LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Selektvracht

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Umut
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2009 14:16

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Umut »

Beste chaosz. Jij komt dus ook uit disctrict Amsterdam-West.
Jouw klachten komen overeen met die van mij.
Ik heb pas gisteren een mail gehad van drogisterij.net dat het pakket retour is binnengekomen.
Ik moet mijn geld nog terugkrijgen.
Anders was ik bijna van plan om aangifte te doen bij de politie wegen diefstal/oplichterij.
Selekvracht is in 3 weken tijd geen een keer langsgeweest, heeft geen een keer een brief achtergelaten en heeft geen een keer bij de buren aangebeld.
Nu krijg ik pas 2 weken later van Selektvracht via de mail antwoord. Volgens hun was/is het de fout van de bezorger. Ze bieden zogenaamd hun excuses.
Als ik mijn geld in een week niet binnen heb, ga ik alsnog aangifte doen bij de politie.

Het is zeer opmerkelijk dat het allemaal in Amsterdam-West gebeurt. Waarom niemand onderzoek naar doet, is mij een vraag. Er zijn zoveel klachten, maar geen enkele instantie doet er wat mee.

Ik wil in de toekomst alleen TNT zien en ik raad iedereen van mijn district aan om geen zaken te doen met Selektvracht.

HuJuh
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 aug 2005 12:48

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door HuJuh »

@ Medregas

Dat is leuk en aardig, maar allemaal excuses die voor mij niet opgaan. Ik heb namelijk helemaal geen kaartjes in de bus gehad tot de laatste waarop stond dat hij het 4 keer heeft proberen aan te bieden. Maar dan had ik dus al 3 briefjes moeten hebben. En ik had er niet één!

Daarnaast heb ik nog op verschillende dagen het nummer op dat briefje gebeld en de voicemail ingesproken, maar kennelijk is terugbellen teveel moeite.

Daarnaast heb ik contact gehad met Bobshop en die heeft een hele berg aan klachten bij Selektvracht gedeponeerd over de regio Amersfoort. Dus nee, de schuld ligt dit keer gewoon bij Selektrvracht Amersfoort en niet bij de zogenaamd stofzuigende consument of slecht werkende deurbel.

Overigens heb ik het pakketje via de TNT wel in goede orde gekregen.

Bluehorse
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2006 19:28

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Bluehorse »

Selektvracht had vorige week een pakketje uit Engeland bij mij aangeboden. Briefje in de bus dat ze het de volgende dag nog eens zouden proberen. Die dag was ik er ook niet maar er lag wel weer een briefje in de bus dat ze het de dag erna weer zouden proberen. Maar de derde dag kwam er niets en de dagen erna ook niet. Dus na een week naar Selektvracht gebeld. Daar zeiden ze dat het waarschijnlijk na de tweede keer maar terug was gestuurd naar de afzender, maar zeker wisten ze het niet want er stond niets in het systeem. Ik vind dat onbegrijpelijk. Selektvracht doet blijkbaar maar wat en registreert klaarblijkelijk niks. Ze maken spullen van mensen zoek maar reageren volstrekt ongeinteresseerd alsof ze er niks mee te maken hebben. Hoe kan zo'n club blijven bestaan vraag ik me af...

HuJuh
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 aug 2005 12:48

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door HuJuh »

Nou, bij ons was het vandaag wederom raak met de Selektvrachtprutsers uit Amersfoort.

We hadden een pakket besteld bij Wehkamp en ook meteen betaald. 12 januari was het aangeboden en 15 januari lag er een bon in onze bus. Wij dachten dat dit gewoon een uitdraai was van de rekening.
Afgelopen maandag gebeld met Wehkamp over het pakket en die zeggen dat het op 12 januari was aangeboden en dat we het elk moment kondern verwachten.
Vandaag lag er weer geen briefje in de bus en ik vond het wel lang duren. Dus net gebeld met Wehkamp en die hadden van Selektvracht doorgekregen dat het pakket was afgeleverd. Nou, wederom niet bij ons dus.
Van Wehkamp krijgen we ons geld terug, we konden de bestelling ook opnieuw plaatsen (kostenloos), maar dan zou het weer met Selektvracht komen. Dat dus nooit meer.
Overigens wilde ik zowiezo al geen zaken meer doen via Selektvracht, maar ik dacht dat het met DHL kwam. Helaas niet dus.

Daarna Selektvracht hoofdkantoor gebeld. Erg vriendelijk te woord gestaan door de juffrouw daar! Eerlijk is eerlijk. Ze heeft de klacht genoteerd, maar vroeg me of ik het ook nog schriftelijk wilde indienen. Dat ga ik zeker doen!
Ik heb ook het telefoonnummer gekregen van het depot hier in de buurt (schijnt in Nijkerkerveen te zitten!?) en dat heb ik van 17:00 tot 17:30 non stop gebeld. Maar zoals de vorige keer ook al het geval was: geen antwoord.

