LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Theotje
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2009 23:58

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Theotje »

Zie dat er nog geen schrijven is voor 9 mei, nou bij deze dan.
Heb jullie mailtjes over de gang van zaken met 4allclients gelezen.
Het verbaast mij dat ik het nu pas allemaal lees, ik zit toch regelmatig op internet te neusen maar niet goed genoeg dus.
Heb een paar weken geleden een monitor gekocht bij 4allclients en heb na dat voor de 3de keer de bestelling uitgesteld werd heb ik de order geannuleerd, wat even later door hun bevesticht werd.
Een ander internet bedrijf had voor mij geinformeerd en het bleek dat dit type monitor uit de productie was genomen en niet meer leverbaar was.
Nu ik eens informeerde waar mijn geld bleef hoorde ik tot m'n verbazing dat de monitor naar mij onderweg was.
Ik heb de telefoonniste duidelijk gemaakt dat ik hem niet meer hoefde te hebben, de order is toch geannuleerd.
Ze zouden na dat ik de monitor aan de deur gewijgert heb mijn geld terugstorten.
Ben dus nu zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen gezien jullie ervaringen.
Weet wel dat als m'n geld niet terug komt ik er dus een nieuwe hobby bij heb en daar ik niet meer werk heb ik daar alle tijd voor.
Er zal aangifte worden gedaan bij de politie en de rechtbijstand verzekering mag ook aan de gang.
En verder zie ik wel wat er nog meer mogelijk is om dit recht te zetten.
Wordt vervolgt.

Theotje
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2009 23:58

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Theotje »

Wel alweer een berichtje van mij, misschien ga ik dit nog leuk vinden.
Ben vanmorgen even langs het politiebureau geweest en ze daar verteld dat er een aantal mensen zijn die van 4AllClients hun geld niet meer terug krijgen.
En dat ik straks misschien ook wel tot die ongelukkige groep ga behoren.
Moet nog wel even zeggen dat ik vorig jaar een aantal dingen bij hun heb gekocht waarvan er een geannuleerd is en daar had ik toch met een week m’n geld van terug, maargoed dat was toen, misschien is het nu anders, recessie ????
Oom agent zegt het termijn van 30 dagen afwachten en dan aangifte doen van oplichting met afdrukjes van de mailtjes en alles wat er maar mee te maken heb en natuurlijk een geldig legitimatie bewijs.
Landelijk gaan alle aangiftes naar Den Haag.
Als Den Haag vind dat ze er nog al wat krijgen van een adres dan wordt er actie ondernomen.
Dus voor iedereen die na 30 dagen zijn geld niet terug heeft gehad, aangifte doen.
Dat ben je verplicht aan jezelf en aan anderen en al is het maar voor je gevoel dat je er toch iets aan gedaan heb.
Alleen maar klagen is niet goed, je wordt een onprettig mens en je kunt er zelfs ziek van worden ( gelukkige mensen leven langer ).
Dus heb ik op voorhand maar een afspraak gemaakt met oom agent op de 22ste a.s.
Om aangifte te doen, je kunt het altijd nog afzeggen als de centjes binnen zijn.
Verder vraag ik me af of er misschien (oud) medewerkers zijn van 4AllClients die wel willen helpen met informatie die ons van pas kan komen bij de mogelijke toekomstige gerechtelijke stappen.
Gewoon even klikken op m’n e-mail adres boven dit verhaaltje.
Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld en zij zullen er altijd baas over blijven i.v.m. het gebruik en/of toepassen er van.
Wel ik hoop dat het meevalt met de tikfouten en wordt weer vervolgt

keelips
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 dec 2005 09:59

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door keelips »

Hen zes weken geleden ongeveer , ergens einde maart een processor betseld, die ik vond op hune mooie aanlokkende site.... maar ook nog effe gebeld of hij op voorraad was.. ja hoor 20 stuks nog wel... dus ik dag later besteld.... maar kwam tot ondekking dat ik direct betalen moest .,. en iet onder rmbours kon.. dus hand over mijn hart gestreken en maar betaald... ruim 122,00 euro.... enekele dagen later kwam een mailtje dat de processor niet meer gelerd kon worden en uitverkocht was.... **** dacht ik nog... wel stond hij er nog drie weken lang op als zijnde in voorraad en op hun site .... na drie weken geen geld terug.. meerdere malen gebeld ... zou retour getort worden .. tot op de dag van vandaag nooit meer iets gehoord of terug ontvangen.

