LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is de Kirby werkelijk zo goed?
-
Re: Is de Kirby werkelijk zo goed?
Al sinds 1995 ben ik een tevreden Kirby gebruik(ster)er.
Ik heb hem niet nieuw gekocht maar tweedehands voor een fractie van de nieuwprijs. Omdat ik weet hoe je hem in en uit elkaar haalt heb ik geen problemen met alle toepassingen. toen ik hem ging kopen waren de mensen van wie hij was verbaast over alle mogelijkheden. Mijns inziens wordt er te weinig aandacht besteed aan de kennisoverdracht hoe je een Kirby gebruiken moet. Jammer, maar daardoor benut men niet alle mogelijkheden en is hij idd veel te duur voor de dagelijkse stofzuigbeurt.
Ik vind het heerlijk dat hij een grote stofzak heeft, met 3 langharige katten moet ik er niet aan denken een stofzakloze te hebben die je wekelijks moet leegmaken of uitkloppen. Ik weet gewoon dat als ik heb "geKirby'd" ik mijn huis goed heb schoongemaakt en daar gaat het toch om?
Ik heb hem niet nieuw gekocht maar tweedehands voor een fractie van de nieuwprijs. Omdat ik weet hoe je hem in en uit elkaar haalt heb ik geen problemen met alle toepassingen. toen ik hem ging kopen waren de mensen van wie hij was verbaast over alle mogelijkheden. Mijns inziens wordt er te weinig aandacht besteed aan de kennisoverdracht hoe je een Kirby gebruiken moet. Jammer, maar daardoor benut men niet alle mogelijkheden en is hij idd veel te duur voor de dagelijkse stofzuigbeurt.
Ik vind het heerlijk dat hij een grote stofzak heeft, met 3 langharige katten moet ik er niet aan denken een stofzakloze te hebben die je wekelijks moet leegmaken of uitkloppen. Ik weet gewoon dat als ik heb "geKirby'd" ik mijn huis goed heb schoongemaakt en daar gaat het toch om?
Natuurlijk is de Kirby goed daar is geen twijfel over.
Alleen de prijs is niet goed daar is ook geen twijfel over.
Alleen de prijs is niet goed daar is ook geen twijfel over.
Beste mensen.
Op het moment, dat je een verkoper langs laat komen, dan weet je dat hij of zij je iets probeert te verkopen. Verschillende mensen die ik ken hebben zo'n apparaat en om eerlijk te zijn vind ik het een prachtige functionele machine. Een paar dagen geleden heb ik ook een verkoper langsgehad. Nou ik heb dus echt geen 30, 60 of 90 vieze filtjes gezien. 2 maar. Ik kreeg een goede gedegen uitleg en kon op mijn bijna niet schoonmaakbare laminaat vloer een duidelijk verschil zien. Ik zit niet in de financiële situatie, dat ik me een apparaat met toebehoren kan veroorloven voor 3500+ euries, maar ben van het apparaat zeker onder de indruk. Ik denk dat zo'n prijs idd ook wel een beetje het Ferrari effect geeft, maar het is beter dan een "gewone" stofzuiger en kan ook meer. Dat het dan zoveel duurder is, vind ik ook wel wat te zot.
Ik kan iig niet zeggen, dat ik het gevoel had, dat me iets door de strot werd geduwd. En dan nog vind ik, dat je als mens er altijd zelf bij bent. Als je iets niet wilt, maar toch ja zegt, kun je altijd overwegen een assertiviteitstraining te volgen of zo :p
Groet,
Albert.
Op het moment, dat je een verkoper langs laat komen, dan weet je dat hij of zij je iets probeert te verkopen. Verschillende mensen die ik ken hebben zo'n apparaat en om eerlijk te zijn vind ik het een prachtige functionele machine. Een paar dagen geleden heb ik ook een verkoper langsgehad. Nou ik heb dus echt geen 30, 60 of 90 vieze filtjes gezien. 2 maar. Ik kreeg een goede gedegen uitleg en kon op mijn bijna niet schoonmaakbare laminaat vloer een duidelijk verschil zien. Ik zit niet in de financiële situatie, dat ik me een apparaat met toebehoren kan veroorloven voor 3500+ euries, maar ben van het apparaat zeker onder de indruk. Ik denk dat zo'n prijs idd ook wel een beetje het Ferrari effect geeft, maar het is beter dan een "gewone" stofzuiger en kan ook meer. Dat het dan zoveel duurder is, vind ik ook wel wat te zot.