Van mij mag die mafkees van Selektvracht hier op staande voet ontslagen worden. Ik hoop dat mijn klachtbrief hier aan mee kan helpen. Die gaat morgen op de bus (moet eerst nog wat afkoelen :wink: ).

Selektvracht NOOIT meer!

Lindaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2009 20:01

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Lindaa »

Ook ik had vandaag (voor de zoveelste keer) een slechte ervaring met Selektvracht Amersfoort. Heb bij de Wehkamp gekozen voor avondbezorging (= na 18.00 uur) en geen bezorging bij de buren (wat ook duidelijk op het pakje staat) en jawel hoor mijn pakje werd voor 18.00 uur bij de buren bezorgd. Het argument tja ze gaan om 17.00 uur rijden vanaf startpunt en als u 1 van de eerste bent ....

Het is zo'n beetje bij elke levering door Selektvrach wel raak, of het ligt in de tuin want er deed niemand open, of er was volgens hun niemand thuis of ze konden ons huis niet vinden (gewoon in een woonwijk), of volgens het postorderbedrijf moet het pas morgen bezorgd worden en niet vandaag enz enz

:roll:

Bluehorse
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2006 19:28

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Bluehorse »

Bij mij was het trouwens niet in Amersfoort maar in Maastricht. Net zo onbetrouwbaar. Tegen iemand anders in de flat die een pakketje niet had ontvangen had Selektvracht gezegd dat ze het bij buren hadden afgeleverd, maar bij welke, dat wisten ze niet. Ik krijg ondertussen de indruk dat Selektvracht gewoon wat bijverdient door pakketjes achterover te drukken!

Jackyass
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2009 12:32

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Jackyass »

ik ben ook niet tevreden over selektvracht. vorige week zou een pakje worden bezorgd niet gebeurt dus gebelt en ze zeggen dat de bezorger 2 keer langs is geweest maar dat kan want ik was heel de week thuis dat ook tegen hun gezegt en ze gaan het uitzoeken en dat duurt 1 1/2 tot 2 weken dus duurt het nog minstens 1 1/2 week voordat ik mijn pakje heb


Jack

prdewaal
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 mei 2007 14:55

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door prdewaal »

Op donderdag 29 januari is er vanuit Duitsland een pakket verzonden met DHL naar ons adres in Amersfoort. Bij navragen met het pakketnummer bij DHL NL bleek dat het door Selectvracht bezorgd zou worden. Op dinsdag 3 februari gebeld met Selectvracht: het zou die dag (dinsdag) bezorgd worden. Hele middag thuis gewacht, maar er wordt niks bezorgd. Op woensdagochtend 4 feb opnieuw gebeld: het zou die dag (woensdag) bezorgd worden. Op woensdagmiddag blijkt bij via Track en Trace van www.dhl.de dat het pakket al afgeleverd zou zijn. Hoewel we weer een hele middag thuisgebleven waren, is er toch echt niks afgeleverd. Opnieuw Selectvracht gebeld: het pakket zou inderdaad afgeleverd zijn, maar ze waren ook al (dus voordat we gebeld hadden!) een onderzoek gestart waar het pakket zou zijn, want ze zijn het kwijt. Het is blijkbaar zowel afgeleverd als kwijt. Nee, ze konden het depot op dat moment niet bereiken.

Wordt vervolgd....

(Bij een eerdere ervaring met Selectvracht hadden ze een pakket bij de buren afgegeven. Alleen hadden ze vergeten ons daarvan op de hoogte te stellen. Helaas is er deze keer ook bij de buren niks afgeleverd)

Kortom, een stelletje prutsers. Niet te geloven dat bedrijven als Wehkamp en DHL met ze in zee willen gaan.

prdewaal
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 mei 2007 14:55

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door prdewaal »

Het vervolg:

Volgens Selectvracht Utrecht is het pakket op dinsdag 3 feb afgeleverd ("het staat in de computer"). Volgens het depot in Amersfoort is er in helemaal geen pakket voor ons bezorgd ("het staat niet in onze computer"). Wat een stel sukkels.

HuJuh
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 aug 2005 12:48

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door HuJuh »

@ prdewaal

en dus wederom in Amersfoort. Het is echt niet te geloven hoeveel er bij deze regio fout gaat. Wel mooi dat je het depot in Amersfoort aan de lijn hebt gehad. Wij hebben dat depot namelijk dagen lang meerdere malen per uur gebeld (zelfs een dag van 9 uur 's morgens tot half 5 's avonds elk half uur) en we kregen nooit iemand aan de lijn.