Ook gistern zou het geld retour gestort zijn op mijn giro rekening.. nou echt niks hoor.

Ik ga nu stappen onder nemen .. en zal ze persoonlijk met mijn bezoek aan hun adressen verrassen.... woon ja om de hoek bij ze .. dus ze kunnen hun lol op.

I laat nu niet meer sollen met me door hun .. want zij verpesten zo het internet kopen voor andere en mij.

verontruste burger en internet koper van alure.

Theotje
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2009 23:58

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Theotje »

Ja, vreemd zoals alles gaat.
De buurvrouw vroeg aan mij hoeveel ik nu terug moet krijgen van 4AllClients.
Ik zeg haar dat is 1989,74 euro. Waaaaat zegt ze, je lijk wel gek en dan maar afwachten of je je spullen krijg of je geld terug ? nou, mij niet gezien.
Maar ik weet van de buurvrouw dat zij haar borsten laat vergroten door handoplegging van 10 behandelingen 100 euro en dan denk ik wie is hier nou gek.
Maar als ik dan zie door wie ze dat laat doen dan kan ik dat wel begrijpen.
Ik hoef met m’n 64 jaren niet zo’n praktijk meer te openen, heb niet de juiste uitstraling meer.
Nou, zegt ze, als ik niet tevreden ben dan krijg ik zo m’n geld terug.
Ja, denk ik, dat zou 4AllClients nou ook moeten doen.
Maakt niet uit wat je verkoop, niet tevreden, geld terug.
Op die manier hou je altijd tevreden klanten die blijven komen.
Ik ga naar binnen maar kijk nog even naar de buurvrouw die met een tevreden gezicht in de tuin naar de plantjes zit te kijken of ze net een behandeling heb gehad.
Wordt vervolgd.

keelips
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 dec 2005 09:59

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door keelips »

Ingebrekestelling
Almelo, 11 mei 2009

AANGETEKEND MET HANDTEKENING RETOUR

4ALLClients.com BV
T.a.v. de directie
Opaalstraat 14
7554TS Hengelo (ov)

Ons kenmerk : HHE20090511/132
Uw kenmerk : Klant Nummer 11212915
Inzake : gebrekkige leverantie/ Terugbetalingen

Geachte heer, mevrouw ,

Ons is gebleken dat de door u geleverde ordernummer 1133470120 niet door u geleverd kan worden gezien de mail van Donderdag 02 april 2009.
Na meerder telefoon gesprekken , en een mailtje over de terug betaling van de betaling van 122,44 in vooruit gedaan , zou deze al reed bij ons op onze rekening zijn bij geschreven moeten zijn als ik uw telefonistes moet geloven.. steeds een ander verhaal te moeten horen.
Hier tegen hebben Wij en onze Cliënt de volgende bezwaren:

1) Het uitblijven van leveren van bestelde goederen.

2) Het uitblijven na beloftes van terug betalen van vooruitbetaalde gelden .

3) Het niet nakomen van afspraken en beloftes.


Gezien het bovenstaande verzoeken en voor zover nodig sommeren wij u, de hierboven bedoelde gebreken ( terugbetaling) binnen vijf (5) werk dagen na heden te (doen) herstellen, dan wel binnen genoemde termijn terug betalen van 122,44 euro , na verstrijken van het termijn,dit met terug werkende kracht te berekenen vanaf 02 april 2009 te vermeerderen met de wettelijke rente van 4% , en de eventuele kosten en gerechtelijke kosten en of incasso kosten.

die wel aan de daaraan te stellen eisen voldoen.

Mocht u niet aan het bovenstaande voldoen, dan houden Wij en onze Cliënt het recht voor de met u gesloten koopovereenkomst(en) te ontbinden, deze zijn reed door u zelf al ontbonden na ontvangen mail van 02 April 2009. Bovendien stellen wij u nu reeds aansprakelijk voor alle door ons geleden en nog te lijden schade.