Ik kan iig niet zeggen, dat ik het gevoel had, dat me iets door de strot werd geduwd. En dan nog vind ik, dat je als mens er altijd zelf bij bent. Als je iets niet wilt, maar toch ja zegt, kun je altijd overwegen een assertiviteitstraining te volgen of zo :p
Groet,
Albert.
Hallo,
Ik heb daarstraks een tel. gekregen van een vriendelijke dame die vroeg of we reklame voor de Kirby wilden maken. Om een lang verhaal kort te maken, ze openen een nieuw filiaal bij ons in de buurt en willen reklame maken via mond aan mond. Ze komen maandagavond een voorstelling geven en indien we hem goed vinden krijgen we hem gratis. In ruil moeten we dan verder vertellen hoe goed hij wel is. Ik vond dit wel een ok idee tot ik op net heb gezien hoe duur die Kirby is. Nu vertrouw ik het niet meer echt. Waarom gratis zo'n duur toestel geven in ruil voor een beetje reklame?
Ik heb daarstraks een tel. gekregen van een vriendelijke dame die vroeg of we reklame voor de Kirby wilden maken. Om een lang verhaal kort te maken, ze openen een nieuw filiaal bij ons in de buurt en willen reklame maken via mond aan mond. Ze komen maandagavond een voorstelling geven en indien we hem goed vinden krijgen we hem gratis. In ruil moeten we dan verder vertellen hoe goed hij wel is. Ik vond dit wel een ok idee tot ik op net heb gezien hoe duur die Kirby is. Nu vertrouw ik het niet meer echt. Waarom gratis zo'n duur toestel geven in ruil voor een beetje reklame?
Niet doen! Waarom zou je reclame maken voor een product dat je niet kent?
Enne....gratis bestaat niet in dit land, addertjes onder gras wel!
Enne....gratis bestaat niet in dit land, addertjes onder gras wel!
-
Gratis demonstraties klopt wel, maar een gratis Kirby? Ik verkoop zelf (o.a. gereviseerde) Kirby's (v.a. een schappelijke prijs) en heb er ooit één keer 1 weggegeven, maar dat was voor een goed doel. Het lijkt me dus niet kunnen. Verder vindt ik het jammer dat telkens de naam Kirby zo vervuilt wordt. Het lijkt wel alsof iedereen die maar wil Kirby's kan demonstreren en verhandelen. En maar zeggen dat men van Kirby is?! Oplichting is overigens iets anders dan te veel betalen voor iets wat elders goedkoper kan.
Verschillende reparatie/servicekantoren maken elkaar ook zwart om zo klanten te winnen. Maar dat gebeurd helaas in heel veel branches.
Verschillende reparatie/servicekantoren maken elkaar ook zwart om zo klanten te winnen. Maar dat gebeurd helaas in heel veel branches.
-
das wel een héle mooie aanbieding, stuur ze bij mij ook maar langs voor een gratis nieuwe.
Vaak is het idd; als het té mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat ook zo!
Ben wel nieuwsgierig naar de afloop.
Vaak is het idd; als het té mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat ook zo!
Ben wel nieuwsgierig naar de afloop.
Kwam jong gastje bij ons aanbellen, zo het type ideale schoonzoon. Ik heb hem binnengelaten maar voor hij kon uitpakken heb ik gevraagd wat nu eindelijk de bedoeling was. Ik legde uit dat men aan de tel. had gezegd dat ik een gratis Kirby kreeg in ruil voor mond aan mond reclame en dat ik het, rekening houdende met de kostprijs, heel ongeloofwaardig vond klinken. Hij wist niet waar hij het had, hij kwam alleen maar een gratis demo doen. Heb hem toen gezegd dat ik in geen geval iets zou aankopen en dat hij die demo niet moest geven. Ik wilde zijn tijd daar niet mee verspillen want dat vind ik nog het ergste, ze laten hem helemaal vanuit Merksem naar Puurs rijden om daar iets te gaan doen dat helemaal niet afgesproken was. Daarbij komt dan nog dat hij de volle laag zou krijgen als wij niet zo'n vriendelijke mensen waren geweest
-
Zo gaat het wel vaker, mensen worden gebeld met allerlei lokkertjes om ja te zeggen voor een demonstratie en eenmaal binnen willen ze wel heel graag de machine verkopen. Uiteindelijk trekt iedereen aan het kortste eind, de verkoper geen koop (geld) en de andere partij geen Kirby. Wie slim is koopt er gewoon 1 op marktplaats of zo. Ze staan voplop te koop voor een heel stuk minder dan de officiele prijs.
