Maar aangezien mijn huidige Nokia nog opperbest presteerde heb ik het nieuwe toestel nog even in de doos laten zitten. Tot een paar weken geleden mijn accu het begaf. Dus haalde ik die nieuwe Nokia uit de doos en maakte hem gebruiksklaar. Tot mijn grote schrik lukte het me niet om er mee te bellen. Ik kan mijn gesprekspartner wel horen, maar zij mij niet. Dus wij gelijk de volgende dag T-mobile opgebeld en op verzoek van hen, naar de t-mobileshop in Hengelo gegaan.
Zij zouden het toestel opsturen voor reparatie.
Een week of 3 later kreeg ik een smsje dat het toestel klaar was en opgehaald kon worden. Aangekomen bij de shop bleek het toestel niet gemaakt te zijn omdat er val/stootschade was en of wij even 70 euro wilden dokken om dat ding te laten maken
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Dus zo gezegd, zo gedaan en daar ter plekke een briefje geschreven en het toestel is weer opgestuurd. Vervolgens krijg ik 3 weken (16/04) later het volgende smsje: Uw toestel is terug van reparatie, deze kunt u op vertoon van de reparatiebon ophalen in de t-mobileshop in Hengelo. Daar aangekomen blijkt het toestel ongerepareerd terug te zijn gestuurd. Het microfoontje is kapot maar dat komt door val/stootschade. Dus weer hetzelfde liedje
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
5 dagen later krijg ik het volgende smsje:
Goedemiddag, uw toestel ligt hier voor u klaar hier bij de t-mobile shop in Hengelo. Dus wij eerst informeren: en ja hoor, ding weer niet gemaakt, precies...in verband met val/stoot schade
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Mijn vriend heeft nogmaals gebeld met de t-mobile helpdesk en ze zouden hem vorige week vrijdag al terugbellen, tot vanmiddag dinsdag, nog steeds niet gebeld. Dan zelf maar weer gebeld en ze kunnen er dus niks aan doen.
Ik ben dus echt niet van plan om die eur70 te gaan betalen voor een splinternieuw, ongebruikt toestel dat zij kapot naar ons opsturen.
Na een beetje research op internet ben ik al meer gevalletjes tegen gekomen waarbij het toestel kapot opgestuurd was naar de klant. Maar T-mobile verklaart ons alleen dat we binnen 2 weken na ontvangst van het toestel hadden moeten reageren.
Kunnen ze dit maken? Maken we nog enige kans als we dit hogerop gaan spelen? Wij hebben in ieder geval schoongenoeg van T-mobile en dit abonnement gaan we ook 100% zeker niet meer verlengen.
Groetjes Debbie