Wij stellen U dus nogmaals eenmaal in de gelegenheid om binnen vijf werkdagen het verschuldigde bedrag terug te storten op giro rekening 9264121.

En wel het bedrag van de hoofdsom : 122,44
Telefoonkosten : 8,00
Administratie kosten 15,00
Totaal : 145,44

Onder voorbehoud van alle rechten en weren.

Een kopie van dit schrijven doen wij u per gewone post toekomen.


Hoogachtend,

keelips
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 dec 2005 09:59

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door keelips »

Hierbij wil ik u allen mededelen dat na mijn schrijven en mailtje zoals hierboven staat omschreven in dit forum , ik heden vandaag op mijn rekening heb bijgeschreven heb staan het vooruitbetaalde bedrag van 122,44 euro....

Nu eindelijk heeft men aan de woorden gehouden dat men het terug zou betalen .. wel na enige weken.

maar heb alles terug. daar ging het mij om.

laaremr0
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2009 13:52

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door laaremr0 »

27 februari 2009
Bestelling geplaatst bij 4allclients.com

27 februari 2009
Betaling van 86.55 euro gedaan op Rekeningnummer : 0659332167 Naam van de bank : ING Bank, NL

9 maart 2009
Na uitblijven levering (was toegezegd binnen 5 werkdagen) en telefonisch contact met hun telefoonnummer (kreeg antwoord) de volgende mail ontvangen:

From: [email protected]
Sent: Monday, March 09, 2009 9:00 AM
To: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: Ticketnummer: 30995


Uw vraag aan onze customer service:
Conform onderstaande (per e-mail ontvangen) instructies naar aanleiding van mijn bestelling per internet op 27-2-2009:

Maakt u het bedrag 86.55 EUR over naar 4 All Clients onder vermelding van referentie: 1133463172 .
Rekeningnummer : 0659332167
Naam van de bank : ING Bank, NL

heeft betaling plaats gevonden op 27-2-2009.

Het is inmiddels 9 maart 2009 en het bestelde product is nog steeds niet door mij ontvangen.

Gaarne de status van bovenstaande checken en zonodig actie ondernemen.

Vriendelijke groeten,

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geachte heer, mevrouw xxxxxxxxxxxxx,

Bedankt voor uw bericht aan 4AllClients.com.

Wij zijn zeer verheugd met de gelegenheid om u te mogen informeren.

Het betreft ticketnummer: 30995
Modelnummer:
Ordernummer: 1133463172
Product Store:
Productbeschrijving:

Wij hebben dit voor u nagekeken. Wat betreft de:Terratec - Cinergy Hybrid T USB XS FM Dit product kunt u verwachten op 12-03-2009 Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij die graag van u. Wij wensen u een fijne dag toe.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Hanane

Customer Care Center

4AllClients.com® - Saving people money so they can live better lives.™

17 maart 2009

Wederom e-mail gestuurd:

From: xxxxxxxxxxxx
Sent: Tuesday, March 17, 2009 9:35 AM
To: [email protected]
Subject: Re: Ticketnummer: 30995


Het is inmiddels 17 maart en ik heb nog niets mogen ontvangen.
Wat gaat hier mis?

xxxxxxxxxxxxxxx

Eind maart

Gebeld met hun telefoonnummer 0900-273-8446 (0,45 cent per minuut)

Na 5 minuten antwoord: Product kon niet geleverd worden; terugbetaling zou plaatsvinden binnen 4 weken.

Eind april

Gebeld met hun telefoonnummer 0900-273-8446 (0,45 cent per minuut)

Na 5 minuten antwoord: Betaling gaat deze week de deur uit.

6 mei 2009

Gebeld met hun telefoonnummer 0900-273-8446 (0,45 cent per minuut)

Na 5 minuten antwoord: Betaling is vandaag gedaan.

12 mei 2009

Nog steeds geen geld terugontvangen; Gebeld met hun telefoonnummer 0900-273-8446 (0,45 cent per minuut)

Na 6 minuten in de wachtrij doorverbonden; telefoon gaat 20 keer over en verbinding wordt verbroken.

Nogmaals gebeld.

