MENSEN: GA NOOIT MET T-MOBILE IN ZEE, DAT VERDIENT DIT ONKUNDIGE BEDRIJF NIET. BOVENDIEN ZIJN HET OPLICHTERS.
MIJN GEDULD IS NU OP. 3 MAANDEN WACHTEN OP ONTERECHT AFGESCHREVEN GELD IS GEWOON DIEFSTAL, OOK AL KRIJG JE UIT COULANCE EEN BEDRAGJE TERUG.
Als sinds februari van dit jaar ben ik bezig om van T-mobile 52,50 onterechte aansluitkosten terug te krijgen.
Tientallen mailtjes en telefoontjes hebben inmiddels niet geholpen, iedere keer weer werd beloofd dat ik het bedrag dat in februari onterecht van mijn rekening was gehaald teruggestort zou worden. Daarnaast kreeg ik nog 25 euro smartegeld. Die wordt inmiddels verrekend met het - ook verkeerd berekende - abonnementstarief.
Het schijnt een enorm probleem te zijn; er moet nl. iets met 'incasso' zo vertelde een eerlijke medewerkster mij vorige maand, en ik zal het niet snel op mijn rekening krijgen verzekerde ze mij.
Via internetbankieren maak ik dezelfde dag nog bedragen over - misschien iets voor T-mobile?
Hebben meer mensen hier mee te maken gehad en kan hier vanuit overheidswege niet eens iets aan gedaan worden. Vals beloftes? De mensen van de helpdesk zitten namelijk glashard tegen je te liegen!