LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoge hypotheken

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
jane001
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 apr 2009 14:11

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door jane001 »

Betreft de boete, dat geldt inderdaad bij vervroegde aflossing.

Ik heb de algemene voorwaarden erop nageslagen en bij mij in de voorwaarden staat dat wanneer ik bij het aflopen van de rentevaste periode het nieuwe voorstel niet accepteer, ik het volledige bedrag kan aflossen zonder dat hiervoor kosten in rekening worden gebracht.

Kijk zelf even in je voorwaarden wat er bij jou staat vermeld.

DSBRamp
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 mei 2009 19:34

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door DSBRamp »

Jane,

Heb je jouw totale schadepost goed berekend?
DSB zal met een aanbieding komen die jou mooi in de oren klinkt, echter is de kans zeer groot dat dit wederom in hun voordeel zal uitkomen. Als de DSB jou een bedrag ineens aanbied zal dit waarschijnlijk nog onder de 30% liggen van jouw totale schadepost.
Let hier goed op en neem de tijd voor je reageerd.
Mijn advies is echter om dit te laten toetsen door de mensen van hypotheekleed of van FC&S.

Groet DSB Ramp
www.dsbramp.nl

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Beste Bob, Ik heb dat stuk in de telegraaf ook gelezen en zou als ik jullie was er maar niet teveel aandacht aan besteden! Immers ze kunnen er altijd weer onderuit, want ja, zo hadden ze het niet bedoeld?
Laat van de Goor Maandag bij Radar maar vertellen wat nu in de Telegraaf staat, dat z'n beloftes die ze waar moeten maken en daar kunnen ze op worden aangesproken! En waarom in de Telegraaf?
Meest gelezen krant?

En ja Bob, het blijven boeven, dat ben ik met je eens, maar ze moeten nu wel acties ondernemen. Naar mijn mening moeten er ook veel meer dan 134 dossiers bij DSB liggen, dat kan niet anders volgens mij!

mvg

DSBRamp
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 mei 2009 19:34

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door DSBRamp »

Hebben jullie allemaal het nieuwe promotiefilmpje van de DSB bank al gezien? Het amateurisme straalt er vanaf.

Klaas Wiltink, die zelf met nadruk zegt dat hij niet in dienst is bij DSB, maar hier wel een zeer dik belegde boterham aan overhoudt, interviewt Hans van Goor, COO raad van bestuur DSB.
Het komt op ons over alsof mama papa interviewt voor het 50 jarig huwelijksfeest van opa en oma o.i.d.
Hebben deze mensen nu helemaal geen mediatraining gehad? Ons is altijd geleerd dat je eerst moet leren watertrappelen voor dat je gaat leren zwemmen in diep water, maar ook dat is naar ons idee nog teveel gevraagd voor de beide heren.

Hans van Goor laat hierin weten, dat reeds een aantal mensen een aanbieding hebben ontvangen van DSB. Voor zover wij hebben kunnen nagaan klopt dit. Echter blijken het aanbiedingen te zijn die wederom in het voordeel zijn van DSB of aanbiedingen waarop DSB wel uit de knip moet maar nog enigzins de schade beperkt houden. In ieder geval zijn het ons betreft aanbiedingen die kant nog wal raken.

Dan Klaas Wiltink, naar eigen zeggen niet in dienst bij DSB, maar overal waar iets te gebeuren staat wat betrekking heeft op DSB, staat Klaas voorop. Wat is dan de relatie tussen hem en Scheringa? Zou het liggen in het feit dat beide in het verleden veldwachter waren? Of zijn het de mooie facturen die Klaas Wiltink aan DSB mag sturen en waarom mag hij die dan sturen? Het zullen wel altijd vraagtekens blijven, maar een ding is zeker, Klaas Wiltink bemoeit zich met veel zaken die DSB aan gaan.

DSB Ramp
www.dsbramp.nl

bob27
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 apr 2009 11:18

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door bob27 »

heeft iemand de link waar het filmpje staat

Rense
Berichten: 285
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:23

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Rense »

@bob27

http://www.dsbbank.nl/over-dsb-bank/dsb ... rderingen/

@DSB ramp

Klas Wilting is de persvoorlichter van DSB Bank

DSBRamp
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 mei 2009 19:34

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door DSBRamp »

Ja dat weet ik. Klaas Wiltink was ook persvoorlichter van de Amsterdamse politie en nu is hij dat van DSB. Echter houdt hij bij hoog en laag vol dat hij niet in dienst is van DSB.