Jammer dat er niet eentje achtergelaten werd om reclame mee te maken, had ik ook wel voor ze willen doen, haha.
Jammer dat er niet eentje achtergelaten werd om reclame mee te maken, had ik ook wel voor ze willen doen, haha.
KIRBY RULEZZZZZZZZZZZ!!!!!
Laatst gewijzigd door robin0299 op 16 jun 2009 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
En heb je je speciaal geregistreerd om deze nutteloze bijdrage met ons te delen?zijn ogen in zn r**t zitten
Ieder weldenkend mens is er inmiddels wel van overtuigd dat "je speeltje" te duur is, niet beter is dan een gewone Miele/Philips zonder thuis lastig gevallen te worden door een verkoper die niet weet wat ie aan het doen is....
3500 euro voor een stofzuiger? Knettergek ben je als je daarin trapt!
Oja, bespaar je de moeite om te reageren, ik heb gezegd....
hoi
Laatst gewijzigd door robin0299 op 16 jun 2009 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
robin0299
Wat een vreemde posting???
Alhier zijn ook vakmensen aanwezig.,zoals ik
Niemand moet mij vertellen dat de kirby qua prijs kwaliteit in verhouding staat.
Dan slaat u nml de plank volledig mis.
Kirby is okay maar de prijs staat niet in verhouding ten opzichte van andere stofzuigers zoals bv numatic en doucy.
Domme posting.
T
Wat een vreemde posting???
Alhier zijn ook vakmensen aanwezig.,zoals ik
Niemand moet mij vertellen dat de kirby qua prijs kwaliteit in verhouding staat.
Dan slaat u nml de plank volledig mis.
Kirby is okay maar de prijs staat niet in verhouding ten opzichte van andere stofzuigers zoals bv numatic en doucy.
Domme posting.
T
vergeten in afwachting van uw domme antwoord.
Als u lef heeft???
T
Als u lef heeft???
T
je kan geen andere stofzuiger van nilfisk, dyson miele of weet ik veel wat vergelijken met de Kirby. Een Kirby is ook geen stofzuiger maar een multifunctioneel reinigings apparaat....Ze laten toch neem ik aan niet voor niks zien wat jou Miele of what ever laat liggen.....Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn Kirby en kan zeggen dat mijn huis echt schoon is.
Laatst gewijzigd door robin0299 op 16 jun 2009 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
robin0299
Zeker ben ik op de hoogte van de kirby kwaliteiten.
Daar is niets mis mee.
Wel met de aanschaf prijs en de wijze hoe deze op de markt wordt gebracht .
Als stofzuiger is het helemaal niets kan niet in de schaduw staan van oa numatic en doucy.
U is reclame aan het maken waarom??
T
Zeker ben ik op de hoogte van de kirby kwaliteiten.
Daar is niets mis mee.
Wel met de aanschaf prijs en de wijze hoe deze op de markt wordt gebracht .
Als stofzuiger is het helemaal niets kan niet in de schaduw staan van oa numatic en doucy.
U is reclame aan het maken waarom??
T
Ik maak geen reclame, ik ga in tegen alle negativiteit op dit forum. Als stofzuiger doet de Kirby het zeker beter dan Numatec. Veel mensen hier doen alsof de testen met filters bedrog zijn, hoe kan het bedrog zijn als je er met je eigen ogen bovenop staat? En ja duur, nou met 1 x met 8 jaar een numatec ben ik ook meer dan 2000 euro kwijt, en heb ik zelfs minder functies. Kun U mij nou uitleggen wat UW Numatec nou zo geweldig doet? Had hiervoor zo een "geweldige" doorzichtige Dyson, nou dat is pas werkelijk troep! En een agresieve verkoper heb ik ook niet over de vloer gehad, het was een geweldig gezellige avond!!
Als stofzuiger doet de Kirby het zeker beter dan Numatec.
Het is numatic.
En daar gaat u al helemaal de mist in.
Geen enkele stofzuiger te koop in dit land heeft een betere/betrouwbare zuigkracht als de numatic nvr 200 ik heb ze in onderhoud die al 20 jaar oud zijn er is er 1 aan het bijkomen en dat is de Doucy., deze moet zich echter nog wel bewijzen.
De kirby is zeker geen stofzuiger en als een gedupeerde dit merk toch promoot dan heb ik daar mijn bedenkingen over.
T
Het is numatic.
En daar gaat u al helemaal de mist in.