Na 6 minuten in de wachtrij doorverbonden; telefoon gaat 20 keer over en verbinding wordt verbroken.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

misjavandervelden
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2009 15:40

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door misjavandervelden »

Zoals vorige week ook beschreven.

Mijn order is gisteren 11 mei door hun geannuleerd, dit omdat het product wat 8 mei geleverd zou worden (na diverse uitstelling) niet meer geleverd kon worden.

Ik heb hun een mail gestuurd dat ik deze week uiterlijk vrijdag 15 mei mijn bedrag terug wil ontvangen. Anders ik direct gerechtelijke stappen neem.

Vreemd genoeg is echter wel wanneer ik hen mail over orderstatussen ed. ik vrijwel direct een reactie terugkrijg, maar wanneer ik dreigmails stuur ik geen enkele reactie ontvang.

Ik ga deze week naar het politiebureau om aangifte toewegens het doen van misleidende reclame en het afgeven van bewust foutieve voorraadstatussen.

Ben er goed klaar mee. Heb een bedrag van hun tegoed van € 274,12

Van mij mag er een bom vallen op de Opaalstraat in Hengelo!!!!! :evil: :evil:

Wordt wederom vervolgt......

DONTDOTHAT
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mei 2009 10:04

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door DONTDOTHAT »

Ik ben (ook) zo stom geweest om iets te bestellen bij 4allclients.
Ik kwam er echter vrij snel achter (met dank aan dit forum) en heb alles gedaan om verdere problemen te voorkomen. Ik zal de mails plaatsen om te laten zien hoe ze te werk gaan, ik denk dat het de lading wel dekt.

In de tweede mail staat beschreven dat het contact soepel verliep, dit was op 12-05-2009 ook het geval. vandaag echter 15 keer moeten bellen voor er opgenomen werd.

======= verzonden op 12-05-09 om 03:47======
Beste 4AllClients,

Ik heb op zondag 10-05-2009 bij 4allclients een iriver e100 8 gb besteld.
Het beschikbaar zijn van de iriver e100 8gb in uw voorraad was voor mij, de reden om deze bij u te bestellen.
Aangezien het e100 8gb model bij iriver zelf niet (meer) beschikbaar is en op voorraad betekend "dat u deze op de
plank heeft liggen", zie ik dan ook geen reden om mijn order langer open te houden dan de gestelde
"maximale" levertijd van 2 dagen. Indien ik de iriver e100 8 gb d.d. 12-05-2009 niet heb ontvangen voel ik mij
genoodzaakt aan het eind van de dag volgend op de gestelde datum de order te annuleren.

Natuurlijk moet ik 4allclients een kans gunnen hun woord na te komen, echter
- ik kan de bestelling niet inzichtelijk krijgen in het "mijn account" overzicht op 4allclients.
- ik krijg per email niet inzichtelijk welk product ik heb besteld.
- ik vandaag geen verzendbevestiging heb mogen ontvangen voor mijn bestelling.
- 4allclients een (zeer)negatieve reputatie op het internet heeft.

Deze email verzend ik dan ook om indien nodig terugbetaling te versnellen.
U kunt indien nodig het bedrag van 105.53 euro overmaken op:
Postbank: {nummers} tnv DONTDOTHAT te Poeldijk.
Door middel van deze email stel ik u dus tijdig in de gelegenheid de order op uw initiatief te annuleren.

Indien ik het product morgen conform "afspraken" ontvang krijgt 4allclients er een positieve reactie op internet bij.
Indien ik het geld voor a.s. zaterdag (16-05-2009) op mijn rekening staat, even goede vrienden.
Indien ik eind deze maand het geld niet heb mogen ontvangen zal ik alternatieve maatregelen moeten gaan treffen.

