. Vandaag kreeg ik een brief dat ze het modem nog niet hebben ontvangen. onzin natuurlijk want dat is al een paar weken de deur uit. Nu heb ik wel een track en trace code maar geen postcode dus kan ik de zending niet bekijken.
Met vriendelijke groet,
Daniel
-
Re: Online Breedband BV
Het adres van Online.nl is:
postbus 1410, 4700 BK Roosendaal
Succes
(Helaas ben ik ook een van die sufferds die met online.nl in zee gegaan ben en zal binnenkort ook mijn abonnement beëindigen)
mw. drs. J.Th.M. Venmans
postbus 1410, 4700 BK Roosendaal
Succes
(Helaas ben ik ook een van die sufferds die met online.nl in zee gegaan ben en zal binnenkort ook mijn abonnement beëindigen)
mw. drs. J.Th.M. Venmans
Ook bedankt. Echter krijg je voor het terugsturen van het modem een antwoordnummer.
Dit kreeg ik vandaag van online terug.
Online Logistiek
Antwoordnummer 1050
4700 WB Roosendaal
En dat klopte precies met mijn track en trace code. Echter ben ik er nu achter waarom ze nog geen modem hebben ontvangen. De TNT is het pakje nl kwijt. Er staat op de website dat het pakje in de afleverroute zit. Alleen heeft het pakje de ontvanger nooit bereikt. De TNT stuurt me vandaag de benodigde formulieren op.
Dit kreeg ik vandaag van online terug.
Online Logistiek
Antwoordnummer 1050
4700 WB Roosendaal
En dat klopte precies met mijn track en trace code. Echter ben ik er nu achter waarom ze nog geen modem hebben ontvangen. De TNT is het pakje nl kwijt. Er staat op de website dat het pakje in de afleverroute zit. Alleen heeft het pakje de ontvanger nooit bereikt. De TNT stuurt me vandaag de benodigde formulieren op.
Succes!!
mw. drs. J.Th.M. Venmans
mw. drs. J.Th.M. Venmans
Ik ken iemand die Online klant is.
Ik ben wel benieuwd hoe haar Online bevalt.
Ik heb even toen mijn internet plat lag tijdens een overstap procedure bij KPN gebruik gemaakt van haar pc en Online internet. Het is erg traag, maar dat ligt aan haar pc. Die is wat oud.
Bij een snelheid check bij mij thuis haalde een maximum snelheid van 8mb/s. Niet de 20mb/s zoals geopperd door Online. Dat noemen ze dan dat het dekkingsgebied nog onvoldoende is. Bij mijn provider heb ik 3mb/s en is de snelheid ook in de praktijk 3mb/s.
Ik ben wel benieuwd hoe haar Online bevalt.
Ik heb even toen mijn internet plat lag tijdens een overstap procedure bij KPN gebruik gemaakt van haar pc en Online internet. Het is erg traag, maar dat ligt aan haar pc. Die is wat oud.
Bij een snelheid check bij mij thuis haalde een maximum snelheid van 8mb/s. Niet de 20mb/s zoals geopperd door Online. Dat noemen ze dan dat het dekkingsgebied nog onvoldoende is. Bij mijn provider heb ik 3mb/s en is de snelheid ook in de praktijk 3mb/s.
Op 1 september 2008 heb ik een jaarcontract internet + bellen, ingaande 26 september 2008, afgesloten. Op 24 september 2008 heeft ONLINE mij afgesloten bij KPN en op 6 oktober 2008 ben ik pas aangesloten bij ONLINE. Vanaf die dag heb ik vrijwel dagelijks problemen gehad met de verbinding. Ik heb ook voor meer dan 100 euro gebeld met de 0900-betaallijn van ONLINE. Gezien het feit dat in het betreffende pand 20 telefoonlijnen binnenkomen, heb ik in december 2008 besloten naast mijn abonnement bij ONLINE een abonnement bij KPN te nemen. Ik was bereid de kosten ad 14 euro per maand aan ONLINE te betalen. Echter in januari 2009 is ONLINE gestopt met het leveren van signaal. Ook is mij verzocht de modem terug te sturen, hetgeen ik ook gedaan heb.
Het is overigens ook helemaal in de stijl van ONLINE om voor het leveren van signaal 9 keer 14 euro, zijnde 126 euro, te rekenen en voor het niet leveren 424,90 euro.
Voor de maanden dat ik wel internet + bellen heb gehad is bij mij niet 14 euro per maand, maar meer dan 50 euro per maand afgeschreven.
Bent u ook opgelicht of bestolen door Online, laat het dan even weten.
[email protected]
Het is overigens ook helemaal in de stijl van ONLINE om voor het leveren van signaal 9 keer 14 euro, zijnde 126 euro, te rekenen en voor het niet leveren 424,90 euro.
Voor de maanden dat ik wel internet + bellen heb gehad is bij mij niet 14 euro per maand, maar meer dan 50 euro per maand afgeschreven.
Bent u ook opgelicht of bestolen door Online, laat het dan even weten.
[email protected]
Het gaat volgens mij niet best met Online zie ook mijn draadje
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71810
mvrgrt,
Aad den Blaauwen
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71810
mvrgrt,
Aad den Blaauwen