Geen enkele stofzuiger te koop in dit land heeft een betere/betrouwbare zuigkracht als de numatic nvr 200 ik heb ze in onderhoud die al 20 jaar oud zijn er is er 1 aan het bijkomen en dat is de Doucy., deze moet zich echter nog wel bewijzen.
De kirby is zeker geen stofzuiger en als een gedupeerde dit merk toch promoot dan heb ik daar mijn bedenkingen over.
T
@ VinmoTrading
Toch vreemd dat ik dit op internet lees:
Nieuwe Kirby onderhoudssystemen worden alleen verkocht op locatie door onafhankelijke Kirby distributeurs. Deze zijn gevestigd in: Drachten, Wognum, Amsterdam, Utrecht, Dordrecht en Halfweg. Kirby’s verkocht via het internet zijn geen nieuwe machines en worden niet gedekt door Kirby’s garantieplan
Ik citeer "Kirby’s verkocht via het internet zijn geen nieuwe machines en worden niet gedekt door Kirby’s garantieplan"
Jij verkoopt ze via internet, hoe zit dat?
Toch vreemd dat ik dit op internet lees:
Nieuwe Kirby onderhoudssystemen worden alleen verkocht op locatie door onafhankelijke Kirby distributeurs. Deze zijn gevestigd in: Drachten, Wognum, Amsterdam, Utrecht, Dordrecht en Halfweg. Kirby’s verkocht via het internet zijn geen nieuwe machines en worden niet gedekt door Kirby’s garantieplan
Ik citeer "Kirby’s verkocht via het internet zijn geen nieuwe machines en worden niet gedekt door Kirby’s garantieplan"
Jij verkoopt ze via internet, hoe zit dat?
-
Mijn bedrijf verkoopt idd nieuwe Kirby's via het internet. Hoe, wat en waarom staat op mijn website (anders blijf ik het uitleggen) Wat men elders zegt klopt dus niet helemaal.
@toolboy,
Wij bieden mensen een Kirby stofzuiger aan voor een prijs waar je meerdere Numatics voor kunt kopen. En ja, ik ruil ook Numatics en Dysons in! Als een klant met een Numatic bijvoorbeeld overweegt de vloerbeddeking te vervangen omdat het vies is van het stof, zand en inloop....en de Kirby krijgt het wél schoon?! Wat doe je dan? Veel geld uitgeven aan een nieuw tapijt en weer verder stofzuigen met je Numatic? Of ga je het stofzuigen en shampoorallen met je eigen Kirby. Het is maar net hoe je er tegenaan wil kijken.
Maar het lijkt wel of je hier alleen mag reageren als je niet te spreken bent of Kirby. En ben je tevreden, dan werk je vast voor Kirby en maak je reclame!
Nou, ik heb al 12 jaar een Kirby en ben tevreden! Er is voor mij geen betere! Ik heb vele 1000den klanten die óók tevreden zijn, en die lekker schoonmaken met hun Kirby. Ze hebben er meer tot soms véél meer geld voor over om "zo" schoon te maken ipv met een willekeurig ander merk. Hoe belangrijk is "de prijs" nog als je van mening bent dat een numatic of what ever naar jou idee geen goed apparaat is.
@toolboy,
Wij bieden mensen een Kirby stofzuiger aan voor een prijs waar je meerdere Numatics voor kunt kopen. En ja, ik ruil ook Numatics en Dysons in! Als een klant met een Numatic bijvoorbeeld overweegt de vloerbeddeking te vervangen omdat het vies is van het stof, zand en inloop....en de Kirby krijgt het wél schoon?! Wat doe je dan? Veel geld uitgeven aan een nieuw tapijt en weer verder stofzuigen met je Numatic? Of ga je het stofzuigen en shampoorallen met je eigen Kirby. Het is maar net hoe je er tegenaan wil kijken.
Maar het lijkt wel of je hier alleen mag reageren als je niet te spreken bent of Kirby. En ben je tevreden, dan werk je vast voor Kirby en maak je reclame!
Nou, ik heb al 12 jaar een Kirby en ben tevreden! Er is voor mij geen betere! Ik heb vele 1000den klanten die óók tevreden zijn, en die lekker schoonmaken met hun Kirby. Ze hebben er meer tot soms véél meer geld voor over om "zo" schoon te maken ipv met een willekeurig ander merk. Hoe belangrijk is "de prijs" nog als je van mening bent dat een numatic of what ever naar jou idee geen goed apparaat is.
Laatst gewijzigd door Vinmo Trading op 08 jul 2009 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.