LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] letsel tijdens roltrap ongeval huishoudbeurs 2009

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
djalbert
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:44

letsel tijdens roltrap ongeval huishoudbeurs 2009

Ongelezen bericht door djalbert »

hallo ik heb een ongeluk gehad tijdens de huishoudbeurs 2009.
op de roltrap ben ik onder de voet gelopen door verschillende mensen en heb dusdanig letsel opgelopen dat ik nog staads niet aan het werk kan.
ik heb de Rai aansprakelijk gesteld maar volgens hun verzekering is dit niet mogelijk.
mijn mening is duidelijk anders.
er zijn vast meer mensen die dit voorval hebben gezien of meegemaakt.
hebben er meer personen nog steeds hinder of letsel opgelopen dan hoop ik via deze weg reacties te krijgen.
groetjes Karin

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: letsel tijdens roltrap ongeval huishoudbeurs 2009

Ongelezen bericht door Carlos6a »

ik denk dat je bij de mensen moet zijn die je onder de voet hebben gelopen en niet bij de RAI.

De RAI is aansprakelijk wanneer de roltrap zelf niet goed functioneerde. Als je met de auto door iemand anders aangereden wordt ga je toch ook naar degene die je aangereden heeft.

The Sandman
Berichten: 137
Lid geworden op: 12 feb 2009 21:44

Re: letsel tijdens roltrap ongeval huishoudbeurs 2009

Ongelezen bericht door The Sandman »

Inderdaad,

als er aan de roltrap niets mankeerde is de RAI ook nergens voor aansprakelijk.

Daarnaast is er bij elke roltrap ook nog een ander en een normale trap.

Kansloos, al zal er vast een gelukszoeker zijn (net zoals U) die snel geld wil verdienen en dus deze zaak wel wil behandelen.

djalbert
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:44

Re: letsel tijdens roltrap ongeval huishoudbeurs 2009

Ongelezen bericht door djalbert »

ik wil toch even wat zeggen sandman, ik ben geen gelukzoeker maar iemand die dusdanig geblesserd is dat werken er niet in zit.
die roltrap werd niet gestopt toen er iemand vast kwam te zitten en de opstopping werd veroorzaakt.dus of de roltrap goed werkte????
de noodknop werd echter veel later door een medewerker bediend.
toe er al een aantal mensen onder elkaar lagen.
Er zijn zelfs mensen afgevoerd naar het ziekenhuis,ja hoor allemaal gelukzoekers.
door dit voorval zijn mijn enkelbanden afgescheurd.en mijn been zwaar gekneusd.
ik denk dat als er iemand vast komt te zitten dat de roltrap dan stopt.ik ben geen expert maar die zal wel worden ingeschakeld door onze raadsman.
ps stel dat je iemand aanrijd omdat je auto niet doet wat hoort ,is dan het slachtoffer een gelukzoeker

The Sandman
Berichten: 137
Lid geworden op: 12 feb 2009 21:44

Re: letsel tijdens roltrap ongeval huishoudbeurs 2009

Ongelezen bericht door The Sandman »

Goedendag ongezellige TS.

Ik gaf aan dat een gelukzoeker U wel zou willen helpen, oftewel een adviseur die ook weet dat er niets te halen valt, maar U wel gewoon laat betalen!


Een roltrap (ook die bij de RAI) heeft boven en onder een noodknop. De roltrap heeft geen enkele "ingebouwde" beveiliging die ziet dat iemand vast zit en dus stopt.

De enige die aansprakelijk is voor dit gebeuren is de veroorzaker van dit gebeuren. Dat is niet de Rai, dat is niet de roltrap.

djalbert
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:44

Re: letsel tijdens roltrap ongeval huishoudbeurs 2009

Ongelezen bericht door djalbert »

sandman bent u misschien werkzaam bij de verzekeraar van de rai?

rattaplan
Berichten: 209
Lid geworden op: 19 aug 2004 09:24

Re: letsel tijdens roltrap ongeval huishoudbeurs 2009

Ongelezen bericht door rattaplan »

Ik denk dat de rai,misschien wel aansprakelijk is voor de veiligheid. Misschien dat daar iets te halen valt.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: letsel tijdens roltrap ongeval huishoudbeurs 2009

Ongelezen bericht door sjoegel »

Mevrouw de huishoudbeursbezoekster, U probeert zich op kosten van de gemeenschap te verrijken. Ik vind dit asociaal. In plaats van de fout bij uzelf en de bersbezoeksters te zoeken, en er hartelijk om te lachen, tientalen vrouwen met een woeste blik in de ogen op een roltrap allemaal verblind door de koopjes , schuift U de schuld bij anderen in de schoenen.
Ik hoop dat U nog lang van uw zere benen mag genieten. Dankzij mensen zoals U gaat Nederland naar de knoppen. Graaien graaien graaien. :evil:

elynasedai
Berichten: 136
Lid geworden op: 22 mei 2006 17:21

Re: letsel tijdens roltrap ongeval huishoudbeurs 2009

Ongelezen bericht door elynasedai »

Ze gaven zeker gratis pinda's weg?

ff OT:
ik denk niet dat de RAI hiervoor aansprakelijk gesteld kan worden. Je zal dan moeten bewijzen dat de roltrap niet deugde denk ik..

Gesloten