Overigens hebben we van Wehkamp vorige week bericht gehad dat het geld teruggestort wordt op onze rekening. Slechts een week nadat we een brief hadden gestuurd. Dat valt ons niks tegen van Wehkamp!

rccarton
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2009 22:22

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door rccarton »

Op 17/2 probeerde men een pakket af te leveren in Amersfoort bij ons thuis. we waren niet thuis, ze komen de volgende dag terug...
'S ochtnds voor 06.00 uur een briefje op deur gehangen dat pakketpost "van afzender" afgeleverd kon worden bij de buren. We komen thuis en er ligt een briefje: afleveren niet gelukt. (Zijn ze blind?)
Briefje zegt: op 19/2 komen we terug 's avonds tussen 19.00 en 21.00 uur. Hiervoor vrije middag van werkgever opgenomen en wat blijkt... het is nu 22.30 uur en er is niemand aan de deur geweest. Zeer slecht. Heb klachtbrief gestuurd met CC naar concumentenbond. Tevens al mijn internationale contacten gevraagd om niet te leveren via Selekt Vracht.
Al de tweede keer dat ik vervelende ervaringen heb met dit bedrijf!
Bellen helpt niet, neemt gewoonweg niemand op...

loelietje
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2009 17:01

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door loelietje »

ik heb echt nog nooit een goede ervaring gehad met die lui van selectvracht :(
het is nu zelfs zo erg dat ik niet meer bestel via dat bedrijf ze laten nooit geen kaartje achter ben deze week al 4 avonden thuis gebleven in de hoop dat ik mijn pakkertje zou krijgen nou mooi voor niks en betaal er ook nog eens extra voor (de avondbezorging) en dan sturen ze het ook nog eens retour en als ik dat depot probeer te bereiken krijg ik geen gehoor en als ik het centrale nummer bel dat ik een klacht wil indienen wimpelen ze me ook af vind dat ze mensen die met post en dus persoonlijke spullen werken horen te screenen het zijn namelijk wel mijn spullen die ze in hun handen krijgen
en voor de mensen die er werken en hun werk wel goed doen kom aub in amersfoort werken :D

Henry1961
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2009 14:10

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Henry1961 »

Hallo,

ik ben nieuw hier, en ziek een beetje de weg naar het verhaal van Selektcracht.

Een gekke vraag misschien, maar weet misschien iemand waar het depot van Selektcracht te Amersfoort zit???

Zit met hetzelfde als dat van jullie.

De gehele dag wachten op een paketje, en niets binnenkrijgen!

Groetjes!! En prettig weekend!

junefly
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2009 12:38

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door junefly »

Ook in Amsterdam Oud-West heb ik problemen met Selektvracht.
Gisteren kreeg ik ene briefje ingegooid dat de bezorger een pakje voor mij bij mijn buren heeft afgegeven. Maar dat is niet waar want zij heeft me verteld dat ze met vakantie is. Klantenservice zegt dat volgens hun administratie het pakje gewoon bij mij is afgegeven. Ze willen niets doen, behalve als de afzender een klacht indient.
Kennelijk zitten ze er zelf niet mee als hun medewerker slecht werk aflevert.

Barbee
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2009 09:20

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Barbee »

Geplaatst op 06 Jan 2009 13:53 door BSB


Selectvracht Amersfoort daar verdwijnen pakketjes voor de zon ik had bestelt via drogisten.net en deze hebben de fantastiche vervoeder en inderdaad vrijdag komen ze langs gooien een briefje in de bus dat ze zaterdag terug komen vervolgens sta je wat eereder op want ze komen tussen 0900 en 1400 uur smiddags durf je eigenlijk niet het huis uit te gaan omdat je denk dat ze nog kunnen komen. Je belt eerst op maandag naar selektvracht Amersfoort maar die krijg je gewoon niet pakken,dan selectvracht Utrecht maar is bellen daar staat mijn pakje als afgelevert en nou. Ze kunnen er bij drogistenet niets aan doen het gaat altijd goed het afleveren maar toevallig bij ons gaat het fout en het is de eerste keer dat dit gebeurd

Amersfoorter83
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2009 19:31

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Amersfoorter83 »