Met vriendelijke groet,
DONTDOTHAT

P.S. de iriver e100 8gb versie is niet de e100 4gb versie

======= verzonden om 12-05-09 18:00======

Beste 4allclients,

Vandaag in totaal 4 keer contact gehad met de 4allclients.nl.
De geruchten dat jullie niet bereikbaar zijn zijn voor mij ontkrachtigd.
Alle vier de gesprekken werden er binnen 30 seconden beantwoord door zeer klantgerichte medewerkers.

gesprek 1:
Ik: is de iriver e100 beschikbaar?
DAME: als deze op de site staat is deze beschikbaar.
Ik: weet u dat zeker
DAME: Ja

gesprek 2:
Ik: ik kan in mijn account overzicht mijn bestelling niet terug zien, kunt u aangeven wanneer de iriver bezorgt wordt.
DAME: Het gaat om een iriver e100 8gb, deze wordt morgen bezorgt
Ik: weet u dat zeker
DAME: Ja

gesprek 3:
Ik: ik kan in mijn account overzicht mijn bestelling niet terug zien maar heb reeds vernomen dat deze morgen bezorgt zal worden, heeft u voor mijn het track en trace nummer?
DAME: Ik zie idd dat het product morgen bij u afgeleverd gaat worden, de paketten gaan voor 17:30 de deur uit vandaar tot track en trace informatie niet beschikbaar is.
Ik: kan ik u daar om 17:30 over terug bellen?
DAME: Ja dat kan
ik: is er dan ook nog iemand aanwezig om de telefoon aan te nemen.
DAME: Nee, we werken tot 17:00
ik: dan bel ik nog even om 16:30

gesprek 4:
Ik: ik kan in mijn account overzicht mijn bestelling niet terug zien maar heb reeds vernomen dat deze morgen bezorgt zal worden, heeft u voor mijn het track en trace nummer?
DAME: Ik zie idd dat het product morgen bij u afgeleverd gaat worden, de paketten gaan voor 17:30 de deur uit vandaar tot track en trace informatie niet beschikbaar is.

Na het lezen van alle negatieve berichten, zal ik met mijn mond vol tanden staan als het pakketje daadwerkelijk morgen bezorgt wordt.
En belofte maakt schuld als ik de iriver daadwerkelijk morgen krijg aangeboden, zal ik een objectief verslag doen van het verloop van mijn opdracht.
En tot nu toe is dit zeer positief, op het nare gevoel dat ik door o.a. radar heb gekregen na.

Tot op heden heb ik echter nog geen track & trace informatie mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
DONTDOTHAT

================================

Vandaag ontving ik echter bericht dat ik binnen 24 uur een nieuwe leverdatum aangeboden zou krijgen. Hier heb ik natuurlijk niet op gewacht en zowel per mail als per telefoon geannuleerd. Ik heb een bevestiging ontvangen van deze annulering. Natuurlijk geld voor mij ook het wettelijke termijn van 30 dagen.

misjavandervelden
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2009 15:40

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door misjavandervelden »

Vandaag 4allclients er op gewezen dat de termijn van terugbetalen afloopt. ben erg benieuwd!!!
Het geld wil ik echt snel terugkrijgen, want volgens mij staat deze toko op het randje van aanvraag van "surseance van betaling", en dan kunnen we met z'n allen wel fluiten naar onze centen.




Uw vraag aan onze customer service:
HERINNERING!!!

Geachte heer, mevrouw,

Zoals schriftelijk, maandag 11 mei jl. aan u medegedeeld.

Aangezien mijn bestelling XXXXXXXX geannuleerd is, heb ik u dringend verzocht het bedrag van deze bestelling, aan u vooruitbetaald op 27 april jl., van € 274,12 incl. BTW uiterlijk vrijdag 15 mei aanstaande op mijn bankrekening bij te schrijven.

Mocht het bedrag vrijdag 15 mei niet op mijn rekening staan, zal ik direct gerechtelijke stappen ondernemen en alle kosten hiervan aan u doorbelasten.

Er van uitgaande dat u het niet zo ver laat komen, vertrouwende op een goede afloop.

Met vriendelijke groet,

Misja van der Velden
T 06XXXXXXXXXX

REACTIE - WELISWAAR BINNEN 5 MINUTEN


Geachte heer, mevrouw van der Velden,

Bedankt voor uw bericht aan 4AllClients.com.

Wij zijn zeer verheugd met de gelegenheid om u te mogen informeren.