Veldwachters onder elkaar misschien?

Oh ja, bezoek ook eens www.dsbramp.nl

Groet DSB Ramp

Mamavan4
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 jan 2009 14:36

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Mamavan4 »

Hoi Allemaal ik zal mij even voorstellen wij zijn een jong gezin met 4 kinderen zijn vorig jaar in zee gegaan met de DSB wij zijn hier door helemaal kapot gegaan ,de aanvraag schuld hulp loopt en de afspraak met de advolcaat staat Bedankt piet ! Van stichting PAL . bij ons is het nu zo ver dat wij ons huis hebben moeten verkopen en met een berg schuld blijven zitten !
Ik kan jullie een ding zeggen blijf er voor knokken je staat in je recht ! En ik ben al sinds augustus 2008 met de dsb in de weer maanden van het kastje naar de muur gestuurd zonder resultaat . tot ik dus in aanraking kwam met piet koremans van PAL na maanden zonder resultaat nu in de snel trein onderweg om de DSB een flinke dreun te geven ! wij zijn benaderd door een TV zender en Zullen a.s mandag dan ook om 19.00 in het nieuws zijn ooohh en toen de dsb dat hoorde konden ze me ineens wel bellenvoor een passende oplossing (wat ruim 50.000 kwijtschelden?!?dat is onze enigste redding! )dat doen ze niet en ik trap niet meer in de praatjes van de DSB ! :!: BESTE MENSEN TEKEN NOOIT DE AKTE VAN CESSIE JE TEKENT DAN JE FINANCIEELE STROP !! KIJK UIT VOOR HET INCASSO BUREAU VAN DE DSB INSPEKTRUM (NOEMEN HET EEN BUITENDIENST MEDEWERKER!! OM DE PROBLEMEN TE BESPREKEN EN OP TE LOSSEN ECHT NIET DUS JA VOOR HUN GELD LA! !! :!: Wil je weten hoe of wat Maandag Neem contact op met Piet! Suc6 en Mattie zit jij ook op grootgezin budgettips wspn/Schuld hulp ?
Toch iedereen fijn weekeind en samen komen we er wel !
[/u][/i][/b]

Mamavan4
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 jan 2009 14:36

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Mamavan4 »

Kots misselijk wordt ik er van zoals ik al zij wij zitten in de schuld hulp door DSB zij hebben nu al meerdere malen een voorstel gehad en gaan er niet op in!! dus willen ze wel mensen met financieele problemen helpen !! NEE DUS!

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door mattie »

Hoi Mamavan4.
Wat erg weer dit!!
Nee..ik zit niet in de schuldhulp(nog)niet nodig.
Mijn verhaal heb ik geschreven op www.dsbramp.nl onder de naam Riet(was hier al in gebruik!)En op PAL.
Jij en andere mensen die het water aan de lippen hebben zijn ook de reden dat wij samen een vuist moeten maken...en DSB laten weten dat wij het NIET meer pikken.
Ik zing het nog even uit...maar velen hebben die tijd niet meer...daar strijd ik ook voor.
Dit onrecht moet ophouden..Nu
Volhouden mamavan4..je bent niet alleen.
Groeten Mattie

Mamavan4
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 jan 2009 14:36

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Mamavan4 »

Ons verhaal staat nu ook op www.DSBramp.nl
groetjes Mas

bob27
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 apr 2009 11:18

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door bob27 »

ik ga die wiltiing maar eens een mailtje sturen over de zaken die hier worden besproken, hij zal het wel weten maar dan kan hij nooit meer zeggen dat hij het nooit heeft geweten.ik heb zijn mailadres van zijn website [email protected]

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door mattie »

