Ik woon vanaf 2005 in deze woning waar ik nu woon.
Sinds die tijd heb ik al last van mijn buren en hun kinderen.
Er wordt vreselijk met de deuren gesmeten dat mijn ramen gescheurd zijn.En dat gaat niet 1x per dag maar 20x achter elkaar.
Er wordt in het portiek geplast,mijn naambordje hebben ze al van mijn deur af gehaald.Ik los dat nu op met stickers die worden bijna elke dag van mijn deur af gehaald door die kinderen.Enals ik het dan zie en er wat van zeg dan hebben ze het niet gedaan terwijl ze ermee in de handen staan.
Mijn post wordt door die kinderen uit mijn brievenbus gevist en dat ligt dan gescheurd in de portiek.
We wonen met zijn tweeen in het portiek wat een gesloten portiek is.Alleen hun en ik kunnen erin.De trap wordt regelmatig geblokkeerd door troep van hun.
Ik ben al ontelbare keren bij hun aan de deur geweest,heb de kinderen aangesproken,maar danstaan zeje midden in je gezicht uit te lachen.
Ik ben ontelbare keren bij de woningbouw geweest.De politie en buurtbemiddeling is ook geweest.Bij de politie staan de kinderen bekend dat ze de buurt terroriseren.
Maar het gaat een dag goed dan begint het weer.De woningbouw doet niets.Ze komen alleen maar dan ga je maar verhuizen.
Dat vertik ik.Maar voordat dit uit de hand gaat lopen weten jullie advies?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overlast van de buren
Re: overlast van de buren
Zijn het Finnen ?
@Sjoegel:Zijn het Finnen ?
Waar slaat dat nu weer op? En ja, ik weet heel goed wie je met Finnen bedoeld.
Want dan weten we meteen waar de TS zijn heil moet zoeken...PVV?
En die zijn ook niet zaligmakend...
Dus: on topic svp
Ik vraag het niet aan jou Machtold. Ik heb als het finnen zijn een goede oplossing die ze begrijpen En dat heeft niets met de pvv te maken die worden er ook overal bijgesleept.
-
ik woon in mijn woning vanaf 2000 het is een leuke wijk was er altijd rustig tot 2 jaar geleden mijn buren er in trok naast me een moeder met 1 kind ze doet niet anders dan gillen tegen het kind heb sinds kort een afdak gebouwd mocht van de woningbouw wat gebeurt er harde muziek-stenen op het afdak treiterijen ga zo maar door 3 keer geklaagd bij lescaut woningbouw en raad eens ze doen er niets aan wij worden getteroriseert door haar hier op het plein zien liever dat ze weg gaat hier want iedereen heeft last van haar wat kunnen wij hier aan doen graag jullie raad wij zijn radeloos we kunnen nergens terecht niet bij de woningbouw en ook niet bij de politie HELPPPPPPPPP
bent u de enige die overlast heeft? zo niet zou ik een handtekeningenaktie opstarten en al die handtekeningen inleveren bij de gemeente, bij de woningbouwstichting en de politie. Dan moeten ze er iets mee doen! desnoods naar het juridisch loket voor verder advies!
Het is lekker makkelijk voor de woiningbouw om het probleem bij de bewoners neer te leggen door te zeggen dan verhuist u maar.
Het is lekker makkelijk voor de woiningbouw om het probleem bij de bewoners neer te leggen door te zeggen dan verhuist u maar.