Wij hebben dit voor u nagekeken. Uw factuur is op de afdeling Financien. Zij zullen voor een goede afhandeling zorgen en het bedrag binnen de wettelijke termijn van 30 dagen terug boeken op uw rekening. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat is ontstaan aan uw zijde.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rachida

Customer Care Center

4AllClients.com® - Saving people money so they can live better lives.™

Shop Low Prices Online for Computers, Electronics, Digital Cameras, Books, DVDs, Games, Software, Toys, Sports, Erotics & More.

4AllClients.com® B.V.
Opaalstraat 14
7554 TS Hengelo
Netherlands
Phone: 0900-273-8446
Web Site: http://www.4allclients.com

Ze komen altijd met dezelfde standaard zinnen als antwoord, volgens mij zitten ze gewoon te knippen en te plakken. Antwoord op vragen geeft ze niet, is kennelijk te ingewikkeld voor hen.
[/u]

DONTDOTHAT
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mei 2009 10:04

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door DONTDOTHAT »

Na heel veel mailen en bellen waarschijnlijk mijn geld terug.
Ik ontving iig onderstaande mail!


Geachte heer, mevrouw DONTDOTHAT,

Hierbij bevestigen wij u dat wij het (een deel van het) aankoopbedrag en de omzetbelasting, indien van toepassing, via de oorspronkelijke betaalmethode hebben terugbetaald.

Het betreft terugbetalingsnummer: 1013893
Ordernummer: 1133481209
Datum van terugbetaling: 13-05-2009
Terugbetalingsbedrag: 105.53
Laatst gewijzigd door DONTDOTHAT op 13 mei 2009 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.

misjavandervelden
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2009 15:40

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door misjavandervelden »

@DONTDOTHAT

kan je aangeven wanneer bij jou de 30-dagen termijn verloopt op reeds is verlopen?

Dank je.

DONTDOTHAT
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mei 2009 10:04

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door DONTDOTHAT »

Ik heb mijn bestelling afgelopen zondag ochtend geplaatst.
Maandag vond ik uit wat voor een mooi bedrijf 4allclients is.
Met name omdat de site na het bestellen niet naar behoren functioneert. Geen inzicht in je bestelling niets. Dit wekte genoeg achterdocht om eens te zoeken op google naar 4allclients. Het bestel- en betalingsproces werkt natuurlijk wel als een zonnetje om je erin te laten luizen.

Helaas had ik het erg druk, en dinsdag "morgen" toch maar om (bijna 4 uur s'nachts) een mail vooruit gezonden (zie mijn elle lange bericht op pagina 14).

Bij mij is het allemaal snel gegaan na het verzenden van een mail met een link naar mijn radar forumbericht en een overzicht waar ik allemaal klachten heb gemeld. En dat was al vrij snel een hele waslijst. Vandaag pas geannuleerd dus mijn 30 dagen zouden op 13-06-09 pas eindigen...

proberen rustig te blijven reageren, ook al zou je graag de oogje van die oplichters zien glinsteren in het licht van je koplampen...

ademan
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2009 17:36

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door ademan »

15 april 2009 een automontagekit voor de TomTom Rider besteld en geld over gemaakt. Na 2 dagen een annulering. De site na een paar dagen weer bezocht en tot op heden wordt vermeldt, dat het betreffende onderdeel binnen 2 dagen leverbaar is.
Via hun site een email gestuurd en hierop kreeg ik een standaard bericht terug, dat zij zeer verheugd zijn. Waarom zij verheugd zijn stond er niet bij.
Tot 3x toe opnieuw een email gestuurd met dezelfde reactie. Zoeken op het Internet leverde de site van de consumentenbond op met een bericht van de directeur van 4AllClients. Hier stond een emailadres "[email protected]".
Naar dit adres een email gestuurd met de belofte aangifte te doen bij de politie indien binnen 2 weken mijn geld niet terug was. Ik kreeg binnen een half uur een email terug, dat mijn geld binnen de wettelijke termijn van 30 dagen (voor 15 mei) terug gestort zou worden. Afgelopen 12 mei weer op hun site gekeken en geconstateerd, dat deze nog steeds de automontagekit aanbiedt. Een email gestuurd naar klachten@4AllClients met een opmerking hierover en dat ik vol verwachting naar mijn geld uit keek.
Tevens ook weer de belofte van aangifte bij de politie en inschakelen van een advocaat gedaan. Na een paar uur een bericht terug, dat het geld was over gemaakt zonder verder enige toelichting en zowaar vanmorgen stond het op mijn rekening.