Daar heb ik ook wel eens aan gedacht bob27
Maar zou het wat uithalen?
Naar mijn idee is Wilting net.. zo niet nog meer gewetenloos als de rest.
Hij geeft zijn volledige mederwerking aan al de zieke smerige spelletjes die gespeeld worden door deze boeven.
Hij was en blijft misdaad voorlichter.
Groeten Mattie

bob27
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 apr 2009 11:18

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door bob27 »

ja inderdaad mattie, maar naar een hele avond hard werken en na te denken over van alles wat met mij ****** maken heeft wil ik het gewoon van me afschrijven, gewoon uit het hart en dat hij weet dat hij voor die boevenbende werkt en heb hem net gemailt hoe ik het zie en mischien doet hij er niks mee maar hij kan later nooit zeggen, ik heb het niet geweten
groet

Rense
Berichten: 285
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:23

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Rense »

@mamavan4
Ben erg benieuwd in welk programma je komt.
In ieder geval veel succes.....

@mattie
Ik heb gezien dat je onze vakpers ook hebt gevonden
www.amweb.nl
Goeie zaak om ook hier je verhaal te laten horen.
Staat regelmatig iets op van DSB.
Dan wordt het ongetwijfeld ook door de AFM gelezen.

Succes..

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Bob, hij weet wel waar hij voor werkt hoor, het is net z'n boef! Maar blijf die lui gewoon lastig vallen, schrijf de frustratie maar van je af.
Alleen en dat ben ik met Mattie eens, 't zal hem niet raken, volgens mij is het beter als jullie weer met z'n alle een mail sturen naar Radar en AFM, daar worden jullie klachten serieus genomen. Ze doen heel veel beloftes nu. En hij weet echt wel wat er hier allemaal wordt geschreven!
mvr.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door mattie »

Ik doe mijn best Rense..niet alleen voor mijzelf..maar ook voor de vele andere gedupeerden.
Als je sommige vehalen leest..dan kan ik zo boos worden.
Omdat je weet dat het klopt..je weet dat het zo gebeurd is..je hebt het zelf ondervonden.
Zelf ben ik nog niet eens het ergst af(in vergelijk met anderen)maar ik zal blijven schrijven over deze misstanden..overal..tot ze de wereld uit zijn(ijdele hoop ik weet het)
Maar dit moet in ieder geval stoppen.
Groeten Mattie

Mamavan4
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 jan 2009 14:36

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Mamavan4 »

Hoi Mattie Mag ik jou prive mail? of Telefoon nummer dan kunnen we het een en ander uitwisselen (wil nog niet dat de dsb hier lucht van krijgt) Groetjes

Arjan de Boer
Berichten: 77
Lid geworden op: 04 mei 2009 09:53

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Arjan de Boer »

Waarom sturen jullie niet rechtstreeks een mail naar enkele leden van de tweede kamer. Niet uit de VVD stal maar bv Diederik Samson of de heer Depla. Mail adressen staan gewoon op de site van de tweedekamer.nl

ww00ww
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 mei 2009 16:22

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door ww00ww »

Hoe meer ik me erin verdiep, hoe pissiger ik wordt. heb alles nagegeken. een 1ste en tweede hypotheek ter waarde van 148.000 euro. Waaraan vast twee OVR's één WCP en twee kapitaalverzekeringen, en dan denk ik dat als ik alles goed lees, nog niet eens slechter af ben dan sommige mensen op dit Forum.

Heb geprobeerd gisteren mijn klacht via de klachtenregeling van de DSB bank in te dienen, heb hem wel 20 keer proberen te versturen, maar geen succes, telkens foutmelding dat ik iets vergeten ben, ben het echt niet hoor !! zal wel nieuwste trucje zijn.

Ik las ergens met zijn alle naar Wognum voor het hoofdkantoor, lijkt mij geen verkeerd plan, en ga nu vechten voor mezelf, voor de andere gedupeerden en om toekomstige slachtoffers te voorkomen.

Ik ben boos heel erg boos, ze hebben mij destijds niet het beste advies gegeven en informatie onthouden. Alleen om de eigen zaken te vullen, een bank heeft toch ook een sociale functie.

Mochten het management van de DSB dit lezen: Heren en Dames, schaamt U, en zit dit recht.

Overigens wat wel apart is door al die polissen, ben invalide of dood meer waard dan nu, als Cardif tenminste uitbetaald wat ook al niet echt soepel verloopt

Gesloten