LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DSB bank deposito rekening bestaat die wel?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
aleho

DSB bank deposito rekening bestaat die wel?

Ongelezen bericht door aleho »

Vanaf eind februari 2008 ben ik al bezig om een deposito rekening te openen bij DSB bank omdat zij adverteren met een aantrekkelijke rente en de mogelijkheid om de rekening per maand weer op te kunnen zeggen. Na op internet de gevraagde gegevens ingevuld te hebben, heb ik verder niets meer vernomen. Ik heb op 3 mei gebeld naar de DSB bank zij vertelde mij toen dat de aanvraag wel was ontvangen en dat inderdaad verder niets met de aanvraag was gedaan. Zij beloofde mij dat er direct stappen ondernomen zal worden en dat ik de benodigde informatie per e-mail zal ontvangen. Op 10 mei weer gebeld omdat ik nog steeds niets ontvangen had. Kreeg te horen dat het vreemd was dat ik nog niets ontvangen had en dat de fout niet bij mij lag maar of ik de aanvraag, ondanks dat zij alle gegevens al bezaten, opnieuw via internet wilde aanvragen.
Ik wil weten of er mensen zijn die daadwerkelijk een deposito bij de DSB bank hebben en wat hun ervaring zijn.

ripe

Re: DSB bank deposito rekening bestaat die wel?

Ongelezen bericht door ripe »

Ik heb een deposito bij de DSB, dus het bestaat wel, maar ik raad je aan elders te kijken, DSB vertrouw ik niet helemaal meer, zodra m'n deposito afloopt stap ik ook over.

Ik moet wel er nog bij vertellen dat mijn aanvraag, ontvangen van de papieren en openen, best lang duurde, al met al was ik ook een maand bezig.

sedre

Ongelezen bericht door sedre »

Het is nog anders gesteld met DSB.

Ik wilde nu mijn 3de deposito openen bij ze en heb de gegevens, dus het door mij ondertekende formulier en kopie paspoort aan ze toegestuurd. De aanvraag is nog niet verwerkt en kan men rekken zolang men wil, maar nu is per heden de rente op de spaardeposito's omlaag gegaan.
Dus, ik heb op tijd alle gegevens aan ze toegestuurd en doordat hun administratie niet op orde is, moet ik genoegen nemen met een lagere rente?

gtp

Ongelezen bericht door gtp »

sedre,ik dacht niet dat je daar genoegen mee hoeft te nemen.De datum van inschrijving is geldig (staat op je inschrijving een datum??)
Heb je er tevens op gelet dat je niet op een achtergestelde obligatie heb ingeschreven?
succes

sedre

Ongelezen bericht door sedre »

Hoi gtp, keurig geregeld.
Heb een mail aan Dirk Scheringa gestuurd en 10 minuten geleden kreeg ik een antwoord van hem terug dat ik de desbetreffende spaardeposito tegen de rente krijg waarop ik hem wilde afsluiten.

Bedankt voor je antwoord en nee, ik schrijf absoluut niet in op achtergestelde spaardeposito's. heb daar genoeg ellende mee met achtergestelde obligaties!

Gesloten