Oplichting, rente trekken van ontvangen bedragen??? Ik weet niet wat dit bedrijf voor doel heeft. Gezien de site zijn ze hier internationaal mee bezig

Arie de Man, Santpoort

kike
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:34

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door kike »

Ook wij waren zo 'dom' om bij 4 All Clients iets te bestellen! Om 00.30 uur een laptop besteld en om 09.06 uur de volgende ochtend is deze al geannuleerd! Geld kunnen wij 'over een week of 4' terug verwachten. Hoezo een week of vier???!!! Je moet wel gelijk betalen via IDEAL om een bestelling te plaatsen maar als je je centen terug wilt hebben gaat men er eerst even lekker rente van trekken! En aangezien ze onze centen vier weken vast houden kan je ook geen andere laptop meer gaan kopen! Schandalig voor woorden! [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van 4AllClients, ik verwacht nu eindelijk eens iets meer dan mooie woorden, en excuus op internet oa op het forum van de consumentenbond, van uw kant. Doe iets! Stort de mensen die iedere keer weer in uw 'val' trappen door iets te bestellen binnen 1 week hun geld terug!!!! Ik verwacht dan ook dat u de rente die u over mijn geld (u kunt tenslotte niets leveren dus blijft het mijn geld) ontvangt ook aan mij terugstort. Mocht ik binnen 1 week van bestelling geen geld retour hebben op mijn rekening dan voel ik mij genoodzaakt om de zeer dubieuze werkwijze welke u nog steeds handteerd op alle mogelijke manieren in de media en op internet opnieuw onder de aandacht te brengen.

mellene
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2009 22:45

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door mellene »

On 16th of April I ordered an LG Monitor on 4allclients.de website.
The same day I got a confirmation e-mail with my order number: 1133476203, that stated that I had to do a manual money transfer to the following account:
IBAN NL02INGB0659332167
BIC/SWIFT-Code INGBNL2A
A few days later I did the transfer of EUR 201.13 to this account.
After a few weeks waiting (supposed delivery date was 19th of April 2009). After calling themfor 20 times they told me the money has not come in yet. I contacted my bank to confirm that the money has been delivered and they officially confirmed the money has been transferred after an investigation.
I called the shop again and they told me they had to contact the finance-department to know if the money has come in.
On the 4th of May 2009 I received an e-mail stating there was an error in the order and I had to order again. Then I called the shop again and they said I have to cancel my order and if we gave them the account number they will return the money. May 19th - still no money back. :twisted:

Nieky4
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2009 10:24

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Nieky4 »

Ik heb een tijdje terug een mailtje geplaatst op deze site. Ik heb namelijk op 2 april een laptop gekocht. Ze hebben het weken uit gesteld maar na 2 brieven en 3 mails verder heb ik het eindelijk terug gekregen. Je moet blijven mailen mensen met daarin gegevens als dat je een incasso bureau inschakelt wat je overigens ook zeker moet doen als de 30 dagen voorbij zijn. En ook meteen op de 30ste dag aangifte doen. Ook heb ik brieven gestuurd met daarin de rente die ik van hun heb geist die ik overigens niet heb gekregen maar ik ben al lang blij dat ik het geld terug heb. Dus mensen blijven stalken het werkt.

Succes allemaal en heel veel sterkte

railz
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2009 12:48

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door railz »

Allen,

Ook ik heb helaas kennis gemaakt met de praktijken van 4allclients. Wat een slechte service. Ongelofelijk dat dit soort bedrijven kunnen blijven bestaan. Hieronder mijn schrijven in hun richting. Doe er je voordeel mee. Ik hoop dat dit effect heeft. Ik heb helemaal geen zin om zoveel tijd te moeten besteden aan dit bedrijf op 25 mei, maar ik ga het allemaal doen als ze niet reageren.