Mijn ervaring die ik heb met selektvracht Amersfoort wil ik ook graag met jullie delen. Van mij is deze in iedergeval erg slecht! Ik zat al een hele tijd te wachten op een pakketje, volgens de verstuurder van het pakket was deze al meerdere malen teruggekeerd (tot 6x toe). Of selektvracht amersfoort een briefje door de deur gooit dat ze zijn langs geweest? No-way. Dat is denk ik te veel moeite voor ze. Even aan de buren geven? Was het maar waar. Al met al is er bijna een maand overheen gegaan. Op een gegevenmoement de algemene centrale gebeld van S.V. Via hun heb ik het nummer van SV amersfoort gehad. Na 2 dagen achter elkaar gebeld te hebben had ik ze nog niet te pakken gekregen.
Toen heb ik via de centrale het adres weten los te krijgen waar ze zitten. Ze zitten in Nijkerkerveen, net iets buiten Amersfoort op de
Van Dijkhuizenstraat 76.
Ik ben er heen gereden. Het is gewoon in een schuur aan een woonhuis. Het ziet er niet bepaald uit als een bedrijf. En als je bang bent voor Rottweilers kan je je er zowiso beter niet begeven. De vervoerders van je paketten zijn mensen niet met hun eigen auto de pakketjes rond moeten brengen. (dus zonder reclame of iets) Niet dat dat veel uitmaakt maar alles bij elkaar oogt niet echt professioneel.
Al met al had ik het gelukt dat mijn pakketje daar lag, en na bijna een maand heb ik dus toch nog wat ik met de tnt of dhl zonder stress en maand eerder had kunnen hebben. Selektvracht (amersfoort) --> NOOIT!

HuJuh
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 aug 2005 12:48

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door HuJuh »

Het is schering en inslag bij SV Amersfoort.

Ik heb direct na de laatste blunder van dit onderdeel van SV een klacht ingediend per brief, maar daar heb ik ook nog steeds niks op gehoord. Van de week maar eens een brief er achteraan sturen om te horen of er ooit nog een reactie op komt.

Bobshop had aangegeven dat ze al meer klachten hadden over de afdeling Amersfoort en deze aan SV hadden voorgelegd. Maar kennelijk steekt SV liever de kop in het zand dan dat ze iets aan de bedrijfsvoering veranderen.

Mocht iemand van SV dit lezen: doe iets aan de ellende bij SV Amersfoort!

marrtha
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2009 12:30

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door marrtha »

Ook in friesland is het niet best gesteld met selectvracht. Ik had op internet informatie aangevraagd over schoonheidsproducten. Het pakketje kan net niet door de brievenbus waar ze hem half in hebben gestopt. Een paar dagen later weer (terwijl ik thuis was). Ik zit op de wc en hoor ineens een kabaal, weer door de brievenbus proberen te duwen en raakte dus de schroten die in de gang stonden (met gewone post geen last van) en die lagen allemaal over de vloer dus de meeste zijn allemaal beschadigd. In plaats dat ze even aanbelt maar nee gaat er mooi vandoor. Heb gebeld en moet een klachtenbrief sturen naar utrecht met de schade enz erbij ze betalen maar nieuwe schroten. Hou jullie verder op de hoogte

jimj
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 nov 2003 00:22

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door jimj »

drama met die gasten
Ze hebben dus 4 geprobeerd een pakketje af te leveren en vanaf het eerste kaartje in de bus, probeer ik dus het nummer te bellen wat daarop staat 020-6980847, waar ik dus uren heb geprobeerd hun te bereiken, dan in gesprek, dan gaat hij over en wordt er niet opgenomen en dat 4 dagen lang.
dus maar een ander nummer gezocht op internet, had ik veel eerder moeten doen :-( a 40 euro cent per miniuut, om te regelen dat ik hem zelf op kom halen,waar ik dus te horen krijg dat het pakje terug is naar de afzender.
Op de website staat dat ik dus de leverancier moet benaderen om iets te regelen, helaas zetten blijkbaar de selekt vracht chauffeurs niet op het kaartje wie de afzender is, helemaal niets. Dus je kan helemaal niets regelen met de leverancier en als je dan, als je eindelijk iemand aan de telefoon hebt, om een manager vraagt, die is er niet en dat ze niets voor mij kan doen en als je dat dus wilt klagen, moet dat via de normale post.

Nog nooit zo'n drama vracht bedrijf meegemaakt met zulke onvriendelijke klantenservice, die gewoon op hangt.

Ik wordt, volgens haar, binnen 3 dagen benaderd nav dit mailtje. Nou , ben benieuwd....

Marion100
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2009 09:37

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Marion100 »

Ik zie dat ik niet de enige bent over de slechte service van Selektvracht.
Ik wacht al 4 dagen op een pakje,Dit wordt in de avonduren bezorgd!!
Jaja. Ik zou niet thuis zijn?
Was op een van die dagen zelf jarig, en dan niet thuis zijn.
Ik laat het juist in de avond bezorgen, omdat er dan ALTIJD iemand thuis is ( ik heb nl kleine kids, die dan op bed liggen)
Ze zijn gewoon niet aan de deur geweest.Ook geen enkel briefje in de bus gekregen.
Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met selektvracht.
Heb ook al een aantal keer een pakketje in de PAPIERSILO gevonden
Ik was toen niet thuis en dan doe je een pakketje duidelijk daarin??
Ook bellen heeft geen zin, er wordt niet opgenomen of gereageerd.
Ik snap niet dat er nog bedrijven zijn die met hun in zee gaan.

Gesloten