LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Vodafone naar Hi loopt de soep in!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sergiot
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2009 01:07

Van Vodafone naar Hi loopt de soep in!

Ongelezen bericht door sergiot »

Hej hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij informatie kan geven over het volgende waar ik mee zit?

Vorig jaar oktober 2008 besloot ik om mijn abonnement bij vodafone op te zeggen en over te stappen naar Hi van KPN.

Dus ik ben naar de Ritel gegaan bij ons in de stad en heb met de verkoper in de winkel een abonnement uitgekozen wat me beviel.

De verkoper vulde allerlei papieren in met daarbij een kopie van mijn paspoort en bankpasje en legde uit hoe het contract ervoor mij uitzag.

Alles in orde en helemaal duidelijk, ik wilde mijn nummer meenemen en dat was op het formulier allemaal ingevuld als mijn abonnement bij vodafone afliep zou mijn nummer op die dag naar Hi van kpn worden overgezet naar mijn nieuwe sim-kaart.

Mijn abonnement bij vodafone zou eigenlijk 5 maanden geleden afgelopen zijn en mijn Hi kpn abonnement ingegaan zijn, ik krijg van Hi rekeningen van 0 euro met mijn naam erop maar niet mijn nummer en mij abonnement bij vodafone loopt nog gewoon rustig door zoals het altijd al was met mijn eigen nummer er nog op.

Ik heb dus gewoon nog mijn oude abonnement die is nooit opgezegt en ik heb een abonnement bij Hi waar ik constant rekeningen van krijg van 0 euro, ik ben al bij de winkel geweest heb vodafone en Hi gebeld maar iedereen tast in het duister.

Eigenlijk ben ik het gewoon helemaal beu niemand komt zijn afspraken na en wil eigenljik van vodafone en kpn af maar ik weet niet wat mijn mogelijkheden zijn in deze situatie?

bjveen
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2009 12:12

Re: Van Vodafone naar Hi loopt de soep in!

Ongelezen bericht door bjveen »

Hallo,

Het zgn Hi Online 0 abbonement "krijg" je van de KPN Hi wanneer je nummerportering hebt aangevraagd en duurt tot dat je nummer daadwerkelijk is omgezet

Let er goed op dat het zgn 0 abbonement van Hi betekend dat je alleen de gebruikskosten betaalt. Opzich niet erg als je het weet, maar wanneer je uitgaat dat het abbonement direct ingaat en je hebt een Hi online abonement ga je flink de "boot" in.

Bart

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Van Vodafone naar Hi loopt de soep in!

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR.
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.

WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: Van Vodafone naar Hi loopt de soep in!

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@sergiot

Stuur me even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan geef ik je z.s.m. duidelijkheid m.b.t. deze vervelende situatie.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Jan
Vodafone Web Relations

Gesloten