Groeten,
Marc van Buren

----------------------------

Geachte [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],

Op 7 mei 2009 heb ik besteld 1x HP ProCurve Switch 1800-24G. Deze is tot op heden nog niet geleverd, ondanks de levertijd die werd gemeld van 2 tot 3 werkdagen. De leverdatum werd telkens verlengd bij het volgen van de bestelling. Meerdere malen bellen leverde slechts het resultaat van in de wachtrij te worden geplaatst voor minstens 5 minuten en na doorschakelen werd de verbinding verbroken. Dit is 3 keer gebeurd. En dat met een gesprekskosten van 0,45 euro per minuut.

Na gegoogled te hebben op klantervaringen kwam ik bij direct op de websites van Tros Radar en Vara’s Kassa. De ervaringen waren helaas voor mij helaas herkenbaar. Gezien de handelswijze van jouw bedrijf heb ik besloten geen zaken te willen doen met clients4all. Ik vind jouw werkwijze verwerpelijk. Jouw bedrijf komt afspraken niet na en je maakt opzettelijk gebruik van strafbare methoden zoals “dwaling”. Ik ben zelf ondernemer en ik heb geen enkele tolerantie voor dit soort praktijken van “collega’s” en ben bereid deze met alle mij beschikbare middelen aan te pakken.

Ik annuleer de bestelling bij deze en eis per direct mijn betaling teruggestort te krijgen. De betaling is verricht met mijn persoonlijke creditcard. Zie voor de details de bijlage op de volgende pagina. Indien de betaling maandag 25 mei 2009 niet is teruggestort op mijn rekening @@@ tnv @@@ te @@@ zal ik het volgende in werking zetten :

- Ik schakel de rechtsbijstandsverzekering van mijn bedrijf Modelspoorland B.V. in om juridische stappen te ondernemen.
- Ik schakel ons vaste incassobureau in.
- Ik doe 25 mei 2009 aangifte bij de politie inzake oplichting (het opzettelijk toepassen van dwaling).
- Een kopie van deze brief wordt verstuurd naar Tros Radar, Vara’s Kassa, al mijn zakelijke relaties en al mijn persoonlijke relaties.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik verwacht directe actie van Clients4all.

Met vriendelijke groet,
Marc van Buren
Directeur Railz Miniworld

mauriceg
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2009 17:00

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door mauriceg »

Helaas heb ook ik niet de moeite genomen om eerst te googelen en op 12 mei jl. een beamer besteld (en betaald). Aangezien de orderbevestiging die ik per omgaande ontving (dat werkt dus kennelijk wel) een leverdatum in het vooruitzicht stelde van 16 mei, leek in eerste instantie niets aan de hand. Aangezien de 16e een zaterdag was en mijn kantoor gesloten, had ik ook maandag 18 mei geen argwaan toen ik belde (ik kon niet inloggen) en vrijwel direct een dame aan de lijn kreeg die me wist te vertellen dat ik de zending 19 mei (vandaag dus) kon verwachten.

Ook vandaag uiteraard niets ontvangen en dus maar ingelogd. Wat schetste mijn verbazing (nu niet meer overigens) de levering was uitgesteld tot 26 mei.

Bellen had geen zin, je wordt er inderdaad gewoon vanaf gemieterd. Ik heb daarom maar een klacht ingediend met leesbevestiging. Die heb ik echter nog niet ontvangen. Voor de zekerheid ook maar een mail gestuurd naar[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] (wel een ontvangstbevestiging ontvangen!) en daarin gemeld dat hij tot morgen 12.00 uur de tijd heeft mij te berichten en ervoor te zorgen dat ik deze week mijn bestelling ontvang. Doet hij dat niet, zo heb ik hem geschreven, dan doe ik onverwijld aangifte, melding bij Tros Radar en Opgelicht.nl en uiteraard per direct de opdracht annuleren.

Ben benieuwd of ik een reactie krijg. Zo niet, dan krijgt justitie het kennelijk nog druk de komende dagen/weken/maanden.

etmc
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mar 2009 22:11

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door etmc »

toch raar om te lezen dat er zoveel mis gaat, ik heb ooit een mp3speler bij ze besteld (creative zen mozaic 16gb, was nog nergens anders te krijgen en ook niet voor dat geld) en heb m na 3 weken netjes geleverd gekregen...

Gesloten