LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over JVC hifi microset UX-G37

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Bart4
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 dec 2007 15:50

Klacht over JVC hifi microset UX-G37

Ongelezen bericht door Bart4 »

Ik heb begin van dit jaar een JVC hifi microset type UX-G37 gekocht en deze maakt vanaf het begin al een hoog piepend geluid wat afkomstig is uit de set (dus niet uit de speakers).
Kan iemand mij vertellen wat de oorzaak kan zijn en hoe dit probleem is op te lossen, want ik slaap er slecht door??

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,
Bart

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Klacht over JVC hifi microset UX-G37

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Geen idee. Maar als hij van het begin van dit jaar is zit er toch gewoon garantie op ? Terugbrengen naar de winkel dus..

Bart4
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 dec 2007 15:50

Re: Klacht over JVC hifi microset UX-G37

Ongelezen bericht door Bart4 »

Ik ben terug geweest maar had helaas de doos niet meer dus ik kon deze niet meer retour doen. Wel hoorde ik dat dit geluid bij een andere set ook was en de verkoper zei dat dit vaker bij JVC apparatuur voorkomt.
Wat zou ik nu nog kunnen doen?
Bvd

Groet Bart

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: Klacht over JVC hifi microset UX-G37

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Zonder doos heb je recht op een reparatie. JVC is een zeer coulant bedrijf. En dat dit vaker bij JVC voorkomt is mij niet bekend. Dus terug naar de winkel en laten nakijken door een servicecentra.

Bart4
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 dec 2007 15:50

Re: Klacht over JVC hifi microset UX-G37

Ongelezen bericht door Bart4 »

Thanx audiofreak1! :)
Ik heb reactie van JVC voor indd een servicecentra.
Is het normaal dat ik dan kosten moet betalen om het op te sturen door de winkel, want hoort dit niet onder de garantie te vallen??

Groet Bart

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: Klacht over JVC hifi microset UX-G37

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Je hoeft onder garantie geen kosten te betalen. Als medewerker in een wit/bruingoed winkel sturen wij het app op onze kosten op. Garantie= garantie en die is 2 jaar bij JVC. Succes.

stofzuigertje

Re: Klacht over JVC hifi microset UX-G37

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als het winkel model dit ook heeft had U dit vooraf moeten horen.

Als het ook zonder dit geluid kan net zolang ruilen tot het goed is.
Eventueel zonder die doos het winkel model nemen en Uw inleveren.

Tot een half jaar heb je recht op goed product, en dus ook zonder doos, maar met is meestal makkelijker.

Als je zonder doos iets ter reparatie aanbied is transport schade voor Uw eigen risico.

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Klacht over JVC hifi microset UX-G37

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Ten eerste die winkel moet het gewoon helemaal kosteloos regelen, doos of geen doos. Gewoon op laten sturen.

Ten tweede :
Als je zonder doos iets ter reparatie aanbied is transport schade voor Uw eigen risico.
Dit is natuurlijk onzin. Je levert het app. in en je hoort een afgiftebewijs te krijgen. Daar moet o.a. op staan in welke staat hij ingeleverd is. Als hij beschadigd terug komt kun je bewijzen dat die schade er niet was toen je hem inleverde en mag de winkel met een oplossing komen.
Maar dit zal waarschijnlijk helemaal niet aan de orde zijn.
Succes

Gesloten