Hallo,
Afgelopen week heeft het kookpunt zich bij mij bereikt. Rond eind april (20e) ging ik mijn abonnement verlengen. Vrij vroeg(abonnement loopt tot september), maar het kon al en had leuke telefoon gezien. De HTC Touch Diamond. Ik die telefoon besteld bij een abonnement van 22.50 met internet erbij. Ik een week later een mail gestuurd of die telefoon nog kwam en de vraag hoe het zit met de internetblox, aangezien die al aangesloten was en ik er nog geen gebruik van maak. Krijg ik 2 dagen later een mail terug met door hun geconcludeerd dat de telefoon er niet is en dat ik het geld voor het internet terug kan vragen, tenzij ik er geen gebruik van maak. Maar geen antwoord op de vraag waar mijn telefoon blijft. Ik toch maar naar de klantenservice gebeld en gevraagd waar die telefoon blijft. Krijg ik te horen dat die telefoon niet meer in voorraad is (niets gezien op de site en nu nog niet!!!) en dat ze niet weten wanneer hij wel komt. Normaal krijg je hier bericht van, heb natuurlijk weer niets te horen gekregen.... De keus of ik de verlenging wilde annuleren of een andere telefoon wilde hebben.
Ik natuurlijk voor een andere telefoon gekeken, zag ik de htc touch pro, maar wel bij een abonnement van €35 euro. Ik denk, trek de stoute schoenen aan en vraag of ik hem bij een abonnement kan krijgen van €27.50, aangezien ik vaak wel over mijn tegoed zit, maar dan wil ik niet betalen voor het toesten €77). De beste jongen aan de telefoon geeft aan dat hij even moet overleggen. Na overleg blijkt dat hij het mij zo mag aanbieden. Hij zou alles in orde maken en mij een mail sturen. Ik weer gewacht op de mail en na 2 dagen bel ik toch maar weer de klantenservice. En ja hoor ik krijg te horen dat dit nooit aan mij aangeboden had mogen worden. Tja wat zeg je dan?? Vraag die kerel of ik nog weet met wie k gesproken had, zou hij er op aangesproken worden, Nouja zeg, WAT HEB IK DAAR NOU AAN!!! Ik natuurlijk hardstikke pissed en gezegd dat ze die verlenging maar moeten annuleren. Tja als het zo moet dan niet. Moet gewoon tot 2 keer toe achter hun reet aan lopen om erachter te komen hoe het zit.
En nu het rare ook nog, het zijn 0800 nummer (zouden gratis zijn) Kijk ik hoeveel tegoed ik nog heb, heb ik al €14 verbeld!! en dat tot 6 mei jaja dat heb ik nog nooit gehad. Ik heb in die tijd alleen een paar smsjes verstuurd (heb verdubbelaar) dus kost nog geen euro en misschien voor 2 euro verbeld. Hoe zou het toch komen. Weet niet waar ze mee bezig zijn, maar ze zijn het flink aan het verprutsen!!
Mag dit allemaal zomaar??
Sorry voor het lange verhaal!!
Groetjes Christel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone komt afspraken niet na
-
Re: Vodafone komt afspraken niet na
@chrissienmgn
Stuur me even een mailtje met je mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com
Jan
Vodafone Web Relations
Stuur me even een mailtje met je mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com
Jan
Vodafone Web Relations