Als ik alles achteraf geweten had zou ik nooit meer met deze makelaar in zee gaan.
Ze zeggen dat ze achter geinteresseerden aanbellen, maar dan moet je eerste zelf 10 x achter de makelaar aanbellen...
Ze hadden van mijn maisonette van maar 1 verdieping een plattegrond op funda geplaatst, terwijl ik er 2 opgestuurd had. Dat heeft bijna 3 maanden geduurd voor dat dat geregeld was. Ik kwam erachter dat de plattegrond ook in de brochure niet goed stond. Dit ook doorgegeven. Blijkbaar kunnen ze niet zelf bednken dat als er een halve plattegrond op de site staan dit misschien ook in de brochure niet goed staat...
Telefoonnummers van geintereseerden worden niet goed doorgegeven.
Eerst werd ik geholpen door een "junior" makelaar, toen dat niet bleek te werken, heb ik gevraagd om een "echte" makelaar (meer senior, met ervaring).
Ik heb al een aangetekende brief gestuurd. Daarna is er nog niet heel veel verbeterd.. De "senior"-makelaar gaf aan dat de openstaande punten nog op haar todo-lijstje stonden... Ze had zelf besloten dat ze de plattegrond op funda wel goed vond, en vond het niet nodig om mij daarover in te lichten. Toen ik (nogmaals) uitdrukkelijk aangaf dat ik wilde dat de plattegrond verwijderd moets worden van funda en de bochure, gaf ze aan dat ze op funda geen verwijder-knopje had... De laatste geinteresseerde is uiteindelijk 5 weken
Heb daarna telefonisch contact opgenomen met de directie van iBlue: gevraagd of ze nog verder wilde met de samenwerking, zo niet dan wilde ik mijn geld terug. Maar ze wilden wel door met de samenwerking. Ik had nog 3 openstaande aktiepunten, heb aangevenen dat ik wilde weten: OF ze nog van plan waren dat te doen, en zo ja wanneer. En of ze dat schriftelijk konden bevestigen. Na 2 dagen stilte
En zo kan ik nog wel verder gaan...
Ik word hier erg moe van. Het liefst zou ik mijn geld terug willen, maar dat willen ze dus niet. Ze geven aan dat ze ook kosten gemaakt hebbben. Ik heb geen rechtsbijstandverzekering, anders had ik die al ingeschakeld. Het lastige hier is dat je vooraf moet betalen.
Maar ik ben nu wel bijna zover op toch de samenwerking op te zeggen en naar een andere makelaar te gaan.
Heeft iemand nog tips?