| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kan dit zo maar
kan dit zo maar
me dochter heeft ook een mail gestuurt naar star guide en haar telefoon nmr er bij gezet hun belde haar maar ze zij dat ze het nog met ons de ouders Zou overleggen maar haar bank nmr had ze al gegeven hun hielden zo maar zonder accoort 2 keer het geld af heb ik laten storneren nu stuuren ze brieen met duurwaarders waarschuwingen maar mijn dochter heeft nooit ja tegen ze gezegt aleen dat ze nog eerst overleggen zou thuis kan dit zo maar hun zeggen dat het een mondeling acoort is en ze er niet onder uit komt dan kan ik ja van iedereen die ik weet zo maar lid maken als ik hun bank nmr heb er is niks ontertekent en ook niks op genomen wie weet hier raad op alvast bedankt
Re: kan dit zo maar
Hoewel het erg moeilijk lezen is zonder hoofdletters/punten en komma's begrijp ik eruit dat u dochter mondeling akkoord is gegaan en al haar gegevens(ook van haar bank) heeft verstrekt.In deze digitale wereld kan dat zeker een geldig contract opleveren.Het hangt ook van de leeftijd van u dochter af.hun zeggen dat het een mondeling acoort is en ze er niet onder uit komt dan kan ik ja van iedereen die ik weet zo maar lid maken als ik hun bank nmr heb er is niks ontertekent en ook niks op genomen wie weet hier raad op alvast bedankt
nee ze had nog geen ja gezegt maken hun er van ze is 18 ja sorry ben slecht in schrijven grt josua
Als er een mondeling akkoord is moet er een opname zijn .En als er een akkoord is moeten ze datnaar haar opsturen als ze daar om vraagt.Als er geen opname is waarin ze ja heeft gezegd is er geen contract.Vraag de bewijzen en de opname(er moet ook een handtekening van je dochter zijn en copie van haar paspoort)vraag alles op .Ze zijn verplicht om die toe te sturen als u daar om vraagt.Hebben ze niets laat ze dan maar blaffen en grommen,dan kunnen ze u niets maken,dan kan iedereen wel zeggen ze heeft ja gezegd,laat ze dat maar bewijzen en deur waardersbrieven mogen ze gebruiken om mensen bang te maken,dan betalen ze wel.Niet betalen wie eist bewijst
-
seagoing racer2
alsjezelfaccoortbentmoetjeookweleenssnappenkannietaltijdeteruggeveninnuentoekomstookalwillenoudersweleensdoenofniet
-
troubleshooter
Een mondeling akkoord is een overeenkomst over een bepaalde zaak.
Dit houdt echter niet in dat met zonder daartoe te zijn gemachtigd automatisch mag incasseren van welke bankrekening dan ook.
Meldt u klacht aan uw bank en laat uw rekening voor de betreffende afschrijven blokkeren. Vorder het afgeschereven bedrag terug als u dat wenst.
Dit houdt echter niet in dat met zonder daartoe te zijn gemachtigd automatisch mag incasseren van welke bankrekening dan ook.
Meldt u klacht aan uw bank en laat uw rekening voor de betreffende afschrijven blokkeren. Vorder het afgeschereven bedrag terug als u dat wenst.