LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile betaalt onterechte aansluitkosten niet terug

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ksingeling

T-mobile betaalt onterechte aansluitkosten niet terug

Ongelezen bericht door ksingeling »

HET IS INMIDDELS 23 MEI EN NOG STEEDS STAAT HET GELD NIET OP MIJN REKENING. ER IS EEN MAIL ONDERWEG NAAR T-MOBILE MET EEN GROTE VLOEK ERIN.

MENSEN: GA NOOIT MET T-MOBILE IN ZEE, DAT VERDIENT DIT ONKUNDIGE BEDRIJF NIET. BOVENDIEN ZIJN HET OPLICHTERS.

MIJN GEDULD IS NU OP. 3 MAANDEN WACHTEN OP ONTERECHT AFGESCHREVEN GELD IS GEWOON DIEFSTAL, OOK AL KRIJG JE UIT COULANCE EEN BEDRAGJE TERUG.

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Als sinds februari van dit jaar ben ik bezig om van T-mobile 52,50 onterechte aansluitkosten terug te krijgen.

Tientallen mailtjes en telefoontjes hebben inmiddels niet geholpen, iedere keer weer werd beloofd dat ik het bedrag dat in februari onterecht van mijn rekening was gehaald teruggestort zou worden. Daarnaast kreeg ik nog 25 euro smartegeld. Die wordt inmiddels verrekend met het - ook verkeerd berekende - abonnementstarief.

Het schijnt een enorm probleem te zijn; er moet nl. iets met 'incasso' zo vertelde een eerlijke medewerkster mij vorige maand, en ik zal het niet snel op mijn rekening krijgen verzekerde ze mij.

Via internetbankieren maak ik dezelfde dag nog bedragen over - misschien iets voor T-mobile?

Hebben meer mensen hier mee te maken gehad en kan hier vanuit overheidswege niet eens iets aan gedaan worden. Vals beloftes? De mensen van de helpdesk zitten namelijk glashard tegen je te liegen!
Laatst gewijzigd door ksingeling op 23 mei 2009 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

T-Mobile Webcare

Re: T-mobile betaalt onterechte aansluitkosten niet terug

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste ksingeling,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.

Met vriendelijke groet,

Anne-Marie
T-Mobile Klantenservice

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Waarom dat?
Schadebeperking?

Te laat - lees de diverse andere topics maar.

(en nee, ik heb geen conflict met tmobile, en werk er ook niet - ik volg alleen dit soort dingen met interesse)

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

De reden dat wij ook om deze informatie vragen, is om binnengekomen e-mails sneller af te kunnen handelen. We werken namelijk met een team op deze afdeling. Als klanten enkel hun naam- en adresgegevens vermelden (zonder aanvullende info), moeten we eerst uitzoeken om exact welke klacht het gaat, op welk forum dit staat, etc.

Het is niet zo dat als wij een klacht hebben opgepakt, dat we dit zelf gaan melden op de fora die klant heeft 'gebruikt'. Dat is eventueel aan de klant zelf.

Overigens is het een verzoek om deze informatie te vermelden, niet een verplichting.

Ik hoop dat deze uitleg voldoet,

Met vriendelijke groet,

Ilona
Klantenservice T-Mobile

ksingeling

Ongelezen bericht door ksingeling »

Ik stel het bijzonder op prijs dat T-mobile dat op deze manier oppakt, dit betekent dat men graag wil dat problemen opgelost worden. Ik ben ook reuze tevreden over de manier waarop de klantenservice dit heeft opgepakt - men heeft mij nl. ook een vergoeding van 25 euro beloofd voor de geleden schade. Men is van goede wil, maar dan stokt het ergens bij een of andere afdeling die niet in staat blijkt net zo alert te handelen als de helpdesk...

Het is goed dat T-mobile in gesprek blijft met de klant! :wink:

Altijd voor een reactie bereikbaar, verblijf ik,

met vriendelijke groet,
KS

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Ilona - ik snap hem.

Bedankt voor de uitleg, en succes met het oplossen van de problemen.

silliebee

Ongelezen bericht door silliebee »

@ksingeling
Ook ik ben vanaf februari bezig om de ten onrechte in rekening gebrachte aansluitkosten van 45 euro terug te krijgen. Gebeld met 1202 vertelde een medewerker mij dat het toch zeker 30 dagen (of langer?) duurt om dit te crediteren o.i.d. Inmiddels per email een bevestiging gekregen dat dit bedrag teruggestort zal worden, maar de termijn die nodig is om dit terug te storten is al lang overschreden. Als tweede klacht had ik de kosten voor het gebruik van T-zone; deze liepen echt de spuigaten uit terwijl ik nooit (bewust) gebruik heb gemaakt van T-zone. Inmiddels heeft diezelfde medewerker de toegang tot T-zone laten blokkeren en uit coulance-overweging een restitutie van 10 euro toegezegd (ook hier wacht ik nog steeds op!) :?

silliebee

Ongelezen bericht door silliebee »

Update!
Deze week (eindelijk) een creditnota ontvangen! Vind dat ook wel het vermelden waard!

Gesloten