LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] budgetbeheer

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
irmaladoes
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2009 13:47

budgetbeheer

Ongelezen bericht door irmaladoes »

hoi
wie weet wat ik er aan kan doen
ik heb een zoon van 23 thuis wonen maar hij heeft geen inkomen
omdat het moeilijk is op dit moment om werk te vinden
en ik in budgetbeheer zit en nu een mail krijg dat ik eruit ben gegooid
omdat hun mijn rekeningen niet meer kunnen betalen
wie kan mij raad geven wat ik nu kan doen om niet verder in de problemen te komen
gr irmaladoes

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: budgetbeheer

Ongelezen bericht door jor »



Geplaatst op 15 Mei 2009 13:53 door irmaladoes
hoi
wie weet wat ik er aan kan doen
ik heb een zoon van 23 thuis wonen maar hij heeft geen inkomen
omdat het moeilijk is op dit moment om werk te vinden
Absolute flauwekul, sorry. Voor gezonde mannen van de leeftijd van u zoon is er werkt zat! Ik geloof dat u beter af bent als u contact zoekt met sociaal werk in u buurt/woonplaats. en u zoon een schop onder zijn k*nt geeft om werk te zoeken, er is genoeg te vinden, als hij ECHT werken wil natuurlijk.

Da silva
Berichten: 719
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:01

Re: budgetbeheer

Ongelezen bericht door Da silva »

Budgetbeheer is toch juist bedoeld om uw rekeningen te betalen?
U hebt budgetbeheer de machtiging over uw inkomen gegeven waarop budgetbeheer er voor dient te zorgen dat uw rekeningen betaald worden en u niet verder in de problemen komt.
Na aftrek van de rekeningen zou u een x-bedrag per week moeten krijgen,of u besluit daar met 2 personen van te leven is uw zaak.
Waar zit dan precies het probleem?

Waterlelie
Berichten: 287
Lid geworden op: 22 dec 2007 01:15

Re: budgetbeheer

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Het kan zijn dat mevrouw nieuwe schulden heeft gemaakt waardoor ze eruit is gegooid. Wanneer je in een ander regio (buiten de regio van de instantie) gaat wonen wordt het dan ook stopgezet.

En verder ben ik helemaal eens met jor, zoon kan gewoon gaan werken om zichzelf te onderhouden.

irmaladoes
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2009 13:47

Re: budgetbeheer

Ongelezen bericht door irmaladoes »

hallo all
hier in haarlem is het vrij moeilijk hij staat bij 7 uitzendbureaus ingeschreven maar deze tijd is gewoon moeilijk zit hem konstant achter zijn k....n aan en ik heb geen nieuwe schulden gemaakt ben al mijn afspraken na gekomen het gaat er puur alleen om dat mijn zoon bij me woont dt ik eruit gezet ben aan de ene kant zeggen ze het is uw zoon zijn eigen verantwoordelijkheid hij is volwassen en de andere kant wordt ik gepakt
gr irmaladoes

Waterlelie
Berichten: 287
Lid geworden op: 22 dec 2007 01:15

Re: budgetbeheer

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Buiten de regio van Haarlem kan hij ook solliciteren bijv. Amsterdam. Zolang u hem blijft onderhouden zal hij niet veel moeite doen om werk te vinden. Logisch dat al uw rekeningen niet betaald kunnen worden omdat u hem, die meerderjarig en volwassen is, onderhoud.